Antakaa elämänne tänään Jeesukselle rukoilkaa syntejänne anteeksi niin pääsette taivaaseen.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18855578/tempaus-on-taalla!
Herran päivä tulee kuin varas yöllä
217
1069
Vastaukset
- Anonyymi
Pitänee ensin käydä syntimässä.
- Anonyymi
Ainut synnitön on Jeesus meidän Herramme.
https://www.bible.com/fi/bible/1745/ROM.3.23.FINRK - Anonyymi
kuollakki pitää ensin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainut synnitön on Jeesus meidän Herramme.
https://www.bible.com/fi/bible/1745/ROM.3.23.FINRKJa minä, jos joku muuta väittää, valehtelee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kuollakki pitää ensin
Kuoleman jälkeen ei enää voi tehdä parannusta se tehdään elämän aikana kaikilla on mahdollisuus päästä taivaaseen. Kannattaa miettiä tarkkaan missä haluaa ikuisuuden viettää itse haluan ainakin mennä taivaaseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja minä, jos joku muuta väittää, valehtelee.
Et ole synnitön ja syntisi voit Jeesukselta saada anteeksi kun rukoilet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole synnitön ja syntisi voit Jeesukselta saada anteeksi kun rukoilet.
Kyllä olen, älä anna väärää todistusta lähimmäisestäsi, joudun pian ottamaan asian puheeksi Jumalan kanssa, eikä hän erityisemmin pidä sinusta muutenkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä olen, älä anna väärää todistusta lähimmäisestäsi, joudun pian ottamaan asian puheeksi Jumalan kanssa, eikä hän erityisemmin pidä sinusta muutenkaan.
Et ole synnitön. Nyt valehtelet koska Jeesus rakastaa kaikkia ihmisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole synnitön. Nyt valehtelet koska Jeesus rakastaa kaikkia ihmisiä.
Nyt menee jo solvaamisen puolelle, enkä puhunut Jeesuksesta vaan Jumalasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt menee jo solvaamisen puolelle, enkä puhunut Jeesuksesta vaan Jumalasta.
Jumala rakastaa myös ihmisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumala rakastaa myös ihmisiä.
Kyse ei ollut Jumalan teoista vaan sinun väärästä todistuksesta, olet eksynyt oikealta polulta ja riskeeraat taivaspaikkasi hurskastelullasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyse ei ollut Jumalan teoista vaan sinun väärästä todistuksesta, olet eksynyt oikealta polulta ja riskeeraat taivaspaikkasi hurskastelullasi.
Miten olen väärin todistanut?
En ole nähnyt aloituksen näkyä laitoin sen vain eteenpäin niin kuin käskettiin. Taivaspaikan voi ottaa pois vain Jumala ja sitä ei tule tapahtumaan vaikka sinä sitä kuinka toivoisit.
Siunausta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten olen väärin todistanut?
En ole nähnyt aloituksen näkyä laitoin sen vain eteenpäin niin kuin käskettiin. Taivaspaikan voi ottaa pois vain Jumala ja sitä ei tule tapahtumaan vaikka sinä sitä kuinka toivoisit.
SiunaustaEnsin valehtelet, sitten vielä alat solvaamaan.
"Et ole synnitön ja syntisi voit Jeesukselta saada anteeksi kun rukoilet."
"Et ole synnitön. Nyt valehtelet koska Jeesus rakastaa kaikkia ihmisiä." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensin valehtelet, sitten vielä alat solvaamaan.
"Et ole synnitön ja syntisi voit Jeesukselta saada anteeksi kun rukoilet."
"Et ole synnitön. Nyt valehtelet koska Jeesus rakastaa kaikkia ihmisiä."Onko sun kaltainen ihminen uskossa oleva eikö uskovien pitäisi tukea toisiaan eikä tuomita?
Olen minäkin saanut Herralta Jeesukselta syntini anteeksi mutta en siitä huolimatta pidä itseäni synnittömänä koska ainut sellainen ihminen on ollut Jeesus. Toki pyrimme olemaan niin että emme syntiä enää tee mutta meidän täytyy tehdä joka päivä parannusta siihen asti että olemme taivaassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sun kaltainen ihminen uskossa oleva eikö uskovien pitäisi tukea toisiaan eikä tuomita?
Olen minäkin saanut Herralta Jeesukselta syntini anteeksi mutta en siitä huolimatta pidä itseäni synnittömänä koska ainut sellainen ihminen on ollut Jeesus. Toki pyrimme olemaan niin että emme syntiä enää tee mutta meidän täytyy tehdä joka päivä parannusta siihen asti että olemme taivaassa.En todellakaan ole uskossa, en koe minkäänlaista tarvetta korvata tietämättömyyttäni uskonnolla joka ei edes vastaa mihinkään, herättää vain uusia kysymyksiä, ja jos Jumala on minut luonut, on hän luonut sellaisen joka ei Jumalaan kykene uskomaan.
- Anonyymi
Vähän ankea taival kun väitetään, että syntyvät vauvatkin ovat syntisiä. Ilmeisesti geeniprrimäsynti tai jotain ja loppuelämä pitää sitä syntiä sovittaa, jota ei ole hajuakaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähän ankea taival kun väitetään, että syntyvät vauvatkin ovat syntisiä. Ilmeisesti geeniprrimäsynti tai jotain ja loppuelämä pitää sitä syntiä sovittaa, jota ei ole hajuakaan
Se on vähän kuin valtionvelka, siirretään maksut tuleville sukupolville.
- Anonyymi
Suurin synti on epäuskon synti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuoleman jälkeen ei enää voi tehdä parannusta se tehdään elämän aikana kaikilla on mahdollisuus päästä taivaaseen. Kannattaa miettiä tarkkaan missä haluaa ikuisuuden viettää itse haluan ainakin mennä taivaaseen.
Mitähän siellä taivaassa on sellaista minkä takia sinne pitäisi haluta? Jos siellä on vain näitä tosiuskovia niin ei kiitos, haen parempaa seuraa jostakin muualta. Enkä edes tykkää harpun soitosta, parempaa musiikkia pitäisi ainakin olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitähän siellä taivaassa on sellaista minkä takia sinne pitäisi haluta? Jos siellä on vain näitä tosiuskovia niin ei kiitos, haen parempaa seuraa jostakin muualta. Enkä edes tykkää harpun soitosta, parempaa musiikkia pitäisi ainakin olla.
Se on yksi ja sama mitä siellä taivaassa on, kyse on uskovaisten päsmäröinnistä ja muiden elämään puuttumisesta, sortamisesta ja tuomitsemisesta.
- Anonyymi
Jeesus sovitti syntimme Golgatan keskimmäisellä ristillä.
- Anonyymi
Vissiin sen parasta ennen päivämäärä on jo mennyt.
- Anonyymi
Totta niin Jeesus teki mutta taivaaseen ei mennä tuosta noin vaan ihmisen pitää katua ja nöyrtyä Jumalan edessä. Kuvitteletko että raamatussa ihan huvikseen kerrotaan myös kadotuksesta?
Suosittelen että aoat lukemaan raamattua Jumala puhuu myös raamatun kautta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta niin Jeesus teki mutta taivaaseen ei mennä tuosta noin vaan ihmisen pitää katua ja nöyrtyä Jumalan edessä. Kuvitteletko että raamatussa ihan huvikseen kerrotaan myös kadotuksesta?
Suosittelen että aoat lukemaan raamattua Jumala puhuu myös raamatun kautta.Melkoinen despootti Jumala tuntuu olevan.
- Anonyymi
Eikö se ollu Jeesus siellä ristillä roikkumassa,ja Jumala salli kaiken tämän tapahtuvan,ihme kaveruksia nämä kaks?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö se ollu Jeesus siellä ristillä roikkumassa,ja Jumala salli kaiken tämän tapahtuvan,ihme kaveruksia nämä kaks?
Jumala repi tulosta Jeesuksen selkänahasta kuin orjatyön teettäjä, vähän kuin tekoälyn kehittäjät tänä päivänä luodessaan uutta Jumalaa, sama homma jatkunut jo vuosituhansia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesuksen ristin kuolema oli Jumalan tahto ilman Jeesusta ihmisillä ei olisi yhteyttä Jumalaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesuksen ristin kuolema oli Jumalan tahto ilman Jeesusta ihmisillä ei olisi yhteyttä Jumalaan.
Mitä, eikö Jumala olekkaan kaikkivoipa, eli ei kykene luomaan yhteyttä ihmiseen ilman Jeesusta? Eihän kyseessä voi silloin olla edes Jumala.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä, eikö Jumala olekkaan kaikkivoipa, eli ei kykene luomaan yhteyttä ihmiseen ilman Jeesusta? Eihän kyseessä voi silloin olla edes Jumala.
Ei Jumala ole mikään ihmeiden automaatti että hän sun oikkujen ja mieltymuksien mukaan tekee niin kuin sinä tahdot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Jumala ole mikään ihmeiden automaatti että hän sun oikkujen ja mieltymuksien mukaan tekee niin kuin sinä tahdot.
Jumalan kyvyttömyys olla yhteydessä ihmiseen ei ole mikään oikku, saati minun oikku, se on Jumalan kyvyttömyyttä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumalan kyvyttömyys olla yhteydessä ihmiseen ei ole mikään oikku, saati minun oikku, se on Jumalan kyvyttömyyttä.
Jumala pystyy olemaan yhteydessä samaan aikaan monien ihmisten kanssa määrää en tiedä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumala pystyy olemaan yhteydessä samaan aikaan monien ihmisten kanssa määrää en tiedä.
Eli tämä olikin väärin, "Jeesuksen ristin kuolema oli Jumalan tahto ilman Jeesusta ihmisillä ei olisi yhteyttä Jumalaan."
- Anonyymi
Jos ne synnit on jo sovittu, niin eiks kaikki ole jo ok ja voi vain olla sen kummemmin asioita pohtimatta. Kaikesta muustakin arkielämästä tuppaa olla stressiä riittämiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ne synnit on jo sovittu, niin eiks kaikki ole jo ok ja voi vain olla sen kummemmin asioita pohtimatta. Kaikesta muustakin arkielämästä tuppaa olla stressiä riittämiin.
