Ruispuuro hyvä perusta ravinnolle

Anonyymi-ap

16

206

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se on ruishuttua!

• Anonyymi

Massu tulee kipeäksi

• Anonyymi

Ruis paljon kalliimpaa kuin kaura ja tosi köyhillä ei ole edes varaa ostaa 0.37centtiä maksavaa pakkausta.

• Anonyymi

Voi voi..kysy jos naapurin kaljaa kiskovat juipit antavat sinulle säälistä pari tyhjää tölkkiä. Vaikka sinulle tuskin muuta annetaan kuin luuvitosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi voi..kysy jos naapurin kaljaa kiskovat juipit antavat sinulle säälistä pari tyhjää tölkkiä. Vaikka sinulle tuskin muuta annetaan kuin luuvitosta.

Ei kaikki noin tee että menee ruinaan naapureilta mitään,tosi köyhällä ei ole muuta varaa syödä kuin makaronia höpö höpö kirjoituksia tuollaiset ruishiutaleet.Hoh hoh hoh köyhällä mukamas appelsiiniä,kananmunia.

• Anonyymi

Kuules lohi, sienikermakastike, ja siihen haudutetut porkkanat, salaatti ja tuoretta tilliä... siinä vasta hyvä perusta jokaiselle. Suosikaa lohta ja sieniä... ai että!! Valkoviiniä tai makuviccyä, tai raikasta sitruuna vettä... ei parempaa ole. Muistakaa joka päivä syödä kalaa, lohi on parasta.

• Anonyymi

En tykkää kalasta.

• Anonyymi

Sienissä ja kaloissa ympäristömyrkkyjä eikä kalaa muutenkaan mitään joka päivä kun tulee suolaa liikaa.

• Anonyymi

Hivenaineita on myös oluessa.

• Anonyymi

Mä syön vain parhaissa ravintoloissa. En tee ruokaa itse, se on sotkuista puuhaa ja vie aikaa. Parempi sydöä ravintoloissa. Siellä saa loistoruokaa.

• Anonyymi

Peruna on perusruokaa. Tutustu paremmin sen ravinnesisältöön ennen kuin paasaat pöpejäsi. Ei sillä, etteikä ruis(kin) hyvä ruoka-aine olisi.

• Anonyymi

Ei sovi monelle mikään ruis kun keliakiaa.Kauraa sen pitää olla.Ruisleipä kylläkin ok.Ruis on varm 100% kalliimpää kuin kaura.

• tuohon kun vielä sisällyttää puolukat ja jonkin verran mannaryynejäkin niin silloin on ainakin hyvä ruoka..makeuden saa jos haluaa.. ruismarjapuuroa oon tehnyt useastikin..huono puoli että puolukat joutuu ostaa..

• Anonyymi

Laita kaalia ja makaronia puuroon niin saat makua

• Anonyymi

Älyllisesti vajaavainen nyt ruista alkaa ostaan kun kaurahiutaleita saa halvalla.

• Anonyymi

Ostan eläkkeellä olutta

Terveisin porilaistahvo, savo.
      ®167-176

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      30
      5770
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5263
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2984
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2434
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2108
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2068
    7. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      36
      1922
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1681
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1677
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1624
    Aihe