https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/7af17c89-567d-4e77-9314-2ab52ed3bc29
taitaa mies saada mullistukset aikaan?
kartellit ja säännökset?
Jesse Haapala ja dieselasiaa
14
313
Vastaukset
- Anonyymi
Merkkiliikkeet takertuvat tehtaan määräyksiin ja huoltotyöt liusuvat Ei- merkkihuolloille.
Kai Kemiran valmistama ad- blue kestää pakkasta paremmin ?
Kusipohjainen ainehhan se on.
Urea- Anonyymi
Maken päästä saa ureaa moneen autoon
- Anonyymi
Missä diesel, siellä ongelma. Siksi kukaan ei niitä enää osta.
- Anonyymi
Mulla on diesel-Mondeossa 560tkm mittarissa eikä mitään ihmeempää dieseliin liittyvää ongelmaa. Kerran piti ottaa EGR pöydälle ja putsata, mutta siinä kaikki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on diesel-Mondeossa 560tkm mittarissa eikä mitään ihmeempää dieseliin liittyvää ongelmaa. Kerran piti ottaa EGR pöydälle ja putsata, mutta siinä kaikki.
Minulla taasen diesel Superbissa 43000 mittarissa ja nox-antureita on vaihdettu kolmeen kertaan (3x600€, jos ei olisi mennyt takuuseen). Lisäksi kulutus on ollut niin suuri minunlaisessa pätkäajossa, että monella bensa-autollakin pääsee vähemmällä hybrideistä puhumattakaan. Ihmettelen ylipäätään, miksi kukaan haluaa dieseliä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla taasen diesel Superbissa 43000 mittarissa ja nox-antureita on vaihdettu kolmeen kertaan (3x600€, jos ei olisi mennyt takuuseen). Lisäksi kulutus on ollut niin suuri minunlaisessa pätkäajossa, että monella bensa-autollakin pääsee vähemmällä hybrideistä puhumattakaan. Ihmettelen ylipäätään, miksi kukaan haluaa dieseliä.
katso VW suomi24
miksi ostat vw konsernin autoja
googlaa= simolammikko youtube - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellaisia ne VAGina wagenit tuppaa olemaan. Mitäs ostit. Tosin kyllä samantehoinen bensa-Superb veisi pätkäajossa enemmän.
- Anonyymi
Kaikki pakut ja kuorkit ovat dieseleitä kettutyttö
ja niillä ajetaan vitusti
mm. sinulle kettutyttö SALAATTIA kauppaan.
Tajua jo imbesilli kommari - Anonyymi
diesel renesanssi-mersu valmistaa uudet moottorit?
- Anonyymi
entä töyota
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
entä töyota
eikö siinä tulevassa toyotan uudessa moottorissa voi polttaa vaikka mitä ainetta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eikö siinä tulevassa toyotan uudessa moottorissa voi polttaa vaikka mitä ainetta?
hyssstrewv
- Anonyymi
osta 1.9 tdi se kestää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224374- 203495
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4052357- 272041
- 341974
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391959- 351754
- 151618
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191407- 121311