Voiko jotkut tubettajat vielä uskoa siihen oikeesti. Sehän on jo sen verta kulunut juttu vanha juttu että sais varmaan pari tonnia siitä hyvästä että viittis moiseen enää lähteä. Toki jos on valmiiksi tarpeeksi varakas, niin miksi parin tonnin takia tm. ees sittekään viittisi lähteä juttuun mukaan, Ylipäänsä mistään hinnasta en tekisi Mäkipellot vaikka maksettas jos Tubettaja oisin.
Mistä sitten voisi olla nykyään kyse jos joku leikkiin lähtee__?
Todistaa että kun saan Laseboa niin voin väittää että piikit ne turvallisia, jospa olikin hinnasta sovittu että saa jatkossakin lasepoa, en tiedä..
Olen kai tietämätön. Tai halu näyttää että ei ne uskalla tubettajalle antaa tuolloin ehtaa tavaraa... ?+
Voiko vielä jotkut Tubettajat uskoa K:naan, vai saako vaan hyvät hillot?
8
146
Vastaukset
- Anonyymi
THL maksaa hyvät voitelurahat jos uskot vaarallisuuden olevan totta
- Anonyymi
Mäkipelto on myöntänyt maksullisen trollailun
- Anonyymi
Mikrobitissä juttua tuosta Psyop Games -firmasta, olen itse rokotevastainen koodari ja oksettais olla tuommoisessa firmassa töissä, en pystyisi!
Minusta tuon kaltainen porukka on "tietämättä massamurhaaja" vai lienetkö edes kovin tietämättömiä, kunhan 100 tonttua egeä sujahtaa plakkariin, niin on hyvä olla.
Mulla on sukulainen bussikuskina ja kertoo jatkuvaan miten hänen työkavereita kuolee syöpiin ja veritulppiin, mistäköhän liene johtuu?- Anonyymi
Mun yks tuttu kuoli K piikkin ottamisen jälkeen, oli jo seuraavana aamuna tööt ja vähän myöhemmin kuoli.
mistäköhän johtuu?
Sitte kuulin kun yhel työpaikal jollaa K piikin ottaneella oli vuotanut nenästä verta kauan aikaa. Ja yks K piiki ottanut sairasteli jatkuvasti sen jälkeen. Ja yks influenssapiikien ottamisen lopettanut ei sairastunut enää flunssaan kun oli lopettanut flunssapiikkien ottamisen. Ja yhel K p ottaneella oli tullu mustelmia raajoihin. Mistäkö johtuu?
Ja ei huippuurheilijoitakaan ennen kuollu kesken suorituksen, kun ehkä tyyliin yks 10 vuodessa jos sitäkään.
Ja julkkikset näyttelijät on oma juttunsa tässä, nythän rokoteuskovainen Harrison Ford on saanut vyöruusun.
Mistäköhän johtuu? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun yks tuttu kuoli K piikkin ottamisen jälkeen, oli jo seuraavana aamuna tööt ja vähän myöhemmin kuoli.
mistäköhän johtuu?
Sitte kuulin kun yhel työpaikal jollaa K piikin ottaneella oli vuotanut nenästä verta kauan aikaa. Ja yks K piiki ottanut sairasteli jatkuvasti sen jälkeen. Ja yks influenssapiikien ottamisen lopettanut ei sairastunut enää flunssaan kun oli lopettanut flunssapiikkien ottamisen. Ja yhel K p ottaneella oli tullu mustelmia raajoihin. Mistäkö johtuu?
Ja ei huippuurheilijoitakaan ennen kuollu kesken suorituksen, kun ehkä tyyliin yks 10 vuodessa jos sitäkään.
Ja julkkikset näyttelijät on oma juttunsa tässä, nythän rokoteuskovainen Harrison Ford on saanut vyöruusun.
Mistäköhän johtuu?Niin näyttelijät on oma lukunsa. Viime viikolla mediassa puhutti Gene Hackmanin ja vaimonsa poismeno. Mielenkiintoinen nimi. Eli vähän kuin hack man gene heh. Myöhemmin varmistettiin että vaimo Betsy Arakawa kuoli virukseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin näyttelijät on oma lukunsa. Viime viikolla mediassa puhutti Gene Hackmanin ja vaimonsa poismeno. Mielenkiintoinen nimi. Eli vähän kuin hack man gene heh. Myöhemmin varmistettiin että vaimo Betsy Arakawa kuoli virukseen.
Minulta kuoli 2 serkkua piikkeihin. Terveitä miehiä n. 50 ja 60 vuotiaita.
Molemmilta leikattiin ennen kuolemaa verihyytymiä jaloista.
Sitten heiltä menivät naamat vinoon ja puhekyvyt menivät kunnes kuolivat.
Seurasin näitä tapahtumia ja kävin molempia katsomassa eri sairaaloissa kunnes molempien matka päättyi saattohoito paikassa.
- Anonyymi
Minä taas tunnen kymmeniä piikkejä saaneita joille ei tullut kuin korkeintaan parin päivän flunssa. Itselle ei tullut kahdella kertaa mitään ja yhdellä kerralla oli käsi vähän kipeä pari päivää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1107040- 954541
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista524297Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493647- 513628
- 1923545
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san243019- 502613
- 131974
- 301941