Ajattelitko että

Anonyymi-ap

en hyväksyisi sinua sellaisena kuin olet, olen lojaali heitä kohtaan joita arvostan ja joista pidän. Suutuin siksi etten ymmärtänyt sitä miksi et sanonut minulle mitään. Minä jos kuka ymmärrän erilaisuutta, olipa kyse minkälaisesta erilaisuudesta tahansa! Harmittaa sinun puolesta, että menetit monia hyviä vuosia hiljaisuutesi takia. Jos vielä olet sitä mieltä, että haluat puhua niin ota yhteys minuun.

10

365

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sinulla on niin hyvä yhteys löytynyt monien erilaisten miesten kanssa, että mielummin kuolen yksinäni pois. 😞

• Anonyymi

Rakastan vain yhtä miestä🐯♥️😘

• Anonyymi

Myönnän, että minun ongelmani oli se, että halusin tietää koko kuvion. Se, mitä näin ei miellyttänyt jo sen perusteella, mitä näin. Ei ollut niin hyvä mies kuin yritti uskotella. Ei ollut hyvä mies alkuunkaan. Onneksi hän ollut hyvä mies. Hyvälle olisin puhunut.
      Nyt kuitenkin ongelmaksi jäi se, että kokonaiskuva puuttuu ja koska asia vaivaa minua, jäin sitä miettimään. Se taas on omaa heikkouttani, mutta käsittelen samalla isoa traumaa. Hän on sivujuonne.

• Anonyymi

Lopeta valehtelu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lopeta valehtelu

Älä selitä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lopeta valehtelu

Onko sinulla useinkin tapana henkilöidä näitä palstaäijän dramaattisissa huuhaateksteissä esiintyviä yksilöitä? Vaikuttaa psyykkisesti epätasapainossa olevan turhanpäiväiseltä läyhäämiseltä paremman aineiston puutteessa ns.

• Anonyymi

Ottaa yhteys anomuumimammaan hhahhahhahahhah en taida tuntea kyseistä hamppia.

• Anonyymi

😄

• Anonyymi

Tuota asiaa on pakko epäillä jotta hyväksyisi.

• Anonyymi

" monia hyviä vuosia hiljaisuutesi takia "
      Tuskin sama henkilö enää täällä on.
      Mieti vähän.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5324
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4508
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2631
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2294
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2038
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1968
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1627
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1561
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1307
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1224
    Aihe