Jere Rautiaisella ole munaa sanoa kun mies että minä sitä ajoin ja minä sen tein!
Omapa ongelma jos jälkeen jäänyt ja kiinnosta itsensä kehittäminen ja heikkouden ja muun ylittäminen!
Huumeet alkoholi ja ylinopeus ei ikinä kannata ja kaikki yhdessä niin noin voi käydä!
R.I.P Nyslott Kimmich Kaapo ja muut
Jere Rautiainen on vielä lapsen tasolla
Anonyymi-ap
1
418
Vastaukset
- Anonyymi
Kovin nuorena pilasi elämänsä.
Aina joku muistaa kysellä. Itekin olin toimistossa jossa yksi kaveri oli kuljettanut ruumista , istunut autossa kun kaverit laittoi takakonttiin ja sitten metsään. Teki teon 19v, vielä 55 v muisteltiin, lähes joka viikko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225134- 254308
- 272461
- 342234
- 371998
- 151908
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211247Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101164