Janakkalassa suunnittelin paikallisella huoltoaseman WC:n puolella käyntiä mutta en ollut tarpeeksi humalassa. Odottelin sitten kaikessa rauhassa, että bussi saapui Lopelle, jossa syöksyin ulos bussista.
Aivan hillitön paine purkautui puoliksi vakosamettoiousuihini, jotka olin saanut halvalla kirppikseltä, mutta hotelli helpotuksen puolella sain perceeni nostettua lavuaariin niin, että suihkusi kunnolla sinne vatsasta nousevien syvien korahdusäänien kera. Peiliin roiskui runsaasti rippeitä ja sulamatonta parsakaalia, mutta säästin ainakin siivoojaa lattian luuttuamiselta.
Ongelma on nyt, että olen yksin Lopella, huonot housuissa ja vailla rahaa tukevassa humalassa, miten tästä selviää takaisin Ouluun?
Asd
Käväisin pascalla
5
193
Vastaukset
- Anonyymi
Mee catiscaan kaljalle
Sieltä löytyy samanlaisia sontiaisia aamusta iltaan - Anonyymi
Se tyyppi Oulusta, jota yrität esittää.. kuulin tänään, että hänkin kävi pascalla Peltolan osastolla. Jopa kaksi kertaa vuorokauden aikana!
- Anonyymi
Mikäli matkustan Oulusta Etelä-Suomeen on pakko pyyhkäistä Kuopion ja Iisalmen kautta heittämässä paskat. Kummastakin löytyy loistavia sontakeitaita.
Helsingissä aseman seudun käymälät ovat must paskaturistille. Ulkomailla sontasepon mekka on Marokko, jossa kestävän turistiripulin saa helposti ja jälkipaukut vielä kotimaahan. Kyykkypaskat Välimerellä on kokemus, josta kannattaa maksaa.
Toki hyviä paskanheittopaikkoja löytyy lähempää eikä pidä vähätellä Tampereen käymäläkulttuuria myös Etelä-Karjalan rieskanheittomestat ovat must kesäisin. - Anonyymi
Helevetin sontaseppoja, itse olen näitä sotkuja aina siivoamassa. Kiva on siivota näitä jytkyn jälkimaininkeja, milloin mistäkin. Palkankorotusta kiitos vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225184- 254358
- 272471
- 342264
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191597- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211257Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174