Minä söin siellä big mac aterian plussana, joka sisältää ison colan 0.7 litraa?, kerroshampurilainen, isot ranut ja sen lisäksi otin majoneesi dipin, sitten minä tilasin vielä noiden lisäksi 9kpl nugetteja, oma dippi niille ja jälkiruuaksi pirtelö!!
Minä söin nuo kaikki, olen tottunut liialliseen ahmimiseen!!
Minä menin sen jälkeen kaverille kylään, mutta en vienyt hänelle mitään, koska minulla ei ole paljoa rahaa! Minulla on rahaa enää jäljellä 20€ kunnes ensikuun eläke tulee ensi viikolla!!
Lievästi kehitysvammainen nainen kävi tänään mäkkärissä!!
Anonyymi-ap
3
140
Vastaukset
- Anonyymi
Ei, kun siis eilen!!
Ap - Anonyymi
Älä osta enää amerikkalaisesta mäkkäristä purilaisia ja kokakolaa. Boikotoi sitä ja jos tahdot purilaista, niin osta torimyyntikioskilta aito vety ja kotimaista limsaa...
- Anonyymi
Suomen armeijan soltuille ei pidä ostaa mäkkärin burgereita ja amerikkalaisia juomia sekä mausteita, vaan pitää herkut korvata vedyillä ja atomeilla sekä alkoholittomalla kotikaljalla. Kotiliedessä on mukava artikkeli, miten ne valmistetaan: https://kotiliesi.fi/ruoka/vety-ja-atomi-lappeenrannan-kuuluisat-lihapiirakat/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447286
- 324038
- 573575
- 503100
- 172786
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492259- 372258
- 432238
- 492235
- 162226