Beely kokemuksia ja etukoodi

Anonyymi-ap

Kokemuksia Beely auto leasing palvelusta.
Päätin vuokrata auton Beelyltä kahden vuoden minimi ajalla ja halusin jakaa kokemukseni kaikille heidän palveluitaan harkitseville. Suosittelija koodilla: 54278601 saa kaksi ensimmäistä Beely-maksua veloituksetta!

**Valintaprosessi (4/5)**
Verkkoalusta oli yllättävän käyttäjäystävällinen. Olin tyytyväinen saatavilla olevaan ajoneuvovalikoimaan, joka vastaa erilaisiin tarpeisiin kompakteista malleista aina suurempiin katumaastureihin. Suodatusominaisuuksien ansiosta pystyy rajaamaan vaihtoehtoja esimerkiksi merkin ja hintaluokan mieltymysten perusteella.

**Hinnoittelu (5/5)**
Beelyn hinnoittelumalli on läpinäkyvä ja kilpailukykyinen. Kuukausivuokrahinnat on kohtuulliset ja piilomaksuja ei ole, kuten leasing-alalla saattaa kohdata. Kuukausi maksut alkaen 199€, mikä sisältää huollot, katsastukset ja yllättävät korjaustarpeet.

**Asiakaspalvelu (4,5/5)**
Asiakaspalvelutiimi oli reagoiva ja asiantunteva. He vastasivat nopeasti leasingprosessia koskeviin kysymyksiini ja antoivat opastusta vakuutusvaihtoehdoista. Viestintä tapahtui ensisijaisesti sähköpostitse.

**Tilaus ja toimitus (5/5)**
Itse auton tilaus oli nopea ja helppo prosessi. Tilaus allekirjoitetaan sähköisesti pankkitunnuksilla tunnistautuen. Toimitus tapahtui kahden arkipäivän kuluttua (auto toimitettiin ilmaiseksi kotipihan) ja auto oli moitteettomassa kunnossa. Se oli puhdas ja sen ominaisuudet käytiin läpi perusteellisesti.

**Käyttäjäkokemus (4,5/5)**
Leasing Beelyn kautta oli suhteellisen yksinkertaista. Heillä on tarjolla mybeely puhelinsovellus minkä kautta näkee kaikki tärkeät sopimustiedot ja sen kautta voi myös varata tulevat huollot ja katsastukset, mitkä kuuluvat myös hintaan.

**Yleinen kokemus (4,5/5)**
Lopuksi, kokemukseni Beelystä on ollut positiivinen. Läpinäkyvän hinnoittelun, ajoneuvon erinomaisen kunnon ja vankan asiakaspalvelun yhdistelmä teki auton vuokraamisesta vaivatonta. Suosittelen Beelyä kaikille, jotka etsivät huoletonta ja luotettavaa auton leasingvaihtoehtoa.

Muista tilatessa antaa suosittelijakoodi: 54278601
Koodilla saa kaksi ensimmäistä Beely maksua veloituksetta!

Kiitoksia!

3

1587

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minkälaiset renkaat sait autosi mukana? Oliko kulutuspintaa kunnolla jäljellä? Nämähän joutuu kustantamaan itse.

Entäpä auton palautus. Käykö helposti? Olen kuullut juttua että tyrkytetään lunastamaan auto.

• Anonyymi

Sekä kesä- että talvirenkaissa oli hyvin kulutuspintaa vielä jäljellä. Beely ohjeisti ennen kuin auto saapui pihaan, että renkaat tulisi tarkastaa itse ennen auton käyttöönottoa. Autoilla on 14 vuorokauden palautusoikeus, mikäli ei ole ajoneuvoon tyytyväinen tai auto ei vastaa ilmoituksen kuvausta (sitä en tiedä kuinka käytännössä tapahtuu).

Auton palautuksesta en osaa sanoa vielä mitään, selviää kun se päivä koittaa.

• Moi!

Minulla huono kokemus Beelystä. Aloitin palvelun 11/2024 ja olen yrittänyt purkaa kauppaa, koska autossa on ollut paljon vikoja 6kk omistukseni aikana.

Kun auto tuli pihaa niin reklamoin heti auton renkaista, joista 2 kpl kesä ja 2 kpl talvi oli huonokuntoisia. Beely ohjasi mittauttamaan renkaat Vianor Oy, joka totesi, että 4 kpl renkaita tulisi heti uusia (huonoin mittatulos 3,6mm). Tämän jälkeen Vaadin renkaiden uusimista ja kesti 1,5 vkoa saada Beelyltä vastaus. Beely oli samoilla linjoilla autoliikkeen kanssa, että renkaat ok kun ovat tieliikennekelpoiset. Kysyin asiaa kuluttaja asiamieheltä ja linjaus oli, että rahallinen korvaus tulisi saada.

Kypsyin palveluun heti kättelyssä ja halusin peruuttaa kaupan, mutta Beely sopimuksessa on 14pv (50km) raja, jonka jälkeen auto on vastaanotettu. Vasta myöhemmin toisen asiani selvityksen aikana kuluttaja asiamies mainitsi, että tuo 50 km on vastoin kuluttaja asiamiehen linjausta, joka on 100 km.

Auto on plug in-hybrid ja sen latausjärjestelmään tuli alussa ongelma kun ei suostunut lataamaan. Kysyin Beelyltä missä korjataan ja ohjasivat varaamaan ajan Vianor Oy. Selvittelyn jälkeen selvisi, että Vianor ei tee edes hybridi järjestelmien korjauksia. Sain seuraavaksi listan huoltoliikkeistä, joissa voi huoltaa ja aloin selvittämään kuka korjaa kyseistä automerkkiä. Ihmettelin Beelyn toimintaa ja vastasivat, että he eivät ole auton asiantuntijoita, mutta tarjoavat huoltopalvelut.

Auton kanssa 6 kk aikana nyt ollut jatkuvasti ongelmia. Samaa ongelmaa korjattu nyt 4 kertaa n 1kk välein ja menossa viidennen kerran korjaukseen. Auto täynnä pikkuvikoja ja huoltohistoriassa merkintöjä korjaamattomasta öljyvuodosta moottorin ja vaihdelaatikon välissä sekä huoltokirjassa aukko huoltovälissä (2v / 30 tkm). Näitä tietoja ei ollut esillä, eikä mainittu kaupantekohetkellä.

Olen yrittänyt purkaa sopimusta, mutta Beelyn mukaan he ei vastaa auton virhevastuusta (sopimuksessa lukee niin!). Väännän nyt siis autokaupan kanssa suoraan kun Beely ohjasi minut tekemään reklamaation. Asia kuluttajariitalautakunnalla käsittelyssä, mutta näissä kyllä kestää pitkään.

Jos otatte Beely auton niin välttäkää sillä ajoa, koska näitä autoja kukaan ei ilmeisesti tarkista. Ajakaa heti auto tohtorille ja vaatikaa Beelyä korjaamaan puutteet jos aiotte pitää auton sopimuskauden jälkeen. Minulla oli lähtökohtaisesti ajatuksena pitää auto itselläni, mutta en usko, että kukaan ostaisi tällaista autoa, jossa aukko huoltohistoriassa ja korjaamattomia öljyvuotoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5324
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4508
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2631
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2294
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2038
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1968
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1627
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1561
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1307
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1224
    Aihe