Kun katsoo noita kuntavaalin ehdokas listoja niin olettaisin, että vasemmisto on suurin puolue Pyhäjärvellä vaalien jälkeen kepu menettää persut tippuu varmaan puoleen entisestä valtuutetuttujen määrästä.
Hyvä Pyhäjärven vasemmisto
52
584
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi se muuttuu, paremmaksi ei milloinkaan.
- Anonyymi
PERSUja ei äänestä enää kuin ehkä omat perheenjäsenet jos hekään..PERSUt 1% liivijengi joka tulisi kriminalisoida ja lakkauttaa sekä sen jäsenille kovat tuomiot rikoksistaan ihmisyyttä vastaan🌈💦😇🙏
- Anonyymi
Oletko päässyt hoidosta pois?
- Anonyymi
Tediä ei äänestänyt edes oman perheen ainoa jäsen, siis vaimo🤣
- Anonyymi
Piripäät kuskeineen Itärajalle odottamaan.
- Anonyymi
Ja kohta menet takaisin suljetulle ja hoitajat ottaa kännykän pois?
- Anonyymi
Ketä varten ne istuu kokouksissa NAUTTIEN KOKOUSPALKKIOITA ? live lähetykset on pelkkä VITSI !
- Anonyymi
Mitäs tuo haittaisi, löytyisiköhän enemmän yksimielisyyttä.
Jos siellä on näitä entisiä demuja, lienee kyseenalaista.
Liberaaleilla olisi kysyntää.
Digtaattorit pois hämmentämästä ja vanhat kähmyt vitelikkoon.
Nuorennusta saatava ruoriin, tasa-arvoisuutta toimintaan ja urheiluareenat vähemmälle.
Palveluiden olemattomuus vie kuntalaisia koko ajan muualle.
Sote sousi suohon, lääkäriin pääsee vain paksun rahahapussin turvin.
Diktaattorit ovat valtaamassa Suomea, siksi kait Putin varmistelee omaa osuuttaaan.
Jatkakaa pojat samaan malliin, myllyjä lisää,niihin on helppo vetää hirttoköydet.
Meille on paikat valmiina, kiitos. - Anonyymi
Just joo. Vasemmisto kinuaa vain ilmaista rahaa kaikille kotona makaaville laiskureille. Andersson äänestettiin kaikkien voimin europarlamenttiin sen takia ettei hämmennä kotimaan politiikkaa liikaa. Näin hänestä päästiin. Vassarit kuvittelee että nyt asiat tulee kuntoon kun Li on europarlamentissa. Höpö höpö.
- Anonyymi
Persujen mielestä työväki on roskasakkia.
Kannatta muistaa Purran eläneen 2004 - 2016 sossuntuilla.
Persun kuvittl4evat asioiden tulevan kuntoon, kun Tynkkynen ylistää Venäjää Puttinnuorten leirillä. Höpö höpö - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persun kuvittl4evat asioiden tulevan kuntoon, kun Tynkkynen ylistää Venäjää Puttinnuorten leirillä. Höpö höpöTaas persukortti vedettiin esiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persun kuvittl4evat asioiden tulevan kuntoon, kun Tynkkynen ylistää Venäjää Puttinnuorten leirillä. Höpö höpöEt ole vielä kertonut millä sinä elät?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas persukortti vedettiin esiin.
Ai sinusta saisi vain vasemmistoa haukkua? Taidat olla melkoinen narsistinen persu, kun et kestä totuutta? Oletko kenties itse persujen kuningatar: Täällä on liikaa vasemmistolaisia, että täällä voisi asua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole vielä kertonut millä sinä elät?
Mietipä sitä. Vihje en ole huijari.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mietipä sitä. Vihje en ole huijari.
Eli elät sossun tuilla, eihän persulla ole muita vaihtoehtoja, huijata tai tuet.
- Anonyymi
Vasemmisto nostaa kannatusta, Keskustan lista ei ole häävi ja persuilla se on surkea.
