Hän väitti vastapuolelle eli Ukrainan presidentille Zelenskyille, ettei hänellä ole neuvotteluvaraa. Varsin monet säikähtävät tuollaista lausuntoa, mutta viisaat eivät, eikä myöskään Zelenskyi.
Noin lausuu ainoastaan uhoava kaikkensa menettävä asiakas. Olen jopa todistanut tapahtumaa, että samalla Trumpin tavalla uhoaja on joutunut pyytämään alkuperäisen tarjoajan takasin, jopa maksaen selvästi enemmän, että edes saapuu neuvotteluun.Trump uhostaan huolimatta on tuskin ostanut edes burgeria itse, vaikka on ollut niitä myymässä.
Business maailman johtajavaltioon valinnut presidentiksi seniilin entisen ja ikuisesti epäonnistuvan business kehärääkin. Hänellä ei ole enää muuta keinoa pärjätä kuin kommunisteilla eli pistää rantaliksi kuvitellen itse siitä hyötyvän.
Trump paljasti korttinsa ja on todella kehno neuvottelija ja ilmeisesti myös businessmies.
Anonyymi-ap
5
96
Vastaukset
- Anonyymi
Tonttikauppojen huijari, katutappelija ja bordellien asiakas.
Pätevyys presidentiksi on tullut hankittua näillä kokemuksilla. - Anonyymi
Trump on narsisti. Häntä motivoi ainoastaan oma napa ja raha.
- Anonyymi
Zelenski vain armopaloilla elävä huijari. Trump vähän koulutti nousukasnuijaa!
- Anonyymi
Ei kouluttanut, munasi vain itsensä.
- Anonyymi
Ei ole bisnesmies. Hän on tontti- ja kiinteistökaupan huijari sekä lisäksi katutappelija. Lisäansiona bordellien asiakkuudet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1137378Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista705901- 955064
- 524335
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494146- 2233996
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283778- 433644
- 552972
- 422467