Ihmetystä on meille monille herättänyt ,että kuukausi kaupalla alaikäiset pienet lapset pelaavat iltapäivällä yleisö tietokoneilla tunti kaupalla ja jos haluaa itse tulla ,sanotaan ,että juuri tulin. Puhelimessa kerrotaan ,olen koulussa tai koulua oli pitkään. Oliko totta, .? Eikö näitä voisi saada muualle pelaamaan ja ilmeisesti kopioivat puhelimeen myös nämä pelit. Tähänkö sitä on menty ,että pelataan illat pitkät ja vielä yleisökoneilla ,meillä ei ole kaikilla mahdollisuutta ,maksaa esim laskuja omilla koneilla ,ja kun pankki ei tarjoa sellaisia. Ennen oli pankeissa lasku automaatit ymm palvelut parempia. Toivoisin tähän Rovaniemen asema kirjaston sääntöihin pikaista muutosta ,tosin kohta menee melkein kaikki Rovaniemen kirjastot kiinni kuukaudeksi kahdeksi. Kiitos ,että on vielä ilmaisia kirjastoja.
Rovaniemen asema kirjasto
Anonyymi-ap
5
179
Vastaukset
- Anonyymi
Jos haluaa koneelle kyllä kirjaston neiti hoitaa tilanteen,ne tietää nuo nulikat...
- Anonyymi
osta saatnan boomeri juoppo oma kone.
- Anonyymi
Missä myydään juoppoja koneita? Juoppo oma kone???? Miten konetta juotetaan???? Juopuuko kone? Tuleeko koneesta alkoholisti???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä myydään juoppoja koneita? Juoppo oma kone???? Miten konetta juotetaan???? Juopuuko kone? Tuleeko koneesta alkoholisti???
Et näköjään oon lukioita käynyt , luetun ymmärtäminen sulla nolla.
osta juoppo oma kone.
- Anonyymi
Muutenkin huono kirjasto. Ei vastinetta maksetuille veroille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447316
- 324058
- 573575
- 503110
- 172796
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492279- 512265
- 372258
- 432238
- 162236