Kuminauhamoottori ostoskärryjä joita myös häpeällisesti "autoiksi" kutsutte? 😂😂😂 Ei saatana minulle ei tuu ikinä mitään kuminauha moottoreita persereikätekniikalla! 🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂
Onko teillä jotain psa ja ecoboost
1
91
Vastaukset
- Anonyymi
En tiedä mitä aloittaja tarkoittaa kuminauhamoottoreilla, mutta juuri eilen huollossa oli 220 000 km ajettu 999-kuutioinen Ecoboost ja vanha jakohihna ja osat olivat edelleen kuin uusia. On silti ihan hyvä vaihtaa viimeistään 240 000 kilometrissä tai niin kuin tässä tapauksessa vuosiraja tuli täyteen.
Olen kyllä tietoinen että näitä moottoreita on rikottu käyttämällä huolto-ohjeen vastaista öljyä, mutta silloin vika ei ole moottorissa. Oikeita öljyjä kuitenkin löytyy useilta valmistajilta ja saatavuus on hyvä. Tietysti villeillä korjaamoilla ja tee se itse -miehillä voi olla kiusaus lorauttaa koneeseen jotain halpaöljyä.
Esimerkiksi Mersu vaatii erään tietyn lisäaineen öljyssä kun taas monet muut valmistajat nimenomaan kieltävät sen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225004- 234083
- 272371
- 342184
- 371978
- 151878
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191567- 121481
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons201209Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101144