Kelakorttihauskaa.

On se niin pienestä kiinni, että paikkantarakastuneet etunenässä miljoonasijoittaja aktivoituu vollottamaan, piipittämään ja pärräämään oikein ryhmätyönä.

25

154

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Jokaisella on omat mieltymyksensä mitä kukin luokittelee hauskaksi. Omassa ajatusmaailmassani en luokittele hauskaksi esitellä jonkun toisen henkilön vanhaa kelakorttia, varsinkaan jos tämä Jorma ei enää ole elävien kirjoissa.

• Anonyymi
      UUSI

Poistattelu vauhdissa. Sinun olisi edelleen erittäin helppoa osoittaa olevasi Chiang Maissa, mutta kun et ole niin et voi.

• Anonyymi
        UUSI

Hyvä idiootti minun korttini on minun korttejani ja niissä ei ole JO:n jälkeen R eikä M.

Kortti on täsmälleen Tytön aijaaman kanssa identtinen vain sillä erolla että minun kortissani on kotipaikka.

Ei ollut nyt kyse asunko täällä Chiang Maissa vaan syntymäajasta ja etunimen kahdesta ekasta kirjaimesta jopa pyynnöllä, että jos ne osoitan niin idiootti pyytää anteeksi.

Minulle toki sopii oireilunne, eihän ne koskaan lopu, siis olen olemassa, en ole olemassa, asun Numban päässä ja nyt olen kuollut joku Jorma.

> § <

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä idiootti minun korttini on minun korttejani ja niissä ei ole JO:n jälkeen R eikä M.

Kortti on täsmälleen Tytön aijaaman kanssa identtinen vain sillä erolla että minun kortissani on kotipaikka.

Ei ollut nyt kyse asunko täällä Chiang Maissa vaan syntymäajasta ja etunimen kahdesta ekasta kirjaimesta jopa pyynnöllä, että jos ne osoitan niin idiootti pyytää anteeksi.

Minulle toki sopii oireilunne, eihän ne koskaan lopu, siis olen olemassa, en ole olemassa, asun Numban päässä ja nyt olen kuollut joku Jorma.

> § <

Tämä Kympin kuva on otettu kameralla https://aijaa.com/ftn1tH
        Tämä sinun lähettämäsi kuva on otettu perunalla https://ibb.co/rGHCVFd1
        Olet jo unohtanut mistä oli kyse.
        Oli kyse syntymäajoista ja sekä sinä että Numba muistitte "Senssun" syntymäajan väärin. Sitten oikaisit sen laskettuasi sitä ennen vielä olevasi vain vuoden Numbaa vanhempi. Jokainen ihminen, jopa dementikko muistaa oman syntymäaikansa, eikä ole mahdollista että kaksi erillistä toisilleen tuntematonta henkilöä muistaa samaan aikaan samalla tavalla omansa ja toisen syntymäajan väärin.

Tämä tarkoittaa sitä että tuo kortti ei ole sinun eikä kenenkään joka asustelisi Thaimaassa.
        Esiinnyt tuon kortin henkilönä ja aletaan jo puhua identiteettivarkaudesta. Kuvasi ovat aivan kammottavaa laatua. 20 vuotta sitten ostetuilla kännykkäkameroilla sai parempia kuvia.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

> § <

Kelakorteissa ei ole ollut kotipaikkariviä enää aikoihin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä Kympin kuva on otettu kameralla https://aijaa.com/ftn1tH
        Tämä sinun lähettämäsi kuva on otettu perunalla https://ibb.co/rGHCVFd1
        Olet jo unohtanut mistä oli kyse.
        Oli kyse syntymäajoista ja sekä sinä että Numba muistitte "Senssun" syntymäajan väärin. Sitten oikaisit sen laskettuasi sitä ennen vielä olevasi vain vuoden Numbaa vanhempi. Jokainen ihminen, jopa dementikko muistaa oman syntymäaikansa, eikä ole mahdollista että kaksi erillistä toisilleen tuntematonta henkilöä muistaa samaan aikaan samalla tavalla omansa ja toisen syntymäajan väärin.