Huomasivat että se oli huono siirto, synnittömyys haittasi liikaa bisneksen tekoa kun sillä ei voi rahastaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suosittelen että aoat lukemaan raamattua Jumala puhuu myös raamatun kautta.Jumala armahtaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumala armahtaa!
Armahti, mutta perui.
- Anonyymi
Pitäkää huolta, että lampuissanne on öljyä.
- Anonyymi
Tuo on tulipalovaara, lamppuihin ei missään nimessä saa laittaa öljyä.
- Anonyymi
Lampunjalkaan se pannaan, ei hätää. Ei syty palamaan, ei öljyä ole enää
- Anonyymi
Miten sitä öljyä sitten minnekkään laitetaan jo sitä ei enään ole edes?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten sitä öljyä sitten minnekkään laitetaan jo sitä ei enään ole edes?
Se oli vertaus, siihen kohtaan, merta eu ole enää.. lamput toimivat sähköllä näinä päivinä, öljyä on lukkuöljyä ja öljylämmitystä,mutta yhtä kärsimystä ollut öljylamput niin öljyä ei ole enää..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se oli vertaus, siihen kohtaan, merta eu ole enää.. lamput toimivat sähköllä näinä päivinä, öljyä on lukkuöljyä ja öljylämmitystä,mutta yhtä kärsimystä ollut öljylamput niin öljyä ei ole enää..
Ok, eli teurastakaa tarpeeksi eläimiä jotta teillä on lämpimiä turkiksia joihin verhota itsenne talvipakkasella, ja sitä rataa vai?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok, eli teurastakaa tarpeeksi eläimiä jotta teillä on lämpimiä turkiksia joihin verhota itsenne talvipakkasella, ja sitä rataa vai?
Paremmin se elämä varmaan menee jos on rehti turkistarhuri kuin spurgu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paremmin se elämä varmaan menee jos on rehti turkistarhuri kuin spurgu.
Oletko ikinä ajatellut kolmatta vaihtoehtoa?
- Anonyymi
Pitää uskoa Jeesukseen. Siinä uskossa se anteeksiantamus on. Ihmiset voi pakottaa rukoilemaan, kastettavaksi ja tekemään kaikkea ulkonaista, mutta usko on lopulta vapaaehtoista. Uskokaa Herraan Jeesukseen, niin pelastutte. Hän kuoli meidän pahojen tekojemme sovituksena ja nousi kuolleista, ja hän on Jumala.
- Anonyymi
Ei, usko ei ole vapaaehtoista tai jonkin minkä voi valita, sillä muuten voit uskoa olevasi vaikka esim. pulu, ja oikeasti uskoa siihen. Mikäli todella uskot että usko on vapaaehtoista, voit itse kokeilla sitä myös käytännön tasolla, mutta lyön vaikka vetoa ettet kykene uskomaan johonkin mihin et oikeasti usko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, usko ei ole vapaaehtoista tai jonkin minkä voi valita, sillä muuten voit uskoa olevasi vaikka esim. pulu, ja oikeasti uskoa siihen. Mikäli todella uskot että usko on vapaaehtoista, voit itse kokeilla sitä myös käytännön tasolla, mutta lyön vaikka vetoa ettet kykene uskomaan johonkin mihin et oikeasti usko.
Onneksi saan uskoa Jeesukseen vaikken ole nähnyt häntä mutta tiedän hänen silti olevan olemassa.
https://evl.fi/tutki-uskoa/mita-usko-on/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi saan uskoa Jeesukseen vaikken ole nähnyt häntä mutta tiedän hänen silti olevan olemassa.
https://evl.fi/tutki-uskoa/mita-usko-on/Se vain ei ole vapaaehtoista. Kokeilitko edes uskoa johonkin mihin et usko, vai annoitko heti periksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskolla ei tässä tapauksessa tarkoiteta uskoa olemassaoloon. Jeesuksen olemassaoloa voidaan pitää itsestäänselvyytenä. Uskolla tarkoitetaan turvaamista siihen kuka Jeesus on. Ihminen ei voi tällä tavalla uskoa niin kauan kuin ei ymmärrä omaa pahuuttaan. Tämä usko on vapaaehtoista. Ei minua ole kukaan pakottanut siihen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskolla ei tässä tapauksessa tarkoiteta uskoa olemassaoloon. Jeesuksen olemassaoloa voidaan pitää itsestäänselvyytenä. Uskolla tarkoitetaan turvaamista siihen kuka Jeesus on. Ihminen ei voi tällä tavalla uskoa niin kauan kuin ei ymmärrä omaa pahuuttaan. Tämä usko on vapaaehtoista. Ei minua ole kukaan pakottanut siihen.
Jeesuksia on ollut vaikka kuinka monta, sekin on itsestäänselvyys.
Jos meinaa turvata oletettuun hahmoon jostain kahden tuhannen vuoden takaa, vaatii se vahvaa uskoa eikä sitä voi valita, se joko on tai ei ole.
Kyse ei ole pakottamisesta, kukaan ei voi pakottaa uskomaan johonkin mihin toinen ei usko kuin korkeintaan aivopesemällä toisen väkisin, mutta vapaaehtoista uskoa ei ole olemassa, kyse on sisäisestä pakosta jota ei itse voi valita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesuksia on ollut vaikka kuinka monta, sekin on itsestäänselvyys.
Jos meinaa turvata oletettuun hahmoon jostain kahden tuhannen vuoden takaa, vaatii se vahvaa uskoa eikä sitä voi valita, se joko on tai ei ole.
Kyse ei ole pakottamisesta, kukaan ei voi pakottaa uskomaan johonkin mihin toinen ei usko kuin korkeintaan aivopesemällä toisen väkisin, mutta vapaaehtoista uskoa ei ole olemassa, kyse on sisäisestä pakosta jota ei itse voi valita.Jeesuksen olemassaoloa ei kiistä kukaan merkittävä historijoitsija. Ja nyt puhun siitä kaksi tuhatta vuotta sitten eläneestä. Hänen puheensa jo itsessään vakuuttivat esimerkiksi Einsteinin siitä että Jeesus oli oikea henkilö. Sinä et näköjään "mikään Einsteini ole". Mutta Jeesukseen et halua uskoa/turvata koska olet omasta mielestäsi riittävä etkä paha ja virheellinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesuksen olemassaoloa ei kiistä kukaan merkittävä historijoitsija. Ja nyt puhun siitä kaksi tuhatta vuotta sitten eläneestä. Hänen puheensa jo itsessään vakuuttivat esimerkiksi Einsteinin siitä että Jeesus oli oikea henkilö. Sinä et näköjään "mikään Einsteini ole". Mutta Jeesukseen et halua uskoa/turvata koska olet omasta mielestäsi riittävä etkä paha ja virheellinen.
Eikä muidenkaan Jeesusten olemassaoloa voi kukaan merkittävä historioitsija kiistää, sama milloin tämä on maapallolla tallustanut, enkä ole edes yrittänyt kiistää Jeesuksen olemassaoloa, ei ole tarvetta kiistellä jonkun henkilön olemassaolosta, mutta olemassaoleminen ei tee Jumalan lapseksi saati todista Jumalan olemassaoloa.
Kuka tahansa voi määrittellä riittävän hyvän, pahan ja virheellisen, niin sinä kuin minäkin ja näin myös teemme käytännössä, siihen ei tarvita uskontoja, ei Raamattua tai Jeesusta saati Jumalaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä muidenkaan Jeesusten olemassaoloa voi kukaan merkittävä historioitsija kiistää, sama milloin tämä on maapallolla tallustanut, enkä ole edes yrittänyt kiistää Jeesuksen olemassaoloa, ei ole tarvetta kiistellä jonkun henkilön olemassaolosta, mutta olemassaoleminen ei tee Jumalan lapseksi saati todista Jumalan olemassaoloa.
Kuka tahansa voi määrittellä riittävän hyvän, pahan ja virheellisen, niin sinä kuin minäkin ja näin myös teemme käytännössä, siihen ei tarvita uskontoja, ei Raamattua tai Jeesusta saati Jumalaa.Riittävä hyvä on Jeesus. Et sinä tai minä.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18566854/onko-jumalankieltaja-tyhma - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riittävä hyvä on Jeesus. Et sinä tai minä.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18566854/onko-jumalankieltaja-tyhmaTuo on vain mielipiteesi.
- Anonyymi
Vain uskovaiset tekee syntiä,siksi ne siitä vouhkaavat koko ajan. Muut elävät vain normaalia elämää ja virkavalta hoitaa rangastukset rikkeistä.
- Anonyymi
Se mikä on tavallisen ihmisen mielestä normaalia elämää siellä on paljon syntiä. Elihän uskovainenkin ennen samaa elämää hän oli ennen se tavallinen ihminen mutta Jeesuksen kautta sai huomata oman syntisyytensä ja armon puhdistua hänen voimansa kautta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se mikä on tavallisen ihmisen mielestä normaalia elämää siellä on paljon syntiä. Elihän uskovainenkin ennen samaa elämää hän oli ennen se tavallinen ihminen mutta Jeesuksen kautta sai huomata oman syntisyytensä ja armon puhdistua hänen voimansa kautta.
Niin niin, eli osoittakaamme sormella toista ja luetelkaamme mikä hänessä on vikana, aika paska periaate jolle elämäänsä rakentaa, syyttelylle ja jatkuvalle vaatimiselle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin niin, eli osoittakaamme sormella toista ja luetelkaamme mikä hänessä on vikana, aika paska periaate jolle elämäänsä rakentaa, syyttelylle ja jatkuvalle vaatimiselle.
Ei ihmisen sitä tarvitse tehdä Pyhä Henki sen tekee niin uskomattomalle ihmiselle kuin uskovallekin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ihmisen sitä tarvitse tehdä Pyhä Henki sen tekee niin uskomattomalle ihmiselle kuin uskovallekin.
Eli tuo Pyhä Henki tuomitsee ihmiset jotka eivät edes ole kristittyjä, vähän kuin Venäjä tuomitsee suomalaisia jotka vastustavat Venäjää, eli melko paha despootti.
