Sinä et mahda liikenteen nopealle sähköistymiselle yhtään mitään. Et niin yhtään mitään.
Nostan tämän automyyjän tekstin tähän, joka todellakin kertoo totuuden tämän hetkisestä tilanteesta autoliikkeissä:
Käytännössä pelkästään polttomoottoriin perustuvia uusia autoja ei myydä enää juuri lainkaan. Autonmyyjänä tämä trendi on näkynyt jo pitkään ja muutos on ollut yhtä nopea kuin automaattivaihteistoihin siirtyminen aikanaan.
Jotkut asiakkaat eivät vain silti halua vieläkään nähdä tätä ja suoranaisesti kieltäytyvät edes kokeilemasta sähköautoja. No, heille sitten tilataan ne harvat polttisautot, jääräpäisimmille jopa dieselinä. Nykyään uuden dieselin ostaminen on kuitenkin samaa kuin heittäisi rahat kaivoon.
Jokainen sähköautoa kokeillut on koeajon jälkeen melko lailla myyty ja haluaa sellaisen, sillä ajokokemus on todellakin aika erilainen ja edustaa eri aikakautta.
Automyyjän näkemys tämä hetken automarkkinoista.
73
503
Vastaukset
- Anonyymi
"Jotkut asiakkaat eivät vain silti halua vieläkään nähdä tätä ja suoranaisesti kieltäytyvät edes kokeilemasta sähköautoja. No, heille sitten tilataan ne harvat polttisautot, jääräpäisimmille jopa dieselinä."
Hyvä, että olet kuitenkin huomannut tämän. Olisi vaan mukavampi asiakaspalvelukokemus, jos kunnon autoja ei tarvitsisi tilata erikseen ja odottaa kuukausitolkulla, ja pääsisi koeajamaan saman tien.- Anonyymi
Surkeaa menneen maailman autojen puolustelua. Niiden autojen aika on mennyt.
- Anonyymi
Sähköauto on muuten mukava, mutta toimintamatka on liian lyhyt, lataus kestää liian kauan, latauspaikoja on vähän ellei asu omakotitalossa, lataukseen pääsemistä joutuu odottelemaan, ym.
- Anonyymi
Ajantasasaista tietosi.
- Anonyymi
Noin oli ehkä 10 vuotta sitten, kun ensimmäiset sähköautot ilmestyivät teille. Nykyisin löytyy jo paljon sähköautoja, joissa kuski kaipaa ennen kusitaukoa, kuin auto latausta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noin oli ehkä 10 vuotta sitten, kun ensimmäiset sähköautot ilmestyivät teille. Nykyisin löytyy jo paljon sähköautoja, joissa kuski kaipaa ennen kusitaukoa, kuin auto latausta.
Tämä kuseminen tuntuu olevan sähköautoilijoille tärkeä asia.
- Anonyymi
Kannattaa uskoa kaikki mitä sinulle sanotaan.
Varsinkin myyntimiehen suusta sanottu.
Eli ...... jos olet aivopestävä, niin osta sähköautosi.
Ihan yhtävarmasti voidaan sanoa, että sähkönhinta nousee.- Anonyymi
Tuo automyyjän teksti on totuus ja turhaa sinun on vikistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo automyyjän teksti on totuus ja turhaa sinun on vikistä.
Totta hitossa on autoja myyvän myyntimiehen sanomiset puhdasta faktas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta hitossa on autoja myyvän myyntimiehen sanomiset puhdasta faktas
Totta hitossa automyyjät ovat ammattimaisia valehtelijoita ja huijareita.
- Anonyymi
Sähkön hinta vaihtelee suuresti, päivittäin ja tunneilttain. Nyt kalliin viikon jälkeen sähkön hinta putoaa huomenna nollan pintaan, jolloin on hyvä ladata oma sähköauto valmiiksi ensi viikon ajoihin.
- Anonyymi
Nimenomaan ei pidä uskoa myyntimiehiä. Pitää myös itse tutkia ja kokeilla kaikkea uutta ja innostavaa. Ei pidä kuvitella, että vanha on aina parempi, kuin uusi ja erilainen. Siksi minäkin, eläkeläinen 75v, ajan sähköautolla ne loput vuodet, jolloin saan vielä pitää korttini.
- Anonyymi
No mitäs sille sitten pitäis mahtaa????
- Anonyymi
Hah hah haa... Keksit tuon aivottoman typerän tekstisi ihan päästäsi. Tuota "autokauppiastasi" tuskin on edes olemassa.
"Jokainen sähköautoa kokeillut on koeajon jälkeen melko lailla myyty ja haluaa sellaisen, sillä ajokokemus on todellakin aika erilainen ja edustaa eri aikakautta."
