Käyttis on Fedora 41 ja Kde. Libreoffice pitäisi saada suomenkielisksi mutta kuinka? Voisiko joku auttaa?
Libreofficen kieli
5
131
Vastaukset
- Anonyymi
Päivitä fedoren kieki, niin eiköhän Librekin vaihda kieltä!
- Anonyymi
Siis mitä? Mä oon päivittänyt järjestelmän mutta ei auttanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päivitä Fedoran kieli. uudestaan.
En tosin ole Fedora käyttäjä, joten en voi olla varma siittä. Koskaa Ubutussa ei ole tavannuta vastaavaa ongelmaan ja yhdessä Mintissä oli mutta sekin muuttu kuin päivitti täyden kielituen Suomi. Linuxeissa on kaksi kielituki versiota, kevyt ja täysi. Asennuslevyllä yleensä se kevyt kielituki mukana, se pitää päivittää täyteen kielitukeen, eikä kaikissa mene automaatisesti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Windows puolellahan joutuu säätään näitä language packs juttuja. Se on Windowsilla normaalia.
Tarkista kieli
dnf list libreoffice-langpack-deonko se asennettu/asennettavissa.
Asenna Suomi
sudo dnf install libreoffice-langpack-fi
Ohje ei kuitenkaan ole frdoralle enkä yhtään tykkää noita kirjoitella.
Jos täällä olsi ihan klikattava paketti:
https://packages.fedoraproject.org/pkgs/libreoffice/
- Anonyymi
sudo dnf install libreoffice-langpack-fiitos avusta nyt toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225214- 254388
- 282521
- 342264
- 372008
- 151928
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191607- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211267Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101184