Mitäs jos jättäisit hommat sille Pyhälle hengelle? Se ei varmaan tykkää että poljet varpaille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli tuo Pyhä Henki tuomitsee ihmiset jotka eivät edes ole kristittyjä, vähän kuin Venäjä tuomitsee suomalaisia jotka vastustavat Venäjää, eli melko paha despootti.
Mitäs jos jättäisit hommat sille Pyhälle hengelle? Se ei varmaan tykkää että poljet varpaille.En ole sormella osoitellut syntejäsi kun en niitä edes tiedä en halua tietää eikä minun tarvitse. Käy näillä sivuilla pelastumattomia hmisiä myös ja he saavat näistä kirjoituksista mietittävää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole sormella osoitellut syntejäsi kun en niitä edes tiedä en halua tietää eikä minun tarvitse. Käy näillä sivuilla pelastumattomia hmisiä myös ja he saavat näistä kirjoituksista mietittävää.
Ei minulla ole syntejä joita voisit sormellasi osoitella, yrittää toki voit ja niin myös teet, mutta ne synnit joita muissa näet ovat sinun mielessäsi, synti kun on kristittyjen ongelma.
Kivahan näitä kirjoituksiasi on miettiä, tämä on eräänlainen peli jota on kiva pelailla aina välillä, eräänlainen aivopähkinä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minulla ole syntejä joita voisit sormellasi osoitella, yrittää toki voit ja niin myös teet, mutta ne synnit joita muissa näet ovat sinun mielessäsi, synti kun on kristittyjen ongelma.
Kivahan näitä kirjoituksiasi on miettiä, tämä on eräänlainen peli jota on kiva pelailla aina välillä, eräänlainen aivopähkinä.Kaikilla ihmisillä on syntiä elämässään ne jotka eivät ole vastaanottaneet Jeesusta niin heillä on paljon eri syntejä jotka hallitsevat heidän elämäänsä. Kristitty on saanut synnit Jeesuksen kautta anteeksi ja pyrkii elämään puhdasta ja pyhää elämää Pyhä Henki kyllä kertoo jos jostain pitää parannusta tehdä. En ole niin tehnyt koska en tiedä syntejäsi.
https://youtu.be/kABZ9FPZW-k?si=XW4xBHWXHMq-2TFZ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikilla ihmisillä on syntiä elämässään ne jotka eivät ole vastaanottaneet Jeesusta niin heillä on paljon eri syntejä jotka hallitsevat heidän elämäänsä. Kristitty on saanut synnit Jeesuksen kautta anteeksi ja pyrkii elämään puhdasta ja pyhää elämää Pyhä Henki kyllä kertoo jos jostain pitää parannusta tehdä. En ole niin tehnyt koska en tiedä syntejäsi.
https://youtu.be/kABZ9FPZW-k?si=XW4xBHWXHMq-2TFZJa taas olet osoittelemassa sormella muita, synnit ottaa vastaan vasta sitten kun liitty kristittyihin, sitä ennen on synnitön.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja taas olet osoittelemassa sormella muita, synnit ottaa vastaan vasta sitten kun liitty kristittyihin, sitä ennen on synnitön.
Kaikki ovat syntisiä ja ei ole muuta sanottavaa kuin että tälläistä elämä on kun siinä on elävä Jumala mukana.
https://youtu.be/CxG95yuVFwU?si=slHwiR_fynCJITEa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki ovat syntisiä ja ei ole muuta sanottavaa kuin että tälläistä elämä on kun siinä on elävä Jumala mukana.
https://youtu.be/CxG95yuVFwU?si=slHwiR_fynCJITEaEi, elämä ei ole tuollaista, sinä vain väität niin. Samalla tavalla voidaan väittää, että kaikki uskovaiset ovat viallisia jotka tulee korjata, etkä sinä vikaisuudellesi voi mitään, ja viattomien tehtävä on huolehtia viallisten korjaamisesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, elämä ei ole tuollaista, sinä vain väität niin. Samalla tavalla voidaan väittää, että kaikki uskovaiset ovat viallisia jotka tulee korjata, etkä sinä vikaisuudellesi voi mitään, ja viattomien tehtävä on huolehtia viallisten korjaamisesta.
On tuon uskovan miehen elämä ja monien muidenkin. Itse en ole saanut noin suuria siunauksia kokea toivottavasti tässä ajassa tulen joskus kokemaan Jumalan suuria siunauksiakin. Mulle kerran orofetoitiin sellainen asia että saan olla kuin kukkanen Jumalan kädessä. Uskovissa on paljon sellaisia jotka eivät ole antautuneet koko sydämmisesti Jeesukselle on toki heitäkin jotka ovat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On tuon uskovan miehen elämä ja monien muidenkin. Itse en ole saanut noin suuria siunauksia kokea toivottavasti tässä ajassa tulen joskus kokemaan Jumalan suuria siunauksiakin. Mulle kerran orofetoitiin sellainen asia että saan olla kuin kukkanen Jumalan kädessä. Uskovissa on paljon sellaisia jotka eivät ole antautuneet koko sydämmisesti Jeesukselle on toki heitäkin jotka ovat.
Eikös tuo koskekkaan naisia? Onhan se toisaalta kiva ettei naiset ole syntisiä.
Nytkö olenkin siunattu? Mitä seuraavaksi, profeetta vai? Pitänee alkaa profetoida jotain.
Ja kun Jumala on poiminut sinut kuin kukkasen kedolta, kuihdut, sillä niin poimituille kukkasille käy, sitten ne heitetään pois, sillä ovat tehneet tehtävänsä, miellyttäneet hetken. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös tuo koskekkaan naisia? Onhan se toisaalta kiva ettei naiset ole syntisiä.
Nytkö olenkin siunattu? Mitä seuraavaksi, profeetta vai? Pitänee alkaa profetoida jotain.
Ja kun Jumala on poiminut sinut kuin kukkasen kedolta, kuihdut, sillä niin poimituille kukkasille käy, sitten ne heitetään pois, sillä ovat tehneet tehtävänsä, miellyttäneet hetken.Oma vikasi kun et halua ymmärtää mitä tuossa lukee ja jos sulle on sanomasi mukaan noin käynyt niin olet itse hyljännyt Jeesuksen koska Jeesus ei hylkää ihmistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oma vikasi kun et halua ymmärtää mitä tuossa lukee ja jos sulle on sanomasi mukaan noin käynyt niin olet itse hyljännyt Jeesuksen koska Jeesus ei hylkää ihmistä.
Kyllä minä ymmärsin, eihän tuossa ole edes mitään epäselvää. Ei ole ollut mitä hyljätä, mutta on paljon sellaista jota en tarvitse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minä ymmärsin, eihän tuossa ole edes mitään epäselvää. Ei ole ollut mitä hyljätä, mutta on paljon sellaista jota en tarvitse.
Et ymmärtänyt koska aloit vääristelemään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ymmärtänyt koska aloit vääristelemään.
En alkanut vääristelemään, kerroin vain miten asiat käytännössä menee. Etkö ole ikinä nähnyt miten poimituille kukkasille käy?
Jotenkin vinksahtanut koko ajatus, eli Jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen, sitten pomii ihmisiä kämmenelleen oletettavasti ihaillakseen kuten mekin teemme, eli ihailee omaa lakastuvaa kuvaansa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitin koko kirjoitustasi ja niin kuin sanoin Jeesus ei koskaan hylkää vaan ihminen valitsee mieluummin jonkin synnin ja synti menee Jeesuksen edelle. Sellainen ihminen pitää mieluummin syntinsä kuin pitäisi Jeesusta ykkösenä elämässään. Eipä ole ihme silloin kun Herran ääntä ei enää kuule. Hän odottaa että ihminen kääntyisi takaisin hänen puoleensa tekisi parannuksen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitin koko kirjoitustasi ja niin kuin sanoin Jeesus ei koskaan hylkää vaan ihminen valitsee mieluummin jonkin synnin ja synti menee Jeesuksen edelle. Sellainen ihminen pitää mieluummin syntinsä kuin pitäisi Jeesusta ykkösenä elämässään. Eipä ole ihme silloin kun Herran ääntä ei enää kuule. Hän odottaa että ihminen kääntyisi takaisin hänen puoleensa tekisi parannuksen.
Ei ihminen valitse syntiä, hän vain elää elämäänsä, kristityt päättivät omin luvin mikä on syntiä. Ei voi kääntyä takaisin jonnekkin missä ei ikinä ole edes ollut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ihminen valitse syntiä, hän vain elää elämäänsä, kristityt päättivät omin luvin mikä on syntiä. Ei voi kääntyä takaisin jonnekkin missä ei ikinä ole edes ollut.
Ei ihminen päätä sitä mikä on syntiä Jumala sen päättää. Muutkin ihmiset lukee näitä sivuja kuin vain sinä heille on kirjoitus sellaiselle joka esim on luopunut Jeesuksesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ihminen päätä sitä mikä on syntiä Jumala sen päättää. Muutkin ihmiset lukee näitä sivuja kuin vain sinä heille on kirjoitus sellaiselle joka esim on luopunut Jeesuksesta.
ihminen päätti mikä on syntiä, tarkemmin sanottuna miehet päättivät, toki seisoivat Jumalan selän takana tuomitsemassa kaikkia.
En ole estämässä ketään lukeamasta, mutta onpahan enemmän lukemista kun sinun ei tarvi yksin tänne raapustaa tekstiä, jaettu työ on paljon kevyempi tehdä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ihminen päätti mikä on syntiä, tarkemmin sanottuna miehet päättivät, toki seisoivat Jumalan selän takana tuomitsemassa kaikkia.
En ole estämässä ketään lukeamasta, mutta onpahan enemmän lukemista kun sinun ei tarvi yksin tänne raapustaa tekstiä, jaettu työ on paljon kevyempi tehdä.Kyllä se edelleen on Jeesus ja Jumala lähettänyt Pyhän Hengen näyttämään ihnisille synnin.
https://www.kotimaa.fi/blogit/han-nayttaa-mailmalle-todeksi-synnin-vanhurskauden-ja-tuomion-joh-168/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se edelleen on Jeesus ja Jumala lähettänyt Pyhän Hengen näyttämään ihnisille synnin.
https://www.kotimaa.fi/blogit/han-nayttaa-mailmalle-todeksi-synnin-vanhurskauden-ja-tuomion-joh-168/Noin on tapahtunut kristittyjen mielissä, mutta se on vain harha jossa elät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noin on tapahtunut kristittyjen mielissä, mutta se on vain harha jossa elät.
