Kahvi on halpaa

Anonyymi-ap

500g paketista saa 72 kupillista ja 450g paketista 64 kupillista.

16

210

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minulla menee kerralla kaksi mitallista kun keitän mukillisen. Kuppeja en ole omistanut enää vuosikymmeniin.

• Anonyymi

Jos käytät 14g kahvia mukilliseen, niin paketista saat kuitenkin 35 mukillista. Mulla menee myös se 14g ja kaksi mukillista päivässä eli kahvia kuluu 28g/vrk.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos käytät 14g kahvia mukilliseen, niin paketista saat kuitenkin 35 mukillista. Mulla menee myös se 14g ja kaksi mukillista päivässä eli kahvia kuluu 28g/vrk.

Eli paketilla pärjää reilu kaksi viikkoa.

• Anonyymi

Kun olin pikkupoika, minulla oli muki, josta kavin join kerman kanssa.
        Sitten minusta tuli iso poika, pääsin juomaan kupista,. Olen edelleen iso poika, juon kahvini kupista, jossa on alalautanen.
        Minulla on kahvikuppeja pullalautasineen ainakin sata.
        Pitäähän niitä olla, jos vieraita käy isompi joukko, hyvä olla samaa sarjaa.
        K kotton

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole punninnut paljonko se kaksi mitallista painaa, tasaisia mitallisia kuitenkin käytän. En ole myöskään laittanut merkille montako päivää se paketti kestää. Joskus olen ajatellut että laittaisin päivämäärän paketin kylkeen kun avaan, mutta sitten kuitenkin unohdan :D

• Anonyymi

kauppa ketjulla on oma kahvimerkki, mutta mainostavat vain laatu kahvia vaikka on kalliinpaa,

• Puolen k7lon paketti lähes 8 euroa. Ei kyllä ole halpaa. Saman se maksaa vaikka desin mitalla juot.

• Tarjouksista haen. Toistaiseksi jaksanut maksaa kun juon kolme mukillista päivässä.

• Anonyymi

Kahvi edelleen halpaa.

Kyseessähän on nautintoaine, ei mikään peruselintarvike. Varmastikin moni on kofeiinikoukussa ja joutuu vetämään päivässä ämpärillisen. Mutta se oma ongelmansa. Onhan konjakkikin nautintoaine, ei sitäkään kenenkään ole pakko ämpäritolkulla kipata.

Kahvissa ei ole luxusveroja, kuten alkoholissa, tupakassa. Ihan verrannollisia tuotteta. Paitsi alkoholissa se ero, se ei kokonaisuudessaan ole tuontituote. Kahvi, tupakki ei kasva suomessa. Ei muuten kaakaokaan. Sen verokorotus ei onnistunut jostain syystä. Nautintoaine sekin.

Kahvi ollut hyvin halpaa, nyt hinta hivenen noussut. Johtuu lähinnä siitä, sen sadot kehnoja. Huonoihin satoihin voi varautua jatkossakin. Johtuu ilmastonmuutoksesta.

Jos pidät kahvia kalliina, älä juo sitä. Mene metsään keräilemään yrttejä ja tee niistä teetä.

=DW=

• Anonyymi

Säästän, kun en juo kahvia!

• Anonyymi

Tarjouskahvia 34 pakettia, hommattu viikon aikana, käymällä kaupassa 3-4 krt päivässä.

• Anonyymi

10€ kuluerä kahdessa viikossa, voi hyvät hyssykät onko sillä merkitystä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

10€ kuluerä kahdessa viikossa, voi hyvät hyssykät onko sillä merkitystä.

3pkt 10€ Citymarket, ostin yht 18.

• Anonyymi

Vatta ei kestä niin paljon kun suu vetäs. Snl

• Anonyymi

Pauligin kaupunkikahvia ostan aina kun on tarjouksessa, tällä hetkellä on kaapissa vuodeksi.

• Voishan sitä ottaa käyttöön kahvinkorvikkeen:
      "Kahvinkorvikkeessa kahvia oli mukana vain 25 prosenttia. Korvikkeet valmistettiin paahdetusta rukiista, ohrasta, lantusta ja voikukanjuurista. Tilanteen pahentuessa vuonna 1943 käyttöön otettiin kahvinvastike, jossa ei ollut kahvia ollenkaan".
      Yle.fi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      44
      7276
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4038
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3565
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      48
      3082
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2786
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2258
    7. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2246
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      43
      2228
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16