Media puhuu itsevarmuutta huokuen että mitä Trump aikoo jossakin asiassa tehdä ja demonisoi hänet.
Sitten kun kysytään Trumpilla suoraan jotain asiaa jota media on puhunut, ja Trump sanookin päinvastoin kuin media on aiemmin väittänyt, niin heti media väittää että Trump muutti mielensä.
Mutta jos asia onkin niin että media itse on puhunut palturia kuten asia todennäköisesti onkin? Onko vasemmistolaisen median puheet Jumalan Sanaa, niin että niissä ei mitään valhetta ole?
Havainto median toiminnasta
26
91
Vastaukset
Kuules nyt.
Trumpin sanomiset on ihan helppo tarkistaa. Esimerkiksi se tuorein diktaattorijuttu ei ole minkään median "keksintöä", vaan ihan helposti tarkistettavissa oleva asia.
Trumpin ongelma on se, että hän puhuu koko ajan mitä sattuu.- AnonyymiUUSI
Totta. Ei ne Trumpin puheet ole olleet median keksimiä vaan ihan herra Trumpin omasta suusta tulleita juttuja taisi sometililleen kirjoittaakin asiasta. Trump suuttuu herkästi, kun joku kehtaa kritisoida häntä, siks haukkunut Zelenskyita diktaattoriksi jne..., leppyessään ei enää muista mitä on sanonut tai kirjoittanut. Trumphan oli onnessaan kun sai kuningas Charlesilta kutsun vierailla Englannissa, on opittu käsittelemään Trumpia, tiedetään ett on perso huomiolle ja kehuille, on narsistinen luonteeltaan.
Ehkä Euroopan päättäjät osaisi käsitellä Trumpia, niin ett hän itse muka huomaisi millainen Putin on, kun siitä ohimennen vihjailtaisi hänelle. Putinkin tietää Trumpin heikkoudet, osaa vedellä oikeista naruista. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Totta. Ei ne Trumpin puheet ole olleet median keksimiä vaan ihan herra Trumpin omasta suusta tulleita juttuja taisi sometililleen kirjoittaakin asiasta. Trump suuttuu herkästi, kun joku kehtaa kritisoida häntä, siks haukkunut Zelenskyita diktaattoriksi jne..., leppyessään ei enää muista mitä on sanonut tai kirjoittanut. Trumphan oli onnessaan kun sai kuningas Charlesilta kutsun vierailla Englannissa, on opittu käsittelemään Trumpia, tiedetään ett on perso huomiolle ja kehuille, on narsistinen luonteeltaan.
Ehkä Euroopan päättäjät osaisi käsitellä Trumpia, niin ett hän itse muka huomaisi millainen Putin on, kun siitä ohimennen vihjailtaisi hänelle. Putinkin tietää Trumpin heikkoudet, osaa vedellä oikeista naruista.NO NIIN
NY V*TTU TISKIIN VIDEOT MISSÄ SANOO JOTAKIN JA MYÖHEMMIN SEN KIELTÄÄ SANONEENSA.
NO EIKÖ LÖYDY? Onpa kumma.
Turha pistää jotain vasemmistolehden kirjoituksi todisteeksi Anonyymi kirjoitti:
NO NIIN
NY V*TTU TISKIIN VIDEOT MISSÄ SANOO JOTAKIN JA MYÖHEMMIN SEN KIELTÄÄ SANONEENSA.
NO EIKÖ LÖYDY? Onpa kumma.
Turha pistää jotain vasemmistolehden kirjoituksi todisteeksiÄlä oikeasti viitsi.
- AnonyymiUUSI
Tunnettuahan on että vassut ei ikinä tunnusta olleensa väärässä.
- AnonyymiUUSI
Jatkan. Minkä takia juuri vassut ovat muka aina oikeassa omasta mielestään? Tämä on narsismia
Anonyymi kirjoitti:
Jatkan. Minkä takia juuri vassut ovat muka aina oikeassa omasta mielestään? Tämä on narsismia
Antanut esimerkkejä siitä, miten Trumpista on laajasti valehdeltu?
Miten se diktaattorijuttu meni?- AnonyymiUUSI
Xw46 kirjoitti:
Antanut esimerkkejä siitä, miten Trumpista on laajasti valehdeltu?
Miten se diktaattorijuttu meni?Olen nähnyt Diktaattorivideon.
Kun olet niin pystyvä niin etsi video missä kieltää sanoneensa kun en siihen itse kykene.
- AnonyymiUUSI
Tottakai vasemmistolainen media haukkuu vastustajansa aina lyttyyn vaikka sitä se ei saisi journalismin pelisääntöjen mukaan tehdä.
- AnonyymiUUSI
Suomen tai oikeastaan koko euroopan media on puolueellinen ja yksinkertaisimmat haihattelijat eivät sitä tajua.
Trumpin sanomiset irrotettu asiayhteydestä ja nostettu isoiksi negatiivisiksi otsikoiksi, pelotteluksi, lähes poikkeuksetta.