Elämme totuudessa mutta se joka ei usko Jumalaan he elävät harhassa ja valheessa kun ajattelevat niin että taivasta ja kadotusta ei olisi olemassa vaikka ne on yhtä todellisia kun maapallo maailma jossa elämme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elämme totuudessa mutta se joka ei usko Jumalaan he elävät harhassa ja valheessa kun ajattelevat niin että taivasta ja kadotusta ei olisi olemassa vaikka ne on yhtä todellisia kun maapallo maailma jossa elämme.
Todistappa tuo niin päästään edes alkua pidemmälle, ole se ensimmäinen joka kykenee kiistattomasti todistamaan Jumalan, taivaan ja kadotuksen, sillä minkäänlaista merkkiä noista en ole ikinä kokenut millään tavalla.
Maapallon sentään ihminen voi todeta, mutta sitäkään ei voi kiistattomasti todistaa olemassa olevaksi, eli ei voida todistaa ettei tämä ole vain keinotekoinen maailma jossa elämme osana jotain ohjelmaa koneen syövereissä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- niiinn !
- tee poka parannus ! , ssaaatannahh - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todistappa tuo niin päästään edes alkua pidemmälle, ole se ensimmäinen joka kykenee kiistattomasti todistamaan Jumalan, taivaan ja kadotuksen, sillä minkäänlaista merkkiä noista en ole ikinä kokenut millään tavalla.
Maapallon sentään ihminen voi todeta, mutta sitäkään ei voi kiistattomasti todistaa olemassa olevaksi, eli ei voida todistaa ettei tämä ole vain keinotekoinen maailma jossa elämme osana jotain ohjelmaa koneen syövereissä.Maapallo ei voi olla mitään tietokone ohjelmaa ei elämä ole mikään elokuva puut taivaat eläimet meret tähdet ihmiset ja kaikki muu mitä Jumala on luonut ovat elämää täynnä. Jeesus on monelle ihmiselle näyttänyt että ne paikat ovat olemassa mutta tuskin uskot vaikka saisit kuulla. Voin laittaa niin voit käydä kuuntelemassa tälläisiä ihmisiä on paljon mutta laitan kaksi esimerkkiä heille Jumala on näyttänyt ne paikat.
https://youtu.be/cUMDscdfLwc?si=3TGKJxVosfM3OQT6
https://youtu.be/bZ0CcBJ8nWU?si=mAeQW3GKRnFfWP4q - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maapallo ei voi olla mitään tietokone ohjelmaa ei elämä ole mikään elokuva puut taivaat eläimet meret tähdet ihmiset ja kaikki muu mitä Jumala on luonut ovat elämää täynnä. Jeesus on monelle ihmiselle näyttänyt että ne paikat ovat olemassa mutta tuskin uskot vaikka saisit kuulla. Voin laittaa niin voit käydä kuuntelemassa tälläisiä ihmisiä on paljon mutta laitan kaksi esimerkkiä heille Jumala on näyttänyt ne paikat.
https://youtu.be/cUMDscdfLwc?si=3TGKJxVosfM3OQT6
https://youtu.be/bZ0CcBJ8nWU?si=mAeQW3GKRnFfWP4qHoureet eivät ole mikään todiste mistään, muuten Napoleoitakin olisi vaikka kuinka monta, samoin uudelleen syntyneitä Jeesuksia ja kristillisiä profeettoja häärisi siellä sun täällä, samoin selvännäkijöitä.
Kyllä maapallo voi olla tietokoneohjelma, emmekä voisi sille mitään, emme edes tajuaisi tai pystyisi sitä mitenkään kokemaan ilman ulkoista apua, jos sittenkään, se on teoriana yhtä pätevä kuin kristinuskoon pohjautuva teoria. Tiedä vaikka "Jumala" olisi rakentanut koko universumin läppäriinsä, tiedä vaikka universumeita olisi monta erilaista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Houreet eivät ole mikään todiste mistään, muuten Napoleoitakin olisi vaikka kuinka monta, samoin uudelleen syntyneitä Jeesuksia ja kristillisiä profeettoja häärisi siellä sun täällä, samoin selvännäkijöitä.
Kyllä maapallo voi olla tietokoneohjelma, emmekä voisi sille mitään, emme edes tajuaisi tai pystyisi sitä mitenkään kokemaan ilman ulkoista apua, jos sittenkään, se on teoriana yhtä pätevä kuin kristinuskoon pohjautuva teoria. Tiedä vaikka "Jumala" olisi rakentanut koko universumin läppäriinsä, tiedä vaikka universumeita olisi monta erilaista.Eivät ne ole mitään houreita he ovat oikeasti nähneet sen kaiken mitä videoissa on.
Voit kokeilla onko Jeesus olemassa kysy häneltä henkilökohtaisesti jotain tai voithan tehdä niin kuin eka videon mies sano Herralle että et usko häneen muuten kuin siten että saat kokea jotenki hänen olemassa olonsa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivät ne ole mitään houreita he ovat oikeasti nähneet sen kaiken mitä videoissa on.
Voit kokeilla onko Jeesus olemassa kysy häneltä henkilökohtaisesti jotain tai voithan tehdä niin kuin eka videon mies sano Herralle että et usko häneen muuten kuin siten että saat kokea jotenki hänen olemassa olonsa.Niinhän houreissa tapahtuu, näkee kummia juttuja, siksi niitä houreiksi kutsutaan.
Ai, no nytkö se Herra sitten hyppääkin jos oikein lujasti vaadin, vai eikö ed. oleva kirjoitus pidä paikkaansa?
"Ei Jumala ole mikään ihmeiden automaatti että hän sun oikkujen ja mieltymuksien mukaan tekee niin kuin sinä tahdot." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän houreissa tapahtuu, näkee kummia juttuja, siksi niitä houreiksi kutsutaan.
Ai, no nytkö se Herra sitten hyppääkin jos oikein lujasti vaadin, vai eikö ed. oleva kirjoitus pidä paikkaansa?
"Ei Jumala ole mikään ihmeiden automaatti että hän sun oikkujen ja mieltymuksien mukaan tekee niin kuin sinä tahdot."Itse sinä vaadit merkkiä siitä että ne paikat ovat olemassa Jumala puhuu ihmiselle myös raamatun kautta. Eihän olekkaan mutta monille ihmisille Jeesus on joko ihan näyttäytynyt tai puhunut uskot sinä sitä tai et.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse sinä vaadit merkkiä siitä että ne paikat ovat olemassa Jumala puhuu ihmiselle myös raamatun kautta. Eihän olekkaan mutta monille ihmisille Jeesus on joko ihan näyttäytynyt tai puhunut uskot sinä sitä tai et.
Itse väität että kristilliset jutut ovat totta, ja koska varsinkin nykypäivänä on paljon huijauksia, on normaalia pyytää jotain todisteita, mitä et kuitenkaan kykene tuottamaan niitä sen kummemmin kuin kukaan muukaan.
Kumma kun joku näkee jotain hahmoja tai kuulee ääniä, on hänellä henkisiä ongelmiä, mutta jos näyt liittyvät kristinuskoon niin kyse onkin uskosta, itse en näe noissa muuta eroa kuin miten ko. henkilön kanssa toimitaan, eli jeesustelijat jäävät hoitoa vaille henkisine ongelmineen ja harhoineen, he jopa liittyvät kirkkoon jossa näitä ongelmia vain voimistetaan. Pitäisikö muunlaisia harhoja kokeneille myös rakentaa oma kirkko, jossa heidän harhoja pidetään merkkinä jostain Jumaluuden ja toisen maailman olemassolosta? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse väität että kristilliset jutut ovat totta, ja koska varsinkin nykypäivänä on paljon huijauksia, on normaalia pyytää jotain todisteita, mitä et kuitenkaan kykene tuottamaan niitä sen kummemmin kuin kukaan muukaan.
Kumma kun joku näkee jotain hahmoja tai kuulee ääniä, on hänellä henkisiä ongelmiä, mutta jos näyt liittyvät kristinuskoon niin kyse onkin uskosta, itse en näe noissa muuta eroa kuin miten ko. henkilön kanssa toimitaan, eli jeesustelijat jäävät hoitoa vaille henkisine ongelmineen ja harhoineen, he jopa liittyvät kirkkoon jossa näitä ongelmia vain voimistetaan. Pitäisikö muunlaisia harhoja kokeneille myös rakentaa oma kirkko, jossa heidän harhoja pidetään merkkinä jostain Jumaluuden ja toisen maailman olemassolosta?Joillakin ihmisillä ne on itse aiheutettuja kun käytävät eri päihteitä tai lääkkeitä varsinkin jos ne vielä yhdistää nämä tämmöiset ovat asia erikseen.
Ääniä voi varmaan kuulla monen eri asioiden aiheuttamana ja äänet eivät aina ole Jumalalta tulevia tai niin kuin sanoit että hahmot. Hengisiksi ongelmiksi ne varmaan sanoo psykologi joka ei usko joten hän ei ymmärrä mitä ne ovat.
Vasta olen katsonut sellasen videon jossa yhtä nuorta miestä hän oli tavallinen nuori ja paha henki alkanut kiusaamaan.
https://youtu.be/ZUXTQIfqnKg?si=30ZsK7eBHfXwVA-l - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joillakin ihmisillä ne on itse aiheutettuja kun käytävät eri päihteitä tai lääkkeitä varsinkin jos ne vielä yhdistää nämä tämmöiset ovat asia erikseen.
Ääniä voi varmaan kuulla monen eri asioiden aiheuttamana ja äänet eivät aina ole Jumalalta tulevia tai niin kuin sanoit että hahmot. Hengisiksi ongelmiksi ne varmaan sanoo psykologi joka ei usko joten hän ei ymmärrä mitä ne ovat.
Vasta olen katsonut sellasen videon jossa yhtä nuorta miestä hän oli tavallinen nuori ja paha henki alkanut kiusaamaan.
https://youtu.be/ZUXTQIfqnKg?si=30ZsK7eBHfXwVA-lLisään vielä että millälailla ne paikat voisi sulle todeksi näyttää sulle ei riitä että joku muu on ne nähnyt. Sille ei sitten mitään mahda jotkut ihmiset uskovat vaikka eivät näe ja jotkut vaativat todisteita ja kun todisteita annetaan niin siltikään eivät usko.
Joten sun pitäisi itse saada kokea että Jeesus on olemassa ja ne paikat ovat todellisia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joillakin ihmisillä ne on itse aiheutettuja kun käytävät eri päihteitä tai lääkkeitä varsinkin jos ne vielä yhdistää nämä tämmöiset ovat asia erikseen.
https://youtu.be/ZUXTQIfqnKg?si=30ZsK7eBHfXwVA-lOnko joka ainoa näkyjä nähnyt testattu päihteettömiksi? Veikkaan ettei sellaista edes tehdä.
Henkisiä ja/tai fyysisiä ongelmia ovat kaikki näyt ja harhakuulot, eikä niitä voi erottaa uskonnollisista kokemuksista, aiheuttipa ne sitten mikä tahansa, ainoa erottava tekijä on ihmisten usko, eli halutaan uskoa johonkin muuhun kuin siihen että kyseessä on pelkkää aistiharhaa. Harhojen käyttäminen uskonnollisessa mielessä on vain yritys todistaa jotain mitä ei muuten voida todistaa, sellainen toiminta on hätää kärsivien ihmisten hyväksikäyttöä.
Se, että jonkun kärsiessä harhoista häntä kuvataan jotta kaltaisesi saa vahdata hänen kohtausta videolta, on sairasta. Sen sijaan, että käytetään keinona vahvistaa ihmisten harhoja pahoista hengistä uskonnon nimissä, hänet tulisi toimittaa hoitoon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisään vielä että millälailla ne paikat voisi sulle todeksi näyttää sulle ei riitä että joku muu on ne nähnyt. Sille ei sitten mitään mahda jotkut ihmiset uskovat vaikka eivät näe ja jotkut vaativat todisteita ja kun todisteita annetaan niin siltikään eivät usko.
Joten sun pitäisi itse saada kokea että Jeesus on olemassa ja ne paikat ovat todellisia.Jos alan näkemään olemattomia juttuja, menen hoitoon enkä kirkkoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisään vielä että millälailla ne paikat voisi sulle todeksi näyttää sulle ei riitä että joku muu on ne nähnyt. Sille ei sitten mitään mahda jotkut ihmiset uskovat vaikka eivät näe ja jotkut vaativat todisteita ja kun todisteita annetaan niin siltikään eivät usko.
Joten sun pitäisi itse saada kokea että Jeesus on olemassa ja ne paikat ovat todellisia.Olen nähnyt uskomattomia ja käsittämättömiä juttuja unissani ja näen uusia jatkuvasti, mutta en väitä niitä todeksi, ne ovat vain unia, silti ne ovat todellisempia mitä uskonnot, sillä olen ne itse nähnyt ja kokenut. Jeesusta tai Jumalaa sun muuta unissani ei ole ikinä edes vilahtanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko joka ainoa näkyjä nähnyt testattu päihteettömiksi? Veikkaan ettei sellaista edes tehdä.
Henkisiä ja/tai fyysisiä ongelmia ovat kaikki näyt ja harhakuulot, eikä niitä voi erottaa uskonnollisista kokemuksista, aiheuttipa ne sitten mikä tahansa, ainoa erottava tekijä on ihmisten usko, eli halutaan uskoa johonkin muuhun kuin siihen että kyseessä on pelkkää aistiharhaa. Harhojen käyttäminen uskonnollisessa mielessä on vain yritys todistaa jotain mitä ei muuten voida todistaa, sellainen toiminta on hätää kärsivien ihmisten hyväksikäyttöä.
Se, että jonkun kärsiessä harhoista häntä kuvataan jotta kaltaisesi saa vahdata hänen kohtausta videolta, on sairasta. Sen sijaan, että käytetään keinona vahvistaa ihmisten harhoja pahoista hengistä uskonnon nimissä, hänet tulisi toimittaa hoitoon.Tuossa sanoin että voi kuulla monen eri asioiden aiheuttamana joita minä en tiedä. Tuo ihminen on itse halunnut jakaa kokemansa ainoa sairas asia on se että sinä yrität syyllistää ihmisiä jotka katsovat videon. Parhaan hoidon saa Jeesukselta hengisen fyysisen sielullisen parantumisen.
https://www.bible.com/fi/bible/365/1CO.1.18-20.FB38 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos alan näkemään olemattomia juttuja, menen hoitoon enkä kirkkoon.
Miten sulle näytetään tai kerrotaan kun et silti usko älä odota silloin itsellesikään todisteita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen nähnyt uskomattomia ja käsittämättömiä juttuja unissani ja näen uusia jatkuvasti, mutta en väitä niitä todeksi, ne ovat vain unia, silti ne ovat todellisempia mitä uskonnot, sillä olen ne itse nähnyt ja kokenut. Jeesusta tai Jumalaa sun muuta unissani ei ole ikinä edes vilahtanut.
Jumala puhuu ihmiselle myös unien kautta mutta kaikki unet eivät häneltä ole. Hän näyttää ihmisille myös valveilla näkyjä mutta ne pitää koetella hengessä niin kuin myös unet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko joka ainoa näkyjä nähnyt testattu päihteettömiksi? Veikkaan ettei sellaista edes tehdä.
Se, että jonkun kärsiessä harhoista häntä kuvataan jotta kaltaisesi saa vahdata hänen kohtausta videolta, on sairasta. Sen sijaan, että käytetään keinona vahvistaa ihmisten harhoja pahoista hengistä uskonnon nimissä, hänet tulisi toimittaa hoitoon.Voi Jumala sellaisellekin puhua joka on päihtynyt mutta varmaan niitä tapauksia on vähemmän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa sanoin että voi kuulla monen eri asioiden aiheuttamana joita minä en tiedä. Tuo ihminen on itse halunnut jakaa kokemansa ainoa sairas asia on se että sinä yrität syyllistää ihmisiä jotka katsovat videon. Parhaan hoidon saa Jeesukselta hengisen fyysisen sielullisen parantumisen.
https://www.bible.com/fi/bible/365/1CO.1.18-20.FB38Ja miten tuo ihminen voi todistaa että on pahan hengen kiusaama? Samalla periaatteella rikoksen tehnyt voi syyttää pahaa henkeä omista rikoksitaan. Eli lääketiede romukoppaan ja rukoilkaamme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten sulle näytetään tai kerrotaan kun et silti usko älä odota silloin itsellesikään todisteita.
En pyydä näyttämään tai kertomaan, vaan todistamaan siten ettei sokeaa uskoa tarvita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumala puhuu ihmiselle myös unien kautta mutta kaikki unet eivät häneltä ole. Hän näyttää ihmisille myös valveilla näkyjä mutta ne pitää koetella hengessä niin kuin myös unet.
Jumala ei näytä mitään, ne koetaan ja uskotaan olevan Jumalalta,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi Jumala sellaisellekin puhua joka on päihtynyt mutta varmaan niitä tapauksia on vähemmän.
Eli päihteet vaimentavat ääniä päässä, vai korvautuuko Jumalan äänet vain muilla äänillä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja miten tuo ihminen voi todistaa että on pahan hengen kiusaama? Samalla periaatteella rikoksen tehnyt voi syyttää pahaa henkeä omista rikoksitaan. Eli lääketiede romukoppaan ja rukoilkaamme.
Rikoksen tehnyt ja pahan hengen kiusaama ovat eri asioita en ole perehtynyt sellaiseen niin en osaa tämän paremmin vastata. Niistäkin on varmaan kirjoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En pyydä näyttämään tai kertomaan, vaan todistamaan siten ettei sokeaa uskoa tarvita.
Siitä juuri on kyse todistaminen onnistuu vain niillä tavoin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumala ei näytä mitään, ne koetaan ja uskotaan olevan Jumalalta,
Kyllä Jumala puhuu unien kautta ja myös näyttää valveilla näkyjä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli päihteet vaimentavat ääniä päässä, vai korvautuuko Jumalan äänet vain muilla äänillä?
En tiedä koska en ole itse noin koskaan kokenut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä juuri on kyse todistaminen onnistuu vain niillä tavoin.
Ei se ole todistamista, se on sokeaa uskoa vailla todisteita, siihen uskonnot pohjautuvat, joten aika kumma että täällä koitetaan väittää että kyse olisi jostain konkreettisesta, vaikuttaa suorastaan kerettiläisyydeltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä Jumala puhuu unien kautta ja myös näyttää valveilla näkyjä.
Unien näkijä on se joka tulkitsee unet Jumalan puheeksi, Jumala sitä ei tee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä koska en ole itse noin koskaan kokenut.
Siinäpä tilaisuus kokea uutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rikoksen tehnyt ja pahan hengen kiusaama ovat eri asioita en ole perehtynyt sellaiseen niin en osaa tämän paremmin vastata. Niistäkin on varmaan kirjoja.
Kyse ei ollut rikoksesta vaan pahasta hengestä jota voi käyttää tekosyynä tekemisilleen, kuten esim. rikoksille, eli ei voi erottaa onko kyseessä pahan hengen läsnäolo vai hyvä näyttelijä joka luo mielikuvan pahasta hengestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ole todistamista, se on sokeaa uskoa vailla todisteita, siihen uskonnot pohjautuvat, joten aika kumma että täällä koitetaan väittää että kyse olisi jostain konkreettisesta, vaikuttaa suorastaan kerettiläisyydeltä.
On se todistamista Jeesus on heille näyttänyt asioita jotkut ihmiset uskovat ja jotkut eivät.
Sun tapauksessa on käynyt juuri niin että ei auttaisi vaikka joku kokosi ja tulisi kertomaan rikas mies jouduttuaan tuonelaan pyysi päästä kertomaan sukulaisilleen että se paha paikka on olemassa enkeli sanoi että kun eivät he usko profeettoja niin eivät ne uskoisi häntäkään.
