Ei kai tietty

Anonyymi-ap

henkilö yhä luule, että voisin olla samassa tilassa hänen kanssaan. Täysin mahdoton! En pidä sellaisista ihmisistä, jotka roikottavat itselleen tuntematonta ihmistä ikäänkuin narun päässä! Niin toimimalla ihminen käyttää omaa valtaansa osoittaen minä olen joka päätän! Vaikka kyseessä olisi ollut kykenemättömyys sanoa mitään, siinä tilanteessa olisi voinut pyytää apua vaikka kaveriltaan, tai antaa vaikka kirjeen käteen, kysyäkseen jotain! Meni monia vuosia pilalle niin rankalla, että niistä selviämiseen menee kauan, koska niin moni asia muistuttaa rankoista vuosista. Erosta selviämiseen noin kolme ja olen varma, että saman verran menee rankoista vuosista selviämiseen. Molemmissa tapauksissa kyse samanlaisesta ongelmasta, sellaisesta joka vaurioitti minu syvästi. En jaksa enää olla se, jonka pitää joustaa. Tuntuu siltä, että menetän elämänhaluni kokonaan, jos minun taas pitäisi. Työkyvyn menetin ja se oli minusta aivan riittävän rankka kokemus liittyen tiettyyn henkilöön!

3

209

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen hyvin hauras, rikkinäinen ja surullinen 😥 rankkojen vuosien kokemusten takia. Myös sen takia olen jollain tavalla surullinen loppuelämäni ajan, kun menetin minulle tärkeän vakituisen työpaikan! Joka päivä mietin, kunpa olisin saanut tehdä töitä itselleni rakkaiden työkaverieni kanssa.

• Anonyymi

Minulle oli niin tärkeää pärjätä omilla työssä ansaituilla tuloilla. Itken kun menetin sen mahdollisuuden!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulle oli niin tärkeää pärjätä omilla työssä ansaituilla tuloilla. Itken kun menetin sen mahdollisuuden!

Ystäväksi samanikäinen lyhyt mies, koska vain samanikäiset kuin itse olen, tuntuvat sellaisilta joita haluan halata! Mutta vasta aikaisintaan kesällä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5604
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      32
      4940
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2834
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2384
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2078
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2038
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1657
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1621
    9. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      26
      1582
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      29
      1509
    Aihe