- Anonyymi
Vappuna Pyhäjärven kylän raitti täyttyy punalipuista ja iloisista tovereista. Ja työväen laulut raikaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vappuna Pyhäjärven kylän raitti täyttyy punalipuista ja iloisista tovereista. Ja työväen laulut raikaa...
Yksipuoluejärjestelmä eli vasemmistoliitto olisi hyvä. Jospa sais sosiaalituet kuntoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksipuoluejärjestelmä eli vasemmistoliitto olisi hyvä. Jospa sais sosiaalituet kuntoon.
Vasurit ovat työpuolue, tukia saa vain pakon edessä ja tulot perustuvat työstä saatavaan voittoon. Oikeisto jakelee tukia jotta rikkaat saavat enemmän rahaa, saivatpa he sitten voittoa aikaan tai eivät, kansa maksaa joka tapauksessa.
- Anonyymi
Miksi keskustan listoilta naiset katoaa.
Lähtenyt on lääkärit, hoitajat ja hiukan enemmän viisautta omaavat.
Jälleen yksi on loikannut vasemmiston listoille.- Anonyymi
Kepu, kokoomus ja PS ovat samaa porukkaa, Sipilän hallitus sen jo todisti, ainoa ero oli maahanmuuttopolitiikka, sote ja työvoimapolitiikka sun muu kelpasi koko kolmikolle.
- Anonyymi
Kyllähän se on niin, että meissä kaikissa elää pieni kapitalisti. Kuka ei halua olla hyvätuloinen ja rikas. Te vassarit olette epäonnistuneet omaisuuden kasvattamisessa ja näin ollen teitä ottaa päähän kun toiset menestyy. Rohkeesti vaan yrityksiä pystyyn Pyhäjärvelle. Siitä se työnantajan ja kapitalismin ura urkeaa.
- Anonyymi
Vassareille yhteiskunta on osa sitä omaisuutta, oikeisto ei vain tajua sitä. Hyvin toimiva tasa-arvoinen yhteiskunta on yksi suurimmista varallisuuksista, tuota ollaan Orpon hallituksen toimesta tuhoamassa henkilökohtaisen mammonan kiilto silmissä, typerykset eivät tajua että on turha olla rikas Suomessa jos maasta ei ole mitään jäljellä. Oikeistopolitiikan lopputulos on se, ettei rikkaat voi kohta asua Suomessa, sillä vakautta ei ole ja ilman vakautta mikään ei toimi, joten on pakko muuttaa toiseen maahan, ja siitä on isänmaallisuus kaukana.
- Anonyymi
Kumma kun tuon kapitalistin ura pitää rakentaa yhteiskunnan sosialistisella tuella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumma kun tuon kapitalistin ura pitää rakentaa yhteiskunnan sosialistisella tuella.
Itse olen yrittäjä. Senttiäkään en ole saanut valtiolta tukea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paitsi sait, esim. neuvolapalveluina jo ennen kuin synnyit, tuki jatkui koko lapsuutesi ja nuoruutesi ajan, samoin kun käytät terveyspalveluita, itse asiassa yhteiskunnan tuki on lähes joka paikassa mukana, silti jotkut ovat innokkaita puremaan kättä joka auttaa, varsinkin kun ovat vähänkään saaneet kerättyä varallisuutta, kuvittelevat tehneensä kaiken itse, sokeita kun ovat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä rahalla muuten pistit firmasi pystyyn?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alenet tänne 💩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omalla palkka rahalla. Säästöillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paitsi sait, esim. neuvolapalveluina jo ennen kuin synnyit, tuki jatkui koko lapsuutesi ja nuoruutesi ajan, samoin kun käytät terveyspalveluita, itse asiassa yhteiskunnan tuki on lähes joka paikassa mukana, silti jotkut ovat innokkaita puremaan kättä joka auttaa, varsinkin kun ovat vähänkään saaneet kerättyä varallisuutta, kuvittelevat tehneensä kaiken itse, sokeita kun ovat.
No voihan sen noinkin ajatella. Ennen syntymää ei vain tiennyt että neuvolasta yrittäminen lähtee. Tällaiset tuethan kuuluu jokaiselle. Ja tässä yhteiskunta on onnistunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Säästöillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No voihan sen noinkin ajatella. Ennen syntymää ei vain tiennyt että neuvolasta yrittäminen lähtee. Tällaiset tuethan kuuluu jokaiselle. Ja tässä yhteiskunta on onnistunut.
Yrittäminen lähtee geeneistä, eli ennen neuvolaa, siksi yrittäjyys on enemmänkin kutsumus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Säästöillä.
Minkä alan yritys?
- Anonyymi
Vasurit on kepuleiden apupuolue.
- Anonyymi
Persut ovat kokoomuksen alajaosto, eli ne hullut jotka eivät kokoomukseen kelpaa.
- Anonyymi
Mummos oli
- Anonyymi
Aloituksessa on mato
- Anonyymi
Jos matoja näet, siivoa.
- Anonyymi
Persuissa on muutama hullu ja tiedätte mitä se tarkoittaa
- Anonyymi
Kepussa on yksi virkarikoksen tehnyt ja tiedätte mitä se tarkoittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kepussa on yksi virkarikoksen tehnyt ja tiedätte mitä se tarkoittaa.
No mitä se tarkoittaa sinun mielestäsi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mitä se tarkoittaa sinun mielestäsi?
Laittomuutta ,rikollista luonnetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laittomuutta ,rikollista luonnetta.
Sitä löytyy persuista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä löytyy persuista.
Kännisäajaja persu ei ole osoittanut pienintäkään katumusta, vaikka rattijuoppo on aina potentiaalinen ihmisten tuhoaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kännisäajaja persu ei ole osoittanut pienintäkään katumusta, vaikka rattijuoppo on aina potentiaalinen ihmisten tuhoaja.
Virkarikoksen tehnyt Kepulainen ei ole edes pyytänyt anteeksi kun hänen takia kaupunki menetti verorahoja huomattavan summan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Virkarikoksen tehnyt Kepulainen ei ole edes pyytänyt anteeksi kun hänen takia kaupunki menetti verorahoja huomattavan summan.
Virkarikoksen seurauksena harvoin kukaan kuolee, mutta rattijuoppo on hengenvaarallinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Virkarikoksen seurauksena harvoin kukaan kuolee, mutta rattijuoppo on hengenvaarallinen.
Montako tuo mainittu rattijuoppo on tappanut??Sinähän tuota välillä intoilet halusta tappaa Persuja:;""ääni PS;lle on sama kuin kirjoittaisisit oman tappomääräyksesi.Siksi anna äänesi PS;lle""7.2 klo11.56
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Montako tuo mainittu rattijuoppo on tappanut??Sinähän tuota välillä intoilet halusta tappaa Persuja:;""ääni PS;lle on sama kuin kirjoittaisisit oman tappomääräyksesi.Siksi anna äänesi PS;lle""7.2 klo11.56
En ole kirjoittanut mistään halusta tappaa persuja, eikä se sinun luulosi mukaan miksikään muutu.
- Anonyymi
Itse laitoin yrityksen pystyyn vekselillä
- Anonyymi
Ei vasemmisto ole yrittäjiä vastaan, mutta pitää palkollisten puolia ja heikompi osaisten ei suomessa ketään saa jättää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vasemmisto ole yrittäjiä vastaan, mutta pitää palkollisten puolia ja heikompi osaisten ei suomessa ketään saa jättää.
Persuvaltuutettu: Työväki on roskasakkia? Kuka heitä äänestää?
- Anonyymi
Veikkaan vasemmiston tekevän suuren yllätyksen meidän vaaleissa. Eteenkin katsoessa persujen ehdokaslistaan. Niin paljon siellä on esim. Oulasknakaan yöpäivystyksen lopettamisen puolustajia jopa valheellisin persutein (yöleikkuasten määrällä selittely).
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447276
- 324038
- 573565
- 483082
- 172786
- 372258
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482246- 432228
- 162226
- 482209