Sinunlaisesi eivät usko vaikka saavat muilta ihmisiltä todisteita.
https://www.raamattu.fi/raamattu/KR92/LUK.16 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unien näkijä on se joka tulkitsee unet Jumalan puheeksi, Jumala sitä ei tee.
Jumala näyttää monet näy ja kertoo myös mitä ne tarkoittavat.
https://www.gotquestions.org/suomi/kristittyjen-nayt.html - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinäpä tilaisuus kokea uutta.
Typerä neuvo onneksi minua ei alkoholi kiinnosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se todistamista Jeesus on heille näyttänyt asioita jotkut ihmiset uskovat ja jotkut eivät.
Sun tapauksessa on käynyt juuri niin että ei auttaisi vaikka joku kokosi ja tulisi kertomaan rikas mies jouduttuaan tuonelaan pyysi päästä kertomaan sukulaisilleen että se paha paikka on olemassa enkeli sanoi että kun eivät he usko profeettoja niin eivät ne uskoisi häntäkään.
Sinunlaisesi eivät usko vaikka saavat muilta ihmisiltä todisteita.
https://www.raamattu.fi/raamattu/KR92/LUK.16Tuolla periaatteella voin todistaa että Jumala on kertonut naapurin kaimalle sinun olevan väärässä, ja koska muuta todistusta ei tarvita, se on totta.
Öö, siis täh? Mikä rikas mies ja mitä? Siis joku rikas mies halusi palata kuolleista jotta pääsisi kertomaan joutuneensa tuonelaan, mutta se ei sitten onnistunutkaan koska enkeli ei uskonut ideaan, eli mitään ei loppujen lopuksi edes siis tapahtunut?
Sitten vielä ihmetellään ettei minunlaiseni usko päättömiä juttuja, itse varmaan uskot kaiken mitä olen tänne kirjoittanut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Typerä neuvo onneksi minua ei alkoholi kiinnosta.
Kokeile kahvia tai teetä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumala näyttää monet näy ja kertoo myös mitä ne tarkoittavat.
https://www.gotquestions.org/suomi/kristittyjen-nayt.htmlEnsimmäistä odotellessa, Jumalan kannattaa pitää kiirettä etten ehdi kuolla viimeistään vanhuuteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyse ei ollut rikoksesta vaan pahasta hengestä jota voi käyttää tekosyynä tekemisilleen, kuten esim. rikoksille, eli ei voi erottaa onko kyseessä pahan hengen läsnäolo vai hyvä näyttelijä joka luo mielikuvan pahasta hengestä.
Ymmärsin kyllä mitä tarkoitit mutta niin kuin sanoin tuostakin aiheesta on varmaan kirjoja ssst sieltä paremmin tietää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuolla periaatteella voin todistaa että Jumala on kertonut naapurin kaimalle sinun olevan väärässä, ja koska muuta todistusta ei tarvita, se on totta.
Öö, siis täh? Mikä rikas mies ja mitä? Siis joku rikas mies halusi palata kuolleista jotta pääsisi kertomaan joutuneensa tuonelaan, mutta se ei sitten onnistunutkaan koska enkeli ei uskonut ideaan, eli mitään ei loppujen lopuksi edes siis tapahtunut?
Sitten vielä ihmetellään ettei minunlaiseni usko päättömiä juttuja, itse varmaan uskot kaiken mitä olen tänne kirjoittanut.Ei ole rikas mies ja Lasarus sulle tuttu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokeile kahvia tai teetä.
Ne ovat lemppareita kaakao myös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensimmäistä odotellessa, Jumalan kannattaa pitää kiirettä etten ehdi kuolla viimeistään vanhuuteen.
Tässä elämässä se päätös tehdään että missä ikuisuus ollaan. Et tosiaan tiedä milloin kuolet jos et ole pelastunut on sitten myöhäistä alkaa parannusta tekemään kun tuomio luetaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärsin kyllä mitä tarkoitit mutta niin kuin sanoin tuostakin aiheesta on varmaan kirjoja ssst sieltä paremmin tietää.
Ei minua kiinnosta lukea kirjoista näitä juttuja, tämä on paljon kivempaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole rikas mies ja Lasarus sulle tuttu?
Ei ole, Raamatun jutut eivät kiinnosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä elämässä se päätös tehdään että missä ikuisuus ollaan. Et tosiaan tiedä milloin kuolet jos et ole pelastunut on sitten myöhäistä alkaa parannusta tekemään kun tuomio luetaan.
Eli tämä on eräänlainen simulaatio, jolla selvitetään kuka on kelvollinen ikuiseen elämään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne ovat lemppareita kaakao myös.
Kofeiini on päihde, eli onko vaikuttanut kykyyn kuulla Jumalan sanomaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole, Raamatun jutut eivät kiinnosta.
Siinä linkissä luki siittä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli tämä on eräänlainen simulaatio, jolla selvitetään kuka on kelvollinen ikuiseen elämään?
Ei kukaan ihminen ansaitse pelastusta omana itsenään se on mahdollista vain Jeesuksen kautta.
https://www.bible.com/fi/bible/365/ACT.4.12.FB38 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä linkissä luki siittä.
En availe linkkejä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kofeiini on päihde, eli onko vaikuttanut kykyyn kuulla Jumalan sanomaa?
Kaikesta saa ongelman jos tahtoo jotkut ihmiset pitävät kahvia päihteenä koska ne aiheuttavat joillekin vieroitusoireita.
Itse en pidä sitä sellaisena juon kahvia aika harvoin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En availe linkkejä.
Turhaan olet täällä silloin lukemassa et saa tietoa raamatun asioista kun et viitsi lukea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kukaan ihminen ansaitse pelastusta omana itsenään se on mahdollista vain Jeesuksen kautta.
https://www.bible.com/fi/bible/365/ACT.4.12.FB38Jumalasi on melkoinen tuhlaaja, tuomitsee kadotukseen miljardeja ihmisiä tuosta noin vain, niin nykyiset, menneet kuin tulevatkin. Tuollainen toiminta sotii omaa maailmankuvaa vastaan ja lujasti, miljardeilta ihmisiltä riistetään oikeus olla oma itsensä, tee kuten Jumala määrää tai joudut helvettiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikesta saa ongelman jos tahtoo jotkut ihmiset pitävät kahvia päihteenä koska ne aiheuttavat joillekin vieroitusoireita.
Itse en pidä sitä sellaisena juon kahvia aika harvoin.Ei päihteeksi määritellä jotain sen mukaan miten se joihinkin ei vaikuta, eihän alkoholikaan aiheuta lähellekkään kaikille vierotusoireita.
Olisit voinut kirjoittaa vaikka näin: "Kaikesta saa ongelman jos tahtoo jotkut ihmiset pitävät kokaiinia päihteenä koska ne aiheuttavat joillekin vieroitusoireita.
Itse en pidä sitä sellaisena käytän kokaiinia aika harvoin.", ikään kuin päihteen määritelmä olisi käyttäjästä kiinni. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turhaan olet täällä silloin lukemassa et saa tietoa raamatun asioista kun et viitsi lukea.
Miten niin turhaa? Minulle on se ja sama mitä täällä lukee, tämä on vain ajanvietettä muun touhun lomassa, tietokoneella kun voi tehdä montaa asiaa yhtä aikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumalasi on melkoinen tuhlaaja, tuomitsee kadotukseen miljardeja ihmisiä tuosta noin vain, niin nykyiset, menneet kuin tulevatkin. Tuollainen toiminta sotii omaa maailmankuvaa vastaan ja lujasti, miljardeilta ihmisiltä riistetään oikeus olla oma itsensä, tee kuten Jumala määrää tai joudut helvettiin.
Jumala tutkii sydämet.
https://www.luterilainen.com/fi/lue/viikon-tekstit/jumala-tutkii-sydämet - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei päihteeksi määritellä jotain sen mukaan miten se joihinkin ei vaikuta, eihän alkoholikaan aiheuta lähellekkään kaikille vierotusoireita.
Olisit voinut kirjoittaa vaikka näin: "Kaikesta saa ongelman jos tahtoo jotkut ihmiset pitävät kokaiinia päihteenä koska ne aiheuttavat joillekin vieroitusoireita.
Itse en pidä sitä sellaisena käytän kokaiinia aika harvoin.", ikään kuin päihteen määritelmä olisi käyttäjästä kiinni.Eipä ei mutta se oli minun mielipiteeni en pidä kahvia päihteenä itselleni se on vain tapa ei muuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin turhaa? Minulle on se ja sama mitä täällä lukee, tämä on vain ajanvietettä muun touhun lomassa, tietokoneella kun voi tehdä montaa asiaa yhtä aikaa.
No ei muuta kun alat lukemaan tiedä vaikka Jumala puhuisi sanan paikan kautta sulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumala tutkii sydämet.
https://www.luterilainen.com/fi/lue/viikon-tekstit/jumala-tutkii-sydämetNiinpä, ja tuomitsee miljardeja kadotukseen sen jälkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei muuta kun alat lukemaan tiedä vaikka Jumala puhuisi sanan paikan kautta sulle.
Mitäs jos itse tekisit vastaavalla tavalla ja jätät Raamatun ja uskonnon pois elämästäsi, tiedä vaikka Jumala lakkaisi puhumasta sinulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä, ja tuomitsee miljardeja kadotukseen sen jälkeen.
Sitä ei tiedä ihminen mikä on se määrä mikä sinne joutuu. Se on hänen oikeutensa. Oletko unohtanut että hän on maailman kaikkeuden luoja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs jos itse tekisit vastaavalla tavalla ja jätät Raamatun ja uskonnon pois elämästäsi, tiedä vaikka Jumala lakkaisi puhumasta sinulle.
En koskaan enää tee niin minulla oli vaihe elämässäni että Jeesus ei siinä ollut jälkeenpäin ajateltuna se oli väärä valinta. Se on maailman ihanin asia että hän joka on maailman luonut haluaa olla yhteydessä lapsiinsa jos en koskaan enää kuulisi Herran ääntä elämästäni puuttuisi paljon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä ei tiedä ihminen mikä on se määrä mikä sinne joutuu. Se on hänen oikeutensa. Oletko unohtanut että hän on maailman kaikkeuden luoja?
