Papattipyörät

Anonyymi-ap

Siis mua ei haittaa se että ihmiset ajaa moottoripyörillä.
Se on jokaisen oma asia.
Olen kokeillut itsekkin mutta en sit tykästynyt kuitenkaan siihen liikennöinti muotoon.
Yksi asia jota toki ihmettelen noissa ajokeissa kuten uutamat muutkin ja myös tuttavaperheen naispuolinenkin moottoripyöräilyä harrastava tuttu. Aloittivat joku vuosi sitten ajelun..Sanoi nainen että ei tykkää yhtään siitä varsin kovasta papatuksesta mitä heidän pyörät pitää. Mieshän tietenkin poisti äänenvaimentajat niistä pyöristä.
Samaa ihmettelen itse. . Itse ajoin pari kesää isolla hondan matkapyörällä.
Hiljainen humina vain kuului. Mutta kertoisiko joku minkä takia se hillitön rätinä ja pauke on niin tärkeä. ja kun pysähtyy niin pitää vielä iimeiset rätinät saada aikaan.
Se nainen tykkäsi että se pauke on tyhmää. Ja moni joka asuu jossain lähellä tietä kiroaa monta kertaa mielessään kun menee joku 10-15 papattia jonossa yöllä ja herättää koko pienen kaupungin tai kylän.
Kertokaa se miksi se mieletön papatus on niin tärkeää.
Se ei tee siitä ajokista isompaa mut vaikuttaa kyllä monen mielestä joltain muulta kuin miellyttävältä

7

237

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tyhmän yksinkertaisia ihmisiä. Haluaisivat huomiota metelillä. On kai itsenäisyys hakusessa ja itsetunto kadoksissa.

• Anonyymi

Osalla jää se lapsuuden leikki päälle kun laitettiin joku muovipurkin suikale polkupyörän etuhaarukkaan kiinni ja hirveä räpätys kun pinnat sitä räpätti. Ilmiö on sama näillä papatti prätkäilijöillä.

• Anonyymi

Itselläni oli pakko hieman avartaa putken päitä (20mm-->30mm) kun ahdisti moottoria ja kiihtyy nyt paremmin. Mutta ei tullut mahdottomia ääniä. Oli vähän aikaa täysin avonaiset putket mutta ei sitä meteliä jaksanut päivää kauempaa.

Työkaveri kun tulee töihin ja jos olen pihalla vielä kun hän on jossain parin kilometrin päässä niin kuulen sen hyvin. Kauhea mekkala ja mies asuu tiivisti asutulla alueella. On kuulemma vihaisia katseita tullut mutta kukaan ei ole valittanut.

Toisen työkaverin pyörä pitää niin isoa ääntä että korvissa soi jos olen vieressä kun hän ryskäyttää sen käymään.

• Anonyymi

Niin jäi se syy miksi näillä kavereilla on isot äänet. Koska heidän mielestä isot äänet on tärkeintä tyylin jälkeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin jäi se syy miksi näillä kavereilla on isot äänet. Koska heidän mielestä isot äänet on tärkeintä tyylin jälkeen.

Kiitoksia asiallisista vastauksista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla oli pieni custom ja sen pakoputkiin oli porattu lisäreikiä päihin? En ymmärrä miksi, ajelin sillä muutaman vuoden, mutta oli vähän "mopo" ei juuri ollut asiaa motareille? Sitten siirryin Baijerilaisiin.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      30
      5740
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5150
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2944
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2424
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2098
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2048
    7. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      30
      1768
    8. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1667
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1661
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1593
    Aihe