Yammun ryyppyvaijerin korjaus,itse en osaa sitä vaihtaa/laittaa, olis se kiva naisena kun osais kaikkia osia vaihtaa ja korjata, öljyn vaihtoa sun muuta. Kiinnostusta on mutta mulla ei ole auto tallia tms, asun kerrostalossa ja on rajotetut alueet,ei saa mitä vaan tehä ,muuten tulee valitus jostain suunnasta. Mun ex-mies korjasi ja laittoi aina mun auton/jammun kuntoon. Mutta nyt hän ei ole enää mukana kuvioissa. Kun jokainen korjaus/vaihto vaatii omanlaisen työkalun, ajattelin vaan täältä kysyä onko se vaikea vaihtaa ja korjata ryyppyvaijeri , vai olisko paree viedä yamaha mp korjaamolle?
Yamaha virago 250 vm 98
Anonyymi-ap
4
137
Vastaukset
- Anonyymi
paha sanoa onko se vaikea vaihtaa,toisille kun jo pelkkä tankkaaminen tai ketjujen rasvaus on vaikeaa ja toiselle moottori remontti on helpponakki.
- Anonyymi
Satula ja polttoaine säiliö on vain tiellä, poista ne ensin.
- Anonyymi
Kyllä en vaijerin vaihtaa mikä tahansa MP-korjaamo. Ainakin jos hankit sen vaijerin itse etukäteen. Soitto tai sähköpostia vaan lähimpään MP-huoltoon.
- Anonyymi
Kiitos vinkistä👍
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 396895
- 323888
- 453270
- 342844
- 162662
- 372228
- 162176
- 372082
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482037- 371952