Tämä on suoraan sanoen valehtelua. Monet ovat kokeilleet sähköautoa ja vihannut tuota kokemusta. Ja useimpien sähköautojen käyttö on pelkkää tuskaa, varsinkin kun on keksitty laittaa valtaosa toimintojen muuttamisesta yhdelle typerälle tabletille. Kaikkein kalleimmissa autoissa kuten Bugatissa ei ole kosketusnäyttöä ollenkaan.- Anonyymi
Lisäksi väite, että polttisautoja ei myydä juuri yhtään on valetta tilastojen mukaankin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisäksi väite, että polttisautoja ei myydä juuri yhtään on valetta tilastojen mukaankin.
Tämä on sitä sähköautoilun kuplaa, joka on jo pahasti reikiintynyt ja lässähtänyt. Kyllä sähköautolla ajelee mutta akkuteknologia on vielä alkeellisella tasolla. Mikäpä olisi vaihtaa hyvä dieseli sähkäriksi, jos ajaminen kaikkinensa olisi yhtä vaivatonta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisäksi väite, että polttisautoja ei myydä juuri yhtään on valetta tilastojen mukaankin.
Katsohan ne tilastot uudelleen ja hänhän kirjoittaa pelkällä polttomoottorilla varustetuista autoista.
- Anonyymi
Täällähän tuo alkuperäinen automyyjän teksti näkyy olevan.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18858974/yha-useampi-tyosuhdeauto-on-sahkoauto-86-prosenttia-on-tayssahkoautoja-tai-ladattavia-hybrideja- - Anonyymi
Menneen maailman mistään mitään tietämätön mies Petkelikylän parkkisuolta kirjoittaa.
- Anonyymi
Sinä et näköjään ole koskaan ajanut sähköautolla. sähköautot tulevat tänä vuonna lisääntymään hirveällä vauhdilla.
Automyyjän teksti on totuus ja jokainen aikaansa seuraava tunnustaa ja tietää sen sellaiseksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on sitä sähköautoilun kuplaa, joka on jo pahasti reikiintynyt ja lässähtänyt. Kyllä sähköautolla ajelee mutta akkuteknologia on vielä alkeellisella tasolla. Mikäpä olisi vaihtaa hyvä dieseli sähkäriksi, jos ajaminen kaikkinensa olisi yhtä vaivatonta.
Tilastoissa on valtava valuma pelkällä polttomoottorilla varustettujen autojen kohdalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällähän tuo alkuperäinen automyyjän teksti näkyy olevan.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18858974/yha-useampi-tyosuhdeauto-on-sahkoauto-86-prosenttia-on-tayssahkoautoja-tai-ladattavia-hybrideja-Eli tuo anonyymi paskanjauhaja täällä on muka automyyjä? Älä nyt naurata. Tuo vain valehtelee olevansa automyyjä. Ja oikeastaan sillä ei ole merkitystä muutenkaan, koska automyyjät ovat valehtelun ja huijaamisen ammattilaisia. Eli he puhuvat pelkkää paskaa koko ajan. Automyyjiin ei voi koskaan luottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli tuo anonyymi paskanjauhaja täällä on muka automyyjä? Älä nyt naurata. Tuo vain valehtelee olevansa automyyjä. Ja oikeastaan sillä ei ole merkitystä muutenkaan, koska automyyjät ovat valehtelun ja huijaamisen ammattilaisia. Eli he puhuvat pelkkää paskaa koko ajan. Automyyjiin ei voi koskaan luottaa.
Kumma, jos hän ei ole automyyjä, sillä tämän hetken tilanne on täsmälleen tuollainen kuten hän kuvaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumma, jos hän ei ole automyyjä, sillä tämän hetken tilanne on täsmälleen tuollainen kuten hän kuvaa.
Koska tilanne ei ole se mitä hän kuvaa. Valtaosassa uusia autoja on kuitenkin vähintään mukana polttomoottori. Uusia ei-ladattavia hybridejäkin myydään edelleen enemmän kuin ladattavia hybridejä.
- Anonyymi
Tuo surkea käyttöliittymä ei kyllä ole pelkästään sähköautojen ominaisuus aivan samanlaista takbletti hipaisukytkinhelvettiä on nykyisten polttisautojen ohjaamot.
- Anonyymi
Ei tuota automyyjän tekstiä tarvitse uskoa, mutta jokainen älykäs ihminen tietää, että asiat ovat juuri noin.
- Anonyymi
Automyyjä ei mahda sille mitään, että uudet automallit ovat lainsäädännöllä pilattuja. Piipittäviä, raskaita, ylileveitä, tekoälyisiä, rasittavia. Helppo on valita vuosituhannen alun kepeämpi malli, kun sen saa niin paljon halvemmalla eikä ajaminen ole alusta lähtien vastenmielistä.