En väitä ettei Trump möläyttelisi asioita, usein epäpoliittisesti, mutta juuri suorapuheisuuden takia monet häntä kannattavatkin. Vaihtoehtona kun oli sysipaska hirnuva ilmiselvä idiootti niin voitto oli helppo. - AnonyymiUUSI
Ainoa joka Trumpia demonisoi on Trump itse. Joka kerta kun avaa suunsa.
- AnonyymiUUSI
Medialla on kumma tapa myös kääntää englanti Trumpin puheista...niinkuin sana sanasta ja se näyttää kuin joku Yoda puhuisi :D
- AnonyymiUUSI
Pitäisikö median siis mielestäsi saada Trumpin puheet näyttämään fiksummilta kuin oikeasti ovat?
- AnonyymiUUSI
Trumpin puhe kuulostaa tuolta siksi koska se on tuollaista. Trump ei ole kovin älykäs eikä pääasiallinen kannattajakuntansa haluakaan kuulla kuin yksinkertaisia muutaman sanan virkkeitä jossa Jumala kertoo heille helppoja ja mielestään hyviä asioita.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Trumpin puhe kuulostaa tuolta siksi koska se on tuollaista. Trump ei ole kovin älykäs eikä pääasiallinen kannattajakuntansa haluakaan kuulla kuin yksinkertaisia muutaman sanan virkkeitä jossa Jumala kertoo heille helppoja ja mielestään hyviä asioita.
Sulla on cnn tulkki joka tulkkaa, stt tulkki josta se menee ylemyllyyn josta luet sen.
Minä katson monesti suoraan lähteestä( monesti livenä valkoisesta talosta) päivänä x ja ihmettelen 2 päivänpäästä kun täällä tingataan päivänselvästä asiasta epäselvyytenä.
- AnonyymiUUSI
Minkäs takia punikit nyt kihisee kun Trump teki Ukrainalle hyvän sopimuksen? Näin olen kuullut.
- AnonyymiUUSI
Monenkos ukrainalaisen olet kuullut pitävän tuota "sopimusta" hyvänä?
- AnonyymiUUSI
Miks persut intoilee kun Trump kohtelee Ukrainaa kuin alempiarvoista, yrittää käyttää hyväkseen vaikeassa tilanteessa olevaa maata, pistää maksamaan ylihintaa annetusta avusta. Trump väittänyt ettei Eurooppa ole Ukrainaa tukenut niin paljon kuin USA, totuus on ett Eurooppa on tukenut enempi kuin USA Ukrainaa ja Eurooppa ei ole vaatimassa rahoja takaisin kuten USA.
- AnonyymiUUSI
Minä olen kriittinen myös Trumpia kohtaan. Mutta media on tietoisesti valinnut linjan jossa ei koskaan kerrota mitään hyvää Trumpista, vaan aina halutaan näyttää hänet mahdollisimman huonossa valossa.
Tämä media toiminta on journalististen periaatteiden irvikuvaa. Median pitäisi olla mahdollisimman puolueeton tiedonvälittäjä mutta se on pelkästään vasemmistolaisen maailmankuvan tuputtaja vähintään välillisesti.
Kyllä te tämän tiedätte.- AnonyymiUUSI
Te vassut hykertelette kun media on kahdeksan vuotta paahtanut täysillä sontaa Trumpista.
- AnonyymiUUSI
Minä aloittaja olen tottakai huolissani jos Trump vetää natojoukot pois Euroopasta. Silti kannatan häntä. Haluan että Suomi ei laita kaikkea toivoa jenkkeihin kuten lähes kaikki natomaat ovat tehneet. Ne ovat siipeilijöitä lähes kaikki. Nyt niillä on paskat housuissa.
Olen puhunut että Suomen pitäisi satakertaistaa asetuotanto että iippo pysyisi rajan takana. Olen sanonut että Suomen pitäisi hankkia se kaikkein kovin pelote että ryssä pysyisi rajan takana. Tiedätte mikä se on.- AnonyymiUUSI
Sitä pelotetta ei käytettäisi kuin äärimmäisessä hädässä jos omat asevoimat eivät kykene puolustamaan Suomea.
- AnonyymiUUSI
Jos tämä samainen Trump olisi demokraatti, hän olisi niin hyvä mies Suomen punikkien mielestä. Kaikki olisi hyvää heidän mielestään mitä hän olisi tehnyt ja sanonut. Näin se menee
- AnonyymiUUSI
Just näin, Cnn on toisessa laidassa demokraattienkin joukossa ja meidän media ottaa KAIKEN jenkkiuutisoinnin sitäkautta.
Sama kuin koko mediamme olisi vasemmistoliiton ennakkotarkastuksen alla ennen kuin saa pistää ylelle, sanoma oy, mtv...
- AnonyymiUUSI
Kyllä se trumppi demonisoi itsensä ihan itse. Hömppäukko puhelee ihan mitä sattuu. Pelle se on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533482
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253474No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282014Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701696Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko151409Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501159Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751025Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007