Tämä tarkoittaa sitä että tuo kortti ei ole sinun eikä kenenkään joka asustelisi Thaimaassa.
        Esiinnyt tuon kortin henkilönä ja aletaan jo puhua identiteettivarkaudesta. Kuvasi ovat aivan kammottavaa laatua. 20 vuotta sitten ostetuilla kännykkäkameroilla sai parempia kuvia.

Kyllä sinä resupekka olet vainoharhainen, minä ja Senssu olemme molemmat syntyneet samana päivänä mutta Senssu on minua kaksi vuotta vanhempi, Senssulla on vanha kelakortti voi hyvänen aika, minulla on huomattavasti vanhempi veli hänen nimensä on Jorma, mutta hä ei ole koskaan edes käynyt thaimaassa, saatikka että olisi kuollut,

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sinä resupekka olet vainoharhainen, minä ja Senssu olemme molemmat syntyneet samana päivänä mutta Senssu on minua kaksi vuotta vanhempi, Senssulla on vanha kelakortti voi hyvänen aika, minulla on huomattavasti vanhempi veli hänen nimensä on Jorma, mutta hä ei ole koskaan edes käynyt thaimaassa, saatikka että olisi kuollut,

Varsin on sekopäistä porukkaa nämä rakkaat, aivan jokainen.

Sairaan puuhaa esittää totuustarkkailijaa monin eri nimimerkein vuositolkulla vaatien todisteita toisilta, kun ei itse kykene muuhun kuin aukomaan turpaansa.

Laitanko kuittia ... en koska nehän olisi Kitaranmuotoisen minulle toimittamia, no laitanko Kuksakuvaa ... en myöskään koska silloinhan tulisi tarinaa että olen lähettänyt Kuksan postissa hänelle ja hän säälistä valokuvailee sitä mulle.

En viitsi lähteä ruokkimaan mainituilla, idiootti on jo aivopesty.

> § <

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Varsin on sekopäistä porukkaa nämä rakkaat, aivan jokainen.

Sairaan puuhaa esittää totuustarkkailijaa monin eri nimimerkein vuositolkulla vaatien todisteita toisilta, kun ei itse kykene muuhun kuin aukomaan turpaansa.

Laitanko kuittia ... en koska nehän olisi Kitaranmuotoisen minulle toimittamia, no laitanko Kuksakuvaa ... en myöskään koska silloinhan tulisi tarinaa että olen lähettänyt Kuksan postissa hänelle ja hän säälistä valokuvailee sitä mulle.

En viitsi lähteä ruokkimaan mainituilla, idiootti on jo aivopesty.

> § <

Pasanen. Osoitat vain rajattoman tyhmyytesi kuvittelemalla että kukaan uskoo sekuntiakaan tämän Senssun olemassaoloon. Vuosikausia pelkkää lässytystä, muutama surkea kuva Suomesta, pari kuvaa kuvaruudulta, pari kuvaa netistä eikä yhtään omaa kuvaa vieläkään. Samaten menette "kummatkin" aivan mykäksi kun Kymppi laittaa kuvia MotoGP mestoilta taikka Saunasta, karatepokaalista tai salilta. Ei tule sanaakaan kommenttia kummaltakaan. Luulisi että karatesensei puhuisi suurella asiantuntemuksella Mike Tysonistakin, mutta ei sanan sanaa ja on kadonnut jo pojan moottoripyörätkin ja molempien vaimoilta kielitaidota ja toisen vaimolta on jo kadonnut sormetkin. Onneksi sormukset jäi.

