Kertokaas mielensäpahoittajat miks neulaventtiilin kärki hajoaa pensavehkeissä? Se neulan ei metallinen kärki, en on tosimies että uuden siihen osaisin hitsata tai puusta tehdä.
Vastaukseksi ei kelpaa tenttu pensaassa.
Ja mikä neulaventtiili tilalle? Pitääkö neulan vastepuolelle tehdä ja mitä? Mikroskooppiko pitää hommata reiän hoonaukseen.
Näinä teemutuksen aikoina, teemusta ei neulaventtiiliä saa, mut varaosatiskiltä kyllä.
Neulaventtiili rikki
24
253
Vastaukset
- Anonyymi
Mitäs vaikka noi sitten on?
https://www.temu.com/fi/-moottoripyörän-polttoainejärjestelmän-komponentti-alumiiniseoksesta-valmistettu-kolmiomainen-neulaventtiili-polttoaineensyöttöä-varten-g-601099671823091.html? - Anonyymi
Neulan ei metallinen kärki? Ei se hajoakaan mutta mutta sen kuminen vastapari kuluu tai turpoaa.
- Anonyymi
Niin vastapari voi olla gummia ja neula metallia tai sitten vastapari on metallia ja neulan kärki gummimaista materiaalia.
Nyt on se gummimainen kärki rikki ja metalli paistaa läpi. Mikä tämän rikkoo? Aika? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin vastapari voi olla gummia ja neula metallia tai sitten vastapari on metallia ja neulan kärki gummimaista materiaalia.
Nyt on se gummimainen kärki rikki ja metalli paistaa läpi. Mikä tämän rikkoo? Aika?Se kumi vaan ei oikein kestä bensaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se kumi vaan ei oikein kestä bensaa.
Ihan hyvin kestää. Vähän voi turvota.
- Anonyymi
ei ole koskaa turvonnut kun sahaan 98 seos bensalla.... mistähän sahoista nykyään turpoaa kumiosat kaasarissa...ihmeellisiä vikoja nykypäivänä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei ole koskaa turvonnut kun sahaan 98 seos bensalla.... mistähän sahoista nykyään turpoaa kumiosat kaasarissa...ihmeellisiä vikoja nykypäivänä..
Kuka sahoista on puhunut? Itse keksit srn.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan hyvin kestää. Vähän voi turvota.
No justhan on todettu että ei kuitenkaan jotain kestä- joten mikäs sinun teoriasi on siitä että mitä ei kestä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No justhan on todettu että ei kuitenkaan jotain kestä- joten mikäs sinun teoriasi on siitä että mitä ei kestä?
Joku totesi jotain. Hyvin kestää kaikilla muilla.
- Anonyymi
Se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa.
- Anonyymi
Montas tuntia tuo neulaventtiilin kuuluis kestää ammattikäytössä? Korjaussarjoihin se sisältyy ja irtotavaranakin pelkkää neulaa saa.
Neulan voi kai painetestata?- Anonyymi
Metallineulat kestää koneen iän.
- Anonyymi
Neulaa ei painetestata. Sen tiiveys kuuluu mitata aina kun avataan.
- Anonyymi
osta 98 bensaa ja 2T öljyä...valmista itse .. itse ajan autollakin vain 98 bensalla...valmisbensa haiseekin ihan kuselle.. ja sahan ohjekirjassa jongköpin sanotaan 98bensa ja 2,5 %... öljyseos..
- Anonyymi
Karstaa kehittyy kun konetta ei käytetä 24/7
- Anonyymi
Karsta ei kehity itsestään.
- Anonyymi
bensavehkeissä ...sahoissa vai ruohonleikkureissa ja kaasarin tyyppi onko sakkakupilla vai ilman...50 luvulla oli sakkakuppi sahoissa ,,,jos nyt vasta hajoaa neulaventtiili nii hyvin on kestänyt..kyllä ennen oli kaikki paremmin..
- Anonyymi
Kärkien kumi kutistuu kutistuu, etanolilla on merkitystä, se kuivattaa.
- Anonyymi
Kylmä ilma kutistaa ja kutistaa etanolikin ettei hommista tule mitään.
- Anonyymi
Käytä pienkonebensaa, se on puhdasta bensaa ilman viinaa. Kaikki kaasarimurheet loppuu...
- Anonyymi
Ei estä se kalliimpi bensa vikoja tai häiriöiden syntyä.
Itse sahannut 1995 lähtien vain ja ainoastaan normaalilla bensalla. Juuri hain 10L kanisterin asemalta täyteen bensaa josta teen kohta kahvin jälkeen 3L 2T bensaa kannuun.
Ei ole aiheuttaneet nykyiset bensat yhtään ongelmia pitkälläkään ajalla. Ostin 026 uudemman version vajaa 2v käytettynä vuonna 1998 ja pyörii virheettömästi. kaasuttimen walbro kalvosarjan uusin vuosi sitten.
Kannattaa uusia kalvot jos venyneet yhtään tai käynnistä
Ja se neulaventtiilikin pitävä, siitähän kaasuttimen polttoaine letkunipasta voi ilmalla testata. Ketjun aiheeseen liittyen.
Kun tullut ostettua sahoja ja korjattu, otan joskus kaasuttimen irti ja puhdistan ulkoisesti, laitan letkunippaan ilmaletkun ja pumppaan pienen paineen ja upotan kaasuttimen vanhaan juomalasiin jossa vettä. Viimeksi erään sahan kaasuttimen kansien välistä vuoti ilmaa ja kuplia lasiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei estä se kalliimpi bensa vikoja tai häiriöiden syntyä.
Itse sahannut 1995 lähtien vain ja ainoastaan normaalilla bensalla. Juuri hain 10L kanisterin asemalta täyteen bensaa josta teen kohta kahvin jälkeen 3L 2T bensaa kannuun.
Ei ole aiheuttaneet nykyiset bensat yhtään ongelmia pitkälläkään ajalla. Ostin 026 uudemman version vajaa 2v käytettynä vuonna 1998 ja pyörii virheettömästi. kaasuttimen walbro kalvosarjan uusin vuosi sitten.
Kannattaa uusia kalvot jos venyneet yhtään tai käynnistä
Ja se neulaventtiilikin pitävä, siitähän kaasuttimen polttoaine letkunipasta voi ilmalla testata. Ketjun aiheeseen liittyen.
Kun tullut ostettua sahoja ja korjattu, otan joskus kaasuttimen irti ja puhdistan ulkoisesti, laitan letkunippaan ilmaletkun ja pumppaan pienen paineen ja upotan kaasuttimen vanhaan juomalasiin jossa vettä. Viimeksi erään sahan kaasuttimen kansien välistä vuoti ilmaa ja kuplia lasiin.Kyllä se kalliimpi bensa jotain vikoja estää. NykyInen mittaribensa menee kesällä pilalle muutamassa viikossa.
- Anonyymi
Se on kuluva osa joka pitää joskus uusia jos ei tiivistä. Tulee kaasuttimen korjaussarjan mukana.
- Anonyymi
Kerrankin joku osasi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477715
- 334273
- 573745
- 503210
- 172906
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons682632- 642508
- 572444
- 402349
- 162296