Kertokaapa mitä töitä

Anonyymi-ap

esimerkiksi 20 vuotta työttömänä ollut aloittaa ?

40

491

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kannattaa aloittaa ensin opiskelu johonkin ammattiin!

• Anonyymi

Aloita pimeät työt. Missä asut, onko tuttuja joilla olisi töitä nin kysy kaikilta tietääkö ne mistä saisit töitä. Itse aloin kalastamaan joskus jo 10 v sitten ja pikku hiljaa sain myytyä kalaa kun sana levisi että minulta saa kalaa joten nykyään saan kaiken myytyä mitä saan.

• Anonyymi

Nyt jo alkaa miettiin mitä töitä vois tehdä kun 20vuotta ollut työtön.

• Anonyymi

Opettele sinäkin kirjoittamaan kunnollista suomea.

• Anonyymi

Eipä kaipaa töitä, kun on ollut työeläkkeellä jo yli 15 vuotta.
      Senkun herkuttelee vaan ansaituilla bonuksilla seuraavatkin vuodet.

• Anonyymi

Voi aloittaa ministerinä, se työ kun ei vaadi koulutusta eikä osaamista, senkun huutaa, valehtelee ja matkustelee ja syö ilmaiseksi, nostelee ylisuuria palkkoja, huijaa,
      ja huutaa eduskunnan täysistunnossa EDUSTAJA KÄY ISTUMAAN, MINÄ PUHUN NYT!!! heheee... mitään ei tarvi osata, senkun haukkuu ja haukkuu ja haukkuu,, käyttää ilmaisia kulkuvälineitä, ilmaista ruokaa... mikään ei maksa mitään, senkun huutaa ja mesoo ja valehtelee.

• Anonyymi

Minä kävin juuri istunnolla paskalla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä kävin juuri istunnolla paskalla

Täysistunto, ja siitä kuitattu 3000 e /30 minuutissa. ;)) Ei paha.

• Anonyymi

Huijarihan sinä olet itsekin. Olet kertomasi mukaan rikas mutta nostat toimeentulotukia. Vai olisitko sittenkin köyhä juoppo joka kirjoittaa mitä känniseen mieleen juolahtaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huijarihan sinä olet itsekin. Olet kertomasi mukaan rikas mutta nostat toimeentulotukia. Vai olisitko sittenkin köyhä juoppo joka kirjoittaa mitä känniseen mieleen juolahtaa?

No sehän on valmis poliitikko .Istuu joukkoon ku nyrkki silmään.

• Anonyymi

Hän aloittaa tutkijatohtorina. On opiskellut ja väitellyt joutessaan.

• Anonyymi

Oisko kaljaa rekka kuski tai baarimikko.

• Anonyymi

rekkakuski*

• Anonyymi

Valehtelija ja huirai saa eduskunnassa valtvavat määrät palkkaa ja korvauksia ja ilmaisen elämän.

Kannattaisi varmasti ottaa sieltä oppia.

• Anonyymi

No kysele vaikka pihojen siivoushommia, talvella lumitöitä ja kesällä nurmikonleikkuuta yms, vai koetko olevasi jo liian vanha. Nuoret pojatkin jo pienyrityksiä perustavat ja sen nimissä kyseisiä hommia tekevät koulunkäynnin ohella.

• Anonyymi

Pitkäaikaistyötön ei halua mitään töitä, kun siitä "maksetaan niin vähän ".
      Mutta mitähän "hyviä" hommia työtön kuvittelee saavansa ilman mitään
      koulutusta tai työkokemusta. Olisiko edes kykyä opiskella uusi ammatti.

• Anonyymi

Miksi haluisi, kelasta saa enempi. Perjantaina, kaikki meidän laksut maksettu, ruokaa kaapissa, tilillä rahaa, auto katsastettu, ja uusi sohva ostettu. Nyt ootetaan silmälaseja torstaiksi. Kelasta saa, turha tehdä töitä-.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi haluisi, kelasta saa enempi. Perjantaina, kaikki meidän laksut maksettu, ruokaa kaapissa, tilillä rahaa, auto katsastettu, ja uusi sohva ostettu. Nyt ootetaan silmälaseja torstaiksi. Kelasta saa, turha tehdä töitä-.

Niiiinnn.. Kelaajille rahaa tulee ovista, ikkunoista, suihkusta, viemäristä, kraanasta, vessanpytystä ja savupiipusta.. Pitää hakee muutto avustusta, kun ei mahdu enää tupaansa kaikkien rajojensa kanssa.

• Anonyymi

Voi esim. mennä temppeliin ja kaataa rahan vaihtajien pöydät,
      voi saarnata ja kertoa mitä pitäisi tehdä.
      Näin esivalta ottaa työttömään huostaansa ja tuomitsee.
      Näin työtön saa täysihoidon ja ylläpidon.
      kuten saavat kotimaistaan töitä paenneet, m kaikki lähi-idän ja afrikan pyhät kela-loma turistit.
      Kun kela täys ylläpito on kunnossa voi viettää vapaa-aikaa, rukoilla ja siittää.
      toimii uskomusten mukaan pyhänä lepääjänä.

• Anonyymi

hätä apu töitä hädälle.

wc.ssä nykkin käärin sätkiä ja lomottelen kaliaa.
      nälkä on heti kun hörppii mallasta.
      Jääkaappi tyhyjä ruuasta.

• Anonyymi

Ei kukaan työnantaja palkkaa 20vuotta makoillutta.

• Anonyymi

Mä olen ollut 31 v työtön ja nyt sain setelitehtaalta rahan laskijan pestin, 2 vuotta kestää. Leikkaan seteliarkit jos tulee setelikoneesta ohi hypänneitä arkkeja ja sitten lasken et summat täsmää.