Luomisteoria on vain teoria, eikä sitä pysty todistamaan oikeaksi sen kummemmin kuin Jumalaakaan, sana vastaan sana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En koskaan enää tee niin minulla oli vaihe elämässäni että Jeesus ei siinä ollut jälkeenpäin ajateltuna se oli väärä valinta. Se on maailman ihanin asia että hän joka on maailman luonut haluaa olla yhteydessä lapsiinsa jos en koskaan enää kuulisi Herran ääntä elämästäni puuttuisi paljon.
Eli et suostu siihen mitä muilta pyydät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luomisteoria on vain teoria, eikä sitä pysty todistamaan oikeaksi sen kummemmin kuin Jumalaakaan, sana vastaan sana.
Maapallo puut, maa, meret, taivas, avaruus, aamu, yö, säät, muut planeetat, tähdet, aurinko, kuu, eläimet, ihmiset siinä aika iso todiste.
Ei mikään synny tyhjästä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli et suostu siihen mitä muilta pyydät.
Olen kokenut sen niin kuin sanoin enkä toiste kokeile. Se on mulle yks hailee alatko tutkumaan raamattua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maapallo puut, maa, meret, taivas, avaruus, aamu, yö, säät, muut planeetat, tähdet, aurinko, kuu, eläimet, ihmiset siinä aika iso todiste.
Ei mikään synny tyhjästä.Siis mikä todiste se muka on Jumalan olemassaolosta? Mielestäni juuri se todistaa ennemminkin ettei Jumalaa ole olemassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kokenut sen niin kuin sanoin enkä toiste kokeile. Se on mulle yks hailee alatko tutkumaan raamattua.
Sitä on turha edes arvuutella, sillä en ala tutkimaan Raamattua, en koe mitään tarvetta koko uskonnolle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mikään synny tyhjästä.Planeettojen ja asteroidien törmäyksistä voi syntyä mitä vaan pitkän ajan kuluessa.
Mitä vikaa dinosauruksissa sitten oli, kun nekin kuolivat ilmaston muuttuessa.
Tyhjältä tuntuvasta ketjureaktiosta voi syntyä melkein mitä vaan.
Uskonnot ovat uskomuksia ja tiede etsii puhdasta totuutta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä on turha edes arvuutella, sillä en ala tutkimaan Raamattua, en koe mitään tarvetta koko uskonnolle.
Ei raamattu ole mikään uskonto. Et halua antaa itsellesi edes mahdollisuutta siihen että miten kävisi kun lukisit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Planeettojen ja asteroidien törmäyksistä voi syntyä mitä vaan pitkän ajan kuluessa.
Mitä vikaa dinosauruksissa sitten oli, kun nekin kuolivat ilmaston muuttuessa.
Tyhjältä tuntuvasta ketjureaktiosta voi syntyä melkein mitä vaan.
Uskonnot ovat uskomuksia ja tiede etsii puhdasta totuutta.Jumala loi myös dinosaurukset.
https://www.jw.org/fi/raamatun-opetukset/kysymyksia/dinosaurukset-raamattu/
https://www.seurakuntalainen.fi/blogit/jumala-loi-evoluution/
https://luominen.fi/index.php?option=com_k2&view=item&id=180:dinosaurukset&Itemid=273 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumala loi myös dinosaurukset.
https://www.jw.org/fi/raamatun-opetukset/kysymyksia/dinosaurukset-raamattu/
https://www.seurakuntalainen.fi/blogit/jumala-loi-evoluution/
https://luominen.fi/index.php?option=com_k2&view=item&id=180:dinosaurukset&Itemid=273Raamattu ei mainitse dinosauruksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei raamattu ole mikään uskonto. Et halua antaa itsellesi edes mahdollisuutta siihen että miten kävisi kun lukisit.
En ole väittänytkään että raamattu olisi uskonto, silti se ei kiinnosta, sain tarpeekseni siitä jo peruskoulussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raamattu ei mainitse dinosauruksia.
Linkeissä on tietoa dinosauruksista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silti raamattu ei mainitse dinosauruksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko? Vain dinosauruksusta tietoa. Joskus nimittäin linkeissä on monentyyppistä tietoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko? Vain dinosauruksusta tietoa. Joskus nimittäin linkeissä on monentyyppistä tietoa.
No, kuitenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raamatusta oli puhe, ei monenlaisesta tiedosta joka tulee muualta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No hyvä olet käynyt lukemassa. 👍
Tuolla alhaalla on linkki joka kannattaa käydä lukemassa.
Se kadotus linkki.
- Anonyymi
Hallelujaa, elämä on pahaa unta ja katoavaista.
- Anonyymi
Elämme matrixissa, kaikki on jo ennakkoon ohjelmoitu.
- Anonyymi
Nuoret vaan opintoriigeen ja uraa tekemään, vanhemmiten sitten on tyytyväinen itseensä.
- Anonyymi
Kristinusko on ollut Suomessa jo 5.000 vuotta ja sillä hyvä.
- Anonyymi
Laskitko almanakasta ihan itse?
- Anonyymi
5000vuotta?Eikö se buddhalaisuus ole vanhin noista pääideologioista. Sidharta gautama istui puun juurella,mietti..Nirvana tavoitteena heillä, vähän eri tavoin ajattelevat, mutta kaikki eivät ajattelekaan samoin tavoin.
- Anonyymi
Olisi kiva nähdä se mistä tuo 5000 vuotta on laskettu, sillä Tanakin vanhimmat kirjoitukset ovat 900eaa. ja Raamatun Vanha testamentti pohjautuu pitkälti siihen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi kiva nähdä se mistä tuo 5000 vuotta on laskettu, sillä Tanakin vanhimmat kirjoitukset ovat 900eaa. ja Raamatun Vanha testamentti pohjautuu pitkälti siihen.
Ai että sulla on tuollainen tuetämys. Mun tuttu on pastori, hänen mielestään Raamatun historiikkikkn yltää enemmän kuin yhteen teokseen, kerran tuli puheeksi, Suomen kielellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai että sulla on tuollainen tuetämys. Mun tuttu on pastori, hänen mielestään Raamatun historiikkikkn yltää enemmän kuin yhteen teokseen, kerran tuli puheeksi, Suomen kielellä.
Väitinkö että koko Raamattu pohjautuisi yhteen teokseen? Milläs kielillä pastorisi yleensä puhuu?
- Anonyymi
Ja on totta sekin että ku historiallisia lähteitä tutkii ja kokonaisvaltaisesti kansanhudtoriaa, yleistä maailmanhistoriaa ynnä muuta, niin voi oikein hyvin huomata, että osa Raamatusta on varsin historiallista tapahtumaa. Lisäksi osa asioista on jäänyt Raamstusta pois, on käyty kirkolliskokouksessa ja aluepoliittinrn tilanne kullakin seudulla kuhukin aikaan on vaikuttanu.
- Anonyymi
Vai että 5.000 vuotta? No, sehän kertoo aloittajasta kaiken.
- Anonyymi
Oulussa on paljon näitä "oppikoulun käyneitä". Oikea tueto puuttuu asioisra, luullaan että pottukattilameiningillä pärjää näinä päivinä.
- Anonyymi
5.000 vuotta Suomessa ? No , se ei ole aloittajalta uutta.
- Anonyymi
Vaatii ehkä tietolähteiden päivittämistä tämän päivän tasolle..
- Anonyymi
Tuo on muuten ongelma työpaikoilla kuulemma, vanhemmat henkilöt itsepintausesti pitäytyvät näissä uskomukdissa ,cteknologia on hukassa ja tieto vanhentunutta. Vaikea työskennellä.
- Anonyymi
No, onneksi herran päivä tulee kuin varas.
- Anonyymi
Ja pöllii järjen ja lompsan.
- Anonyymi
Amen. Yes3:19 Katso, Herran päivä tulee, tulee armottomana, tulee kiivaus ja vihan hehku, tekemään autioksi maan ja hävittämään siitä sen syntiset.
- Anonyymi
Tarkoittanet jesajan kirjan kohtaa.. kuitenkaan kirja ei ole syntynyt hetkessä, eikä yksi ihminen ole kirjan takana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoittanet jesajan kirjan kohtaa.. kuitenkaan kirja ei ole syntynyt hetkessä, eikä yksi ihminen ole kirjan takana
Jesajan kirja on syntynyt kokonaisuudessaan pitkän ajan kuluessa. 700-luvulla eKr. vaikuttanut profeetta ole kirjoittanut sitä kokonaisuudessaan, vaan Jesajan lisäksi hänen koulukuntansa on osallistunut sen kirjoitamiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jesajan kirja on syntynyt kokonaisuudessaan pitkän ajan kuluessa. 700-luvulla eKr. vaikuttanut profeetta ole kirjoittanut sitä kokonaisuudessaan, vaan Jesajan lisäksi hänen koulukuntansa on osallistunut sen kirjoitamiseen.
Raamatussa on vaiheensa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raamatussa on vaiheensa.
Vähän niinkuin ihmisillä, itse kelläkin:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähän niinkuin ihmisillä, itse kelläkin:)
Sen ihmiset tietävätkin, että ole vain yhdellä ihmisellä tarinoita. Jopa kirkon ihminen ,ertä ihmisillä hävettää tehdyt Rikolset, oho. Rikollisia kirkonkin hommissa kuulemma. Ja muita. Omia vanhempia hävettää usein niin että luodaan kiiltokuva, kun oma kakara ei ole edes lukiota ja tai armeijaa käynyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen ihmiset tietävätkin, että ole vain yhdellä ihmisellä tarinoita. Jopa kirkon ihminen ,ertä ihmisillä hävettää tehdyt Rikolset, oho. Rikollisia kirkonkin hommissa kuulemma. Ja muita. Omia vanhempia hävettää usein niin että luodaan kiiltokuva, kun oma kakara ei ole edes lukiota ja tai armeijaa käynyt.
Terveiset s. K . Lta.