• Anonyymi
        UUSI

Hessu oli pääomistaja elekrotel nimisessä firmassa tuotiin maahan acer tietokoneita, minä vastasin tekniikasta, firma meni konkkaan ja Hessulle jäi helvetinmoiset velat siitä, miljoonia, tietysti markkoja, mutta hän sai kaiken hoidettua osan maksamalla osan velkajärjestelyn kautta, hän oli minua 13 vuotta vanhempi, kun homma meni munilleen tiemme erosivat minä jatkoin it-alalla hän alkoi kiinteistönvälittäjäksi, jossa pärjäsi kohtuullisen hyvin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pasanen. Osoitat vain rajattoman tyhmyytesi kuvittelemalla että kukaan uskoo sekuntiakaan tämän Senssun olemassaoloon. Vuosikausia pelkkää lässytystä, muutama surkea kuva Suomesta, pari kuvaa kuvaruudulta, pari kuvaa netistä eikä yhtään omaa kuvaa vieläkään. Samaten menette "kummatkin" aivan mykäksi kun Kymppi laittaa kuvia MotoGP mestoilta taikka Saunasta, karatepokaalista tai salilta. Ei tule sanaakaan kommenttia kummaltakaan. Luulisi että karatesensei puhuisi suurella asiantuntemuksella Mike Tysonistakin, mutta ei sanan sanaa ja on kadonnut jo pojan moottoripyörätkin ja molempien vaimoilta kielitaidota ja toisen vaimolta on jo kadonnut sormetkin. Onneksi sormukset jäi.

Minun siis täytyisi kommentoida kun tyttö-huippu-urheilijan näköinen julkaisee valokuvia.

Sorry, kommentoi sinä, olethan sinä hänen faninsa.

Täytyisi jopa tarinoida Tysonista, voi hyvänen aika sentään mitä bablaa.

Ps. Pojalla on muutaman kuukauden vanha uusi moottoripyörä.

> § <

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Voi rakas lapsi sillä ole mitään väliä mihin sinä milloinkin uskot tai olet uskomatta, luulisi ja luulisi luule sinä lapsi ihan keskenäsi mihin haluat, se on sinun asiasi, jokatapauksessa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Voi rakas lapsi sillä ole mitään väliä mihin sinä milloinkin uskot tai olet uskomatta, luulisi ja luulisi luule sinä lapsi ihan keskenäsi mihin haluat, se on sinun asiasi, jokatapauksessa.

Samat sanat Numba, yhdentekevää mulle mitä joku puskaidiootti uskoo tai on uskomatta.

> § <

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hessu oli pääomistaja elekrotel nimisessä firmassa tuotiin maahan acer tietokoneita, minä vastasin tekniikasta, firma meni konkkaan ja Hessulle jäi helvetinmoiset velat siitä, miljoonia, tietysti markkoja, mutta hän sai kaiken hoidettua osan maksamalla osan velkajärjestelyn kautta, hän oli minua 13 vuotta vanhempi, kun homma meni munilleen tiemme erosivat minä jatkoin it-alalla hän alkoi kiinteistönvälittäjäksi, jossa pärjäsi kohtuullisen hyvin.

Kuka ihmeen "Hessu"? Hessu Hopo vai Hessu Reijonen? Sinä et ole koskaan ollut yrittäjä kai nyt sen edes muistat niin älä puhu mistään pääomistajista. Sinä et ole tuonut maahan muuta kuin sairaalabakteereja. Paukuttelet googlesta ja hatusta uutta historiaa joka päivä.
        Tottakai kaikki menee munilleen jos mukana on sinunlaisesi puupää.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Samat sanat Numba, yhdentekevää mulle mitä joku puskaidiootti uskoo tai on uskomatta.

> § <

Olet taas kännissä. Mokasit eilen ja tänään niin pahasti että Senssulla ei ole enää mitään muuta mestaa tässä maailmassa kuin sekoboltsi Pasasen kattilassa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka ihmeen "Hessu"? Hessu Hopo vai Hessu Reijonen? Sinä et ole koskaan ollut yrittäjä kai nyt sen edes muistat niin älä puhu mistään pääomistajista. Sinä et ole tuonut maahan muuta kuin sairaalabakteereja. Paukuttelet googlesta ja hatusta uutta historiaa joka päivä.
        Tottakai kaikki menee munilleen jos mukana on sinunlaisesi puupää.