• Anonyymi

Taidat työtoiminnassa askarrella.

• Anonyymi

Kokeile vaikka uusien sohvien koemakaaja. Nykyt eri sohvilla koko päivän, parempaa työtä ei löydy.

• Anonyymi

Itse vois myös hakea vaan kansanedustaja paikka.

• Anonyymi

Juon galjaa työllistän panimoa ahahhaahahahahahahaha

• Anonyymi

Ulkoalueiden käymälöiden tyhjentäjäksi sopisi hyvin 20vuotta ollut työtön.

• Anonyymi

Mieluummin tuo kuin eläkeläisten perseitä pyyhkimään. Pthyi

• Anonyymi

Kaikki työt on joka tapauksessa opeteltava uudella työpaikalla joten 20 vuoden työttömyys ei tee kenestäkään osaamatonta. Kaikki menevät ensimmäiseen työpaikkaan työkokemattomina.

Työnantajien pitäisi tämä ymmärtää.

Eikä ole työttömän syytä jos työnantajat eivät ota töihin.

• Anonyymi

Jos 20vuotta ollut työtön niin ikää on vähintään se 40vuotta eipä tuollaista enään kädestä pitäen aleta opettaan niimpä niin ettekö ole kuullut työelämävaatimuksista,pitää olla koulutusta.Pitkään notkuja on iso kasa höyryävää sitä itseensä.Työtoimintaan tuollaiset johonkin kierrätykseen.

• Anonyymi

Pitäisi kaiketi etsiä parempaa seuraa.

• Anonyymi

Laiturin maalaaminen voisi onnistua varsinkaan kun lopputuloksella ei väliä.

• Anonyymi

Oon tehnyt vaikka mitä töitä työttömänä. Aina joku tarvii remontti apua mökille ai kotiin.

• Anonyymi

No voihan sitä vaikka käydä jonkun peruskurssituksen siivousalalle tai johonkin.
      Kyllä sillä alkuun pääsee.
      Yksi tuttu oli pitkään työtön, monta vuotta, mutta hän pääsi yhteen autopurkaamoon töihin pari vuotta sitten.
      Homma ei nyt ole mitään herkkua eikä palkkakaan päätä huimaa, mutta tuntuu viihtyvän työssään.
      Saa näperrellä purkuautoista osia irti, luetteloida ne ym ja hoitaa tilauksetkin. Siis jos joku tilaa vaikka ajovaloumpiot 20 vuotta vanhaan Peugeotiin, hän hakee ne varastosta, pakkaa ja lähettää asiakkaalle. Jne.
      Sanoikin joskus, ettei häntä kiinnosta vittuakaan mennä mihinkään kaupan kassalle tai alkaa siivoamaan mitään ostoskeskuksien vessoja, eikä taas näihin "herkkuhommin" ole mitään asiaa hänen taustoillaan, joten purkutyö on hänelle omiaan. Ja tienaa kuitenkin sen verran, että saa elätettyä itsensä.

• Anonyymi

Kuka alkasi siivoojaks?? Ihminen joka ei arvosta itseää alkaa siivoon työkseen, se on niin huonosti palkattu että tuskin saa edes 800 e kk.
        Ja kuka kehtaa sanoa että on siivooja? Huh huh, järkyttävää että jotkut työkseen alkaa siivoon toisten vessoja ja varastoja ja töissä, siivous ei ole työtä se on ihmisen alentamista. Kukaan ei arvosta siivoojaa.

Itse teen vaan pomon hommia, ettei tarvi tehdä mitään muuta kun katella kun toiset tekee ja käskyttään muita, sen mä osaan.

Mie käskytän kaupassa, ja joka paikassa missä meen, käsken muita teken ja itse ootan aina valmista.
        Kahivloissakaan en koskaan vie astioita pöydältä keräyskoriin, vaan jätän ne siivoojan tehtäväksi, mie oon asiakas ei mun kuulu pöytää siivota.

Siivooja on ollut aiha halveksittu työ... kuka kehtaa tehdä sitä hommaa??

• Anonyymi

Itse olen ollut jo jonkun vuoden pienessä metallifirmassa töissä aika pitkän työttömyysjakson jäljiltä. Jakso ei ollut läheskään noin pitkä kuin aloittajalla, mutta kesti muutaman vuoden kuitenkin paria määräaikaista työsuhdetta lukuunottamatta.
      Firma ei tosiaan ole iso, eikä palkkakaan, mutta töitä riittää kyllä silti.
      Ja pärjään ihan hyvin taloudellisestikin.
      Tuntiliksa on aavistuksen yli kympin bruttona, mutta pakolliset kuluni ovat onneksi aika pienet.
      Pikkupaikkakunnan etuna on halvat vuokrat, asun vielä kunnan vuokra-asunnossa, ja kylällä on kuitenkin kauppa, apteekki ym, eli peruspalvelut, mistä saan oikeastaan kaiken sen, mitä elämiseen tarvitsen.
      Pääsin työhöni vähän sattumalta, pomoni tarvitsi yhden työntekijän palkkalistoille ja mulla nyt oli jo ennestään jonkun verran kokemusta ja taitoa metallihommista ja olen oppinut työmaalla lisää, joten paikan saanti oli aika helppo nakki. Pomokin oli tyytyväinen, kun sai työntekijän samalta kylältä.

• Anonyymi

Hae parempi palkkaisempia duuneja samalla kun olet jo töissä, mahdollisuudet löytää parempi duuni on erittäin suuri kun et ole työtön.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      47
      7715
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4273
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3745
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3210
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2906
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      68
      2632
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      64
      2508
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      57