- Anonyymi
Onhan se kiva turinoida ja keksiä tarinoita, ihmiset ovat tehneet sitä koko historiansa ajan, ja tekevät sitä edelleen, se onkin valtava bisnes, sitä se oli myös ennen.
Alieneiden päivä tulee, tulee armottomana, tulee kiivaus ja vihan hehku, tekemään autioksi maan ja hävittämään siitä sen ihmiskunnan.
- Anonyymi
Osaatko muuten sanoa englanniksi muuta kuin yes?
- Anonyymi
No.
- Anonyymi
Niinpä , 5000 vuotta kristinusko Suomessa. Toki aloittaja saa niin väittää, väittäähän hän paljon muutakin ja siteeraa.
- Anonyymi
Kristinusko on ollut olemassa jo maailman luomisesta alkaen. Luepa asia Johanneksen evankeliumin alusta.
- Anonyymi
Suomessa asuttiin maakuopissa 5000 vuotta sitten. Aloittaja viilaa linssiin, kuten olemme huomanneet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kristinusko on ollut olemassa jo maailman luomisesta alkaen. Luepa asia Johanneksen evankeliumin alusta.
Joka siis alkoi Raamatun mukaan jotain 6000 vuotta sitten, eli kai kristinusko on ollut Suomessa ainakin sen 6000 vuotta?
Harmi kun dinosaurukset kerkesivät kuolla sukupuuttoon, tuli iso paha asteroidi ja tappoi ne, kumma kyllä ihmiskunta selvisi. Tuo iso paha asteroidi on tutkijoiden mukaan kopsahtanut maapallon kylkeen jo n. 66 miljoonaa vuotta sitten, tosin kristillisen almanakan mukaan 66 miljoonaa vuotta on alle 6000 vuotta, mutta mitäpä sitä pieniä numeroita miettimään, Jumalan tahto on konkreettista todellisuutta vahvempi, ainakin joidenkin mielestä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomessa asuttiin maakuopissa 5000 vuotta sitten. Aloittaja viilaa linssiin, kuten olemme huomanneet.
Onneksi mannerjää ehti sulaa pois ennen sitä reilu 11000 vuotta sitten, eli siinä vajaa 6000 vuotta sitten raamatun mukaan, mutta geologiahan on vain harhaa. Pirusti kyllä kerkesi tapahtumaan tuossa vajaassa 6000 vuodessa.
- Anonyymi
onko tekopyhyyskin ollut maailman luomisesta lähtien joillakin?no, mutta , sitä ei heti arvaakaan, sitä asiaa, että kuinka oikeasti moni tietää, moni ajattelee selän takana..sitten joskus tulee esille jtn, joskus oikein kunnolla. se joka leikkiin ryhtyy, leikin kestäköön. moni antaa samalla mitaslla takaisin, niinhän Raamattu samoo, se MILLÄ MITTAATTE, TEILLE MITATAAN. mukavaa päivää.
- Anonyymi
nyt ottakaa mittanauha esiin ja silmä käteen:)
- Anonyymi
Uskonto onkin yhtä "kenellä on isoin mulkku" -hommaa, koko ajan pitää sohia muita ja esittää isompaa elintä kuin mitä kenelläkään muulla, mutta siis uskonnollisesti, ei niin ku biologisesti.
- Anonyymi
Taivaassa lienee kolminapainen diktatuuri? "Pyhö henki" keksittiin muistaakseni kirkolliskokouksessa 300 -luvulla .
On laiskuutta uskoa johonkin mietittyyn.- Anonyymi
Näkivät varmaan jonkin kolmion mallisen pakana -symbolin ja halusivat omia sen itselleen, kuten kaiken muunkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näkivät varmaan jonkin kolmion mallisen pakana -symbolin ja halusivat omia sen itselleen, kuten kaiken muunkin.
Olet oikeassa. Kolmio on helppo laskettava matematiikassakin.
Korjaan kirjoitusvirhettäni ö=>ä.
Sinänsä olisi mielenkiintoista tietää, kenellä kolmikosta on suurin valta. On parempi palvella oitis sitä vaikutusvaltaisinta.
Missä kunnossa Isä lienee, pyhän hengen ainakin luulisi jakselevan ihan hyvin.
Varmaan joku osaa kertoa...
- Anonyymi
Tärkeintä mitä Sinun tulee tietää on:ETTÄ PERSUT PETTÄVÄT AINA JA IÄNKAIKKISESTI. AMEN😇🙏
- Anonyymi
Muistakaa ihmiset että vanhoillislestadiolaisuus on täyttä kusetuata
- Anonyymi
Valmistaudu exodukseen!
Varastoi Joosef! Kunnolla suolattu Joosef kestää jopa kuukausia mätänemättä....
Исход! Мессия, Caтанac / Caтанac Хаc Назxoc! Cлалом kлиeБа! Можаы люзбим вайс! Добро Xyяa домой в Денмарkиль! С дулваженчием, Sherwood Real Mental Problem = S † R † M † P †/ Порн / Финляндия
http://www.youtube.com/watch?v=Ca6ERTxUCGw
Suvaitsevaisuus sanakin raiskattu, ja minä sen olen tehnyt, älkää pelätkö, käytin paljon vaseliinia! Tänäpäivänä kun olet suvaitsevainen, se tarkoittaa lähinnä perään levitetyn vaseliinin määrää.
http://www.youtube.com/watch?v=ZKeS8FZ4Oqk - Anonyymi
Äkkiä fooliohattu päähän ettei hihulit sekoita nuppias
- Anonyymi
Nämähän on ajanvietettä, huomaa selvästi että on monenlaista kirjoittajaa, monella tavalla ajattelevaa. Ja voivaa.
- Anonyymi
Ihminen on alkujaan ollut kala!
- Anonyymi
Moni noitten kakaroita omaa rikosrekisterin. Varkauksia.huumeita ynnä muuta.
- Anonyymi
Tarkoitat kai varkaalla persuja. Ovat varastaneet paljon, niin paljon. Kristalliyötä odottaen.
- Anonyymi
Onko sitten oarempi olla keskustan ehdokkaana, jos ei ole rahkeita?jos on kyseessä tietyt meriitit ja isin firman kahjoituksen mainostus? Tai sitten hekumoida rantasaunasta, kun muut sanovat että totisena tyttö...
- Anonyymi
Loppujen lopuksi. Kun ajatellaan celkasuhteita, kuka on keneltäkään varastanut, niin. Mutta onhan tuo suomen tilanne melkoisesti muuttunut kolmessakymmenessä vuodessa, hyvä ettei itsellä ole lapsia, ne eivät välttämättä työllisty aina.
- Anonyymi
ei ole mitään jumalaa eikä jeesusta se on keksitty satu .tyyppi joka on luvannut noin 2000 vuotta tulla muttei ole näkynyt eikä näy.vain tyhmät uskoo näkymättömiin.
- Anonyymi
Kun niin kovasti tahdot että Jeesus tulisi silloin kun sulle passaa niin käykö esim muutaman päivän päästä? Ajattele jos Herra sitten tulisi pelastumattomalle se ei nimittäin ole mikään hyvä asia että en alkaisi sellaista toivomaan.
Uskossaan puhtaan ihmisen kävisi hyvin mutta entäs sitten ne jotka uskovat jotka eivät ole valmistautuneet ja myös pelastumattomat heillä tulee olemaan tukalaa. Kannattaa miettiä mitä toivoo.
- Anonyymi
Mielenterveydeltään järkkyneiden ja vanhempien siihen hommaan sujuttaneuden hommia. Tieteenalathan ne kannattaa, mutta niisdökin pitää jo hyvällä iällä päästä urakehityksen alkuun, ja, ennen kaikea, olla kaikkiin ihmisiin ne suhteet aika hyvässä kunnossa...Suomi pieni maa, kastijako etenkin lääketieteessä.
- Anonyymi
Onneksi kaikki eivät noihin höpöjuttuihin usko, ala kuin toinen.. Ikävä asua vaan se, ertä jotkut antavat arvonantoa sille jos uskoo ja ajattelevat että hullua olla uskomatta. Eikö se Juri ole tervettä?
- Anonyymi
Tällainen hyvä aloitus.
- Anonyymi
Niin on, paljon kommenttia, muullahan ei ole väliä.
- Anonyymi
Peljättävä päivä, ja tuhat vuotta on kuin yksi päivä. Sukupolvi tuhoutuu synteihinsä ajan täyttyen.
- Anonyymi
Rujoja tuhannen ja yhden yön tarinoita koko opus, tee näin tai kärsi, ole näin tai kärsi, elä näin tai kärsit ikuisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rujoja tuhannen ja yhden yön tarinoita koko opus, tee näin tai kärsi, ole näin tai kärsi, elä näin tai kärsit ikuisesti.
Raamattuhan on satukirja.
- Anonyymi
Tässä on aika ytimekkäästi kerrottu raamatusta.
https://raamattuajassamme.fi/kadotus/ - Anonyymi
Tässä juuri huomaa tietynlaisten ihmisten ajattelulinjan.
- Anonyymi
Myös kristinuskoa käytetään Jeesuksen opetusten vastaisesti toisten ihmisten polkemiseen. Tässä ei ole kyse konservatiivisen uskontulkinnan kasvusta uskontojen sisällä, vaan uskonnon käyttämisestä konservatiivisten arvojen ajamiseen. Poliittinen uskonnollisuus ja populismi vahvistuvat.
K - Anonyymi
Lainattu hesarista. Mari leppänen
- Anonyymi
Kirkon johdolla kyllä nyt mietittävää, miten saataisiin kaikin pulin tasa-arvoinen kirkko. Näyttää siltä että on ihmisiä, jotka ovat varmoja taivaspaikastasm ja muutenkin tyrannisoivat työyhteisöä.
- Anonyymi
Eihän sen tarvitsekaan olla tasa-arvoinen. Liiallinen tasa-arvoajattelu johtaa kurjistumiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän sen tarvitsekaan olla tasa-arvoinen. Liiallinen tasa-arvoajattelu johtaa kurjistumiseen.
Niin johtaa liiallinen epätasa-arvokin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447316
- 324058
- 573575
- 503110
- 172796
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492279- 512265
- 372258
- 432238
- 162236