2,0 TDI kansiongelmat

Anonyymi-ap

Onko muilla ollut kansiongelmia tuon moottorin kanssa? Ensimmäisen kerran joutui kansiremonttiin 140tkm ajettuna. Nyt ilmeisesti taas uudelleen hajalla 290tkm ajettuna. Miten voi alle 300tkm ajetusta hajota kansi kahdesti?

13

284

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Audista hajosi kansi 185 tkm ajettuna. Koko moottori 235 tkm ajettuna. Hyvinhän sinä olet selvinnyt moottorillasi. Moni ei pääse noinkaan pitkälle.

• Anonyymi

Surullisia nämä itäautot skodat. Aina tulee mustapekka kortit mieleen. Tässä siis skodaigor kortti.

• Anonyymi

Minulla hajosi selkä kun tojossa on niin surkea penkki.

• Anonyymi

Mahtavaa, kun sait Toyotan tungettua tähänkin ketjuun.
        Onko lääkitys ok?

• Anonyymi

Skeida -simply never!

• Anonyymi

Kerro tarkemmin. Mikä konetyyppi? Vuosimalli? Mitä siitä meni? Kansipahvi vai kansi halki vai mitä?

• Anonyymi

Konsernin moottoreissa on ollut paljon isoja ongelmia.

• Anonyymi

Onneksi yhdessäkään Toyotan moottorissa ei ole ollut mitään ongelmia. Dieselit Toyota poisti valikoimista pienen kysynnän vuoksi. Toyotan D-4D dieselit ovat olleet kautta aikojen kestävimpiä moottoreita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onneksi yhdessäkään Toyotan moottorissa ei ole ollut mitään ongelmia. Dieselit Toyota poisti valikoimista pienen kysynnän vuoksi. Toyotan D-4D dieselit ovat olleet kautta aikojen kestävimpiä moottoreita.

Tuo 2,0 TDI on juuri se moottori, mikä on kuuluisa kannentiiviste ongelmista. Se ongelma johtuu kierteiden roppaaamisesta lohkossa. Tällöin korjaus on moottorin vaihto. Tämä vika on sangen yleinen VW- konsernin tekeleissä. Lisäksi DSG vaihteisto ei vieläkään kestä . Ne hajoo yleensä siinä 50tkm paikkeilla.

• Anonyymi

Ripulia tulee suuttimista ja meltorauta ei kestä...

• Anonyymi

Inhottavan lyhyt ikäisiä poltto moottorit, vaikka on diesel?💸💸

• Anonyymi

Mulla 2010 disel skoda ajettu noin 300 tuhatta km. Nyt se ei lähde käyntiin . Osaako kukaan sanoa mikä vika siinnä on.

• Anonyymi

Tästä skodasta joka ei lähde kåyntiin . Kyllä se starttaa..:Paikallinen korjaamo sanoi että joku poksi on hajonnut.. Joka maksaa 1000 e Ja sen ohjelmointi toiset 1000 e.. Mitän tässä pitäisi tehdä. Onko kellään kokemusta näistä autoista .Voisikko siinnä olla joku vika.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      47
      7715
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4273
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3745
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3210
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2906
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      68
      2632
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      64
      2508
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      57