Tuollahan toi Heikki vaikuttaa vielä Vantaan kiinteistömaailmassa, liekö Pasanen käynyt moikkaamassa?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tuollahan toi Heikki vaikuttaa vielä Vantaan kiinteistömaailmassa, liekö Pasanen käynyt moikkaamassa?

Kyllä nimi oli oikein Hessu kuoli puolitoista vuotta sitten, tunnen koko perheen 40 vuoden takaa... Tapasin hänen vaimonsa muutama päivä sitten tammistossa...

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä nimi oli oikein Hessu kuoli puolitoista vuotta sitten, tunnen koko perheen 40 vuoden takaa... Tapasin hänen vaimonsa muutama päivä sitten tammistossa...

Siis leskensä, Hessu oli keitetty monissa liemissä, erittäin kokenut yrittäjä, mutta tekniikasta hän ei mitään ymmärtänyt joten olin palkallisena, varsin kauan...

• Anonyymi
        UUSI

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Siis leskensä, Hessu oli keitetty monissa liemissä, erittäin kokenut yrittäjä, mutta tekniikasta hän ei mitään ymmärtänyt joten olin palkallisena, varsin kauan...

Jätä keitetyn liemen ottaminen nyt, ota Hessu Hopo messiin ja mene nukkumaan, niin aamulla on vähemmän krapulaa.

• Anonyymi
        UUSI

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä vissiin yrittämisestäkään, jos meklarilistan kautta taikoi firmalle miljoonia katteetonta rahaa, kunnes Pankkitarkastusvirasto keskeytti homman. Joutui vielä itse maksamaan?
        https://www.porssitieto.fi/poistuneet/elektrotel.shtml

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä vissiin yrittämisestäkään, jos meklarilistan kautta taikoi firmalle miljoonia katteetonta rahaa, kunnes Pankkitarkastusvirasto keskeytti homman. Joutui vielä itse maksamaan?
        https://www.porssitieto.fi/poistuneet/elektrotel.shtml

En ole kiinnostunut tuosta puolesta lainkaan, kunnioitin miestä selvisi isoista veloista, eikä tehnyt itsaria, ei osakaslainoja, tuomion sai muistaakseni ehdollisen velallisen epärehellisyydestä, velkoihin meni kaikki mitä ole, ei ollut mitään piilotellut minnekään.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En ole kiinnostunut tuosta puolesta lainkaan, kunnioitin miestä selvisi isoista veloista, eikä tehnyt itsaria, ei osakaslainoja, tuomion sai muistaakseni ehdollisen velallisen epärehellisyydestä, velkoihin meni kaikki mitä ole, ei ollut mitään piilotellut minnekään.

Mahtavalle uraputkellesi taas yksi menestyjä lisää ja hän ei sitten menestynytkään vaikka töissä oli tuollainen kaltaisesi ihmisnero ja teknikko-ohjemoitsija-matemaatikko. ;)

• Anonyymi
      UUSI

Pasanen koettaa toipua Senssun paljastumisen järkytyksestä. Ensin meni lentomajurin ura ja rikkaudet ja nanan condot, sitten lähti vaimo ja nyt meni ainoa kaveri Senssu.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      48
      2120
    2. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      690
      2100
    3. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      122
      2001
    4. Tiedätkö, että haluaisin panna

Sinua. Onko sinulla samanlaiset ajatukset ja tunteet?
      Ikävä
      78
      1715
    5. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      48
      1678
    6. Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla

Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall
      Maailman menoa
      239
      1555
    7. Hyväksytty kaivattusi

Vartaloa vai et? Rehellinen vastaus
      Ikävä
      31
      1321
    8. Syvälliset keskustelut

Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen
      Ikävä
      20
      1279
    9. Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi

mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,
      Ikävä
      17
      1155
    10. Kyllähän tämä vähän kirpaisee

Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah
      Ikävä
      38
      1097
    Aihe