Juuri pari päivää sitten oli juttua aiheesta.
"Testaajien mielestä vanhempi BMW on myös huomattavasti hauskempi ja jopa mukavampi ajaa."
https://www.is.fi/autot/art-2000011088569.html
Totta kai se oli. Mutta jos automyyjä on päättänyt elävänsä ajassa ja trendeissä ja klassikkojen ystävien olevan väärässä, niin mikäs siinä. Ei ole pakko uskoa.
Mutta minä sanon, että lainsäädäntö on mennyt liian pitkälle, kun enemmän iloa saa vanhasta mallista. Joka ei piipitä ja pistä hanttiin vaan antaa keskittyä ajamiseen.- Anonyymi
Ei lain säädäntö pakota autojen massan kasvua eikö kokojen kasvua. Piipityskin on toteuttavissa monella tavalla. Se on tehtaiden oma päätös tehdä sellaisia mitä kansa haluaa ostaa tai mihn osaaminen riittää. Kustannuspaine on tietysti yksi asia.
Koska on pakko pärjätä törmäystesteissä, isot ja tilavat ovet on se halvin tapa. Myös heikompi teräs on halvempaa mutta sitä tarvitaan enemmän.
Eipä ne bensakoneisetkaan, dieseleistä puhumattakaan mitään kevyitä ole.
Sitäpaitsi ostajat haluaa varustelua ja kokoa. Pienemmstä autosta ei Suomalainen suostu maksamaan enemmän vaikka se olisi kuina paljon parempi ja hienompi. Autoissa maksetaan isosta koosta vaikka sille ei olisi tarvetta.
No sitten, koska meillä autojen hankinta ja muutenkin elintaso on matala johtuen vihervassupolitiikasta, perheillä on vain yksi auto ja se sitten pitää olla iso, ihan vaan varmuuden vuoksi. niinpä tilastojen mukaan meillä autot on keskimäärin isompia kuin Ranskassa tai Saksassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei lain säädäntö pakota autojen massan kasvua eikö kokojen kasvua. Piipityskin on toteuttavissa monella tavalla. Se on tehtaiden oma päätös tehdä sellaisia mitä kansa haluaa ostaa tai mihn osaaminen riittää. Kustannuspaine on tietysti yksi asia.
Koska on pakko pärjätä törmäystesteissä, isot ja tilavat ovet on se halvin tapa. Myös heikompi teräs on halvempaa mutta sitä tarvitaan enemmän.
Eipä ne bensakoneisetkaan, dieseleistä puhumattakaan mitään kevyitä ole.
Sitäpaitsi ostajat haluaa varustelua ja kokoa. Pienemmstä autosta ei Suomalainen suostu maksamaan enemmän vaikka se olisi kuina paljon parempi ja hienompi. Autoissa maksetaan isosta koosta vaikka sille ei olisi tarvetta.
No sitten, koska meillä autojen hankinta ja muutenkin elintaso on matala johtuen vihervassupolitiikasta, perheillä on vain yksi auto ja se sitten pitää olla iso, ihan vaan varmuuden vuoksi. niinpä tilastojen mukaan meillä autot on keskimäärin isompia kuin Ranskassa tai Saksassa.Suurin osa nykyisissä autoissa olevista avustimista ja myös varoituksista on lain pakottamia. Eli, kyllä, lainsäädäntö pakottaa noihin piipityksiin.
- Anonyymi
Pitää nyt puuttua tähän. Ei en ole valinnut elää ajassa ja trendeissä enkä pidä klasikkoautojen ystäien olevan väärässä. Sitäpaitsi muutamalla asiakkaallani on klassikkoautoja ja silti he ovat päätyneet käyttöautoksi valitsemaan sähköauton.
Tosiaan trendit eivät ole minun valintani, minun valintani on myydä uusia autoja. Mitä halusin tuoda esille on se, että nyt trendit ovat sellaiset, että sähköautoja myydään aina vaan enemmän. Minulle on sinänsä aivan sama mitä autoja ostetaan kunhan kauppa käy. - Anonyymi
Tuo ylinopeudesta varoittava piipitys tuli pakolliseksi 7/2022 jälkeen valmistetuissa autoissa. Käytettyjä katsoessa tuo päivämäärä kannattaa pitää mielessä. Minä ostin käytetyn id4:n, joka oli tehty 3/2022, ja saan ajella rauhassa. Toki ajaminen on kaikista helpointa, kun pistää adaptiivisen vakkarin päälle ja antaa tien kulkea auton ali. auto lukee nopeusrajoitukset ja muun liikenteen, ja ajaa sen mukaan. Matka sujuu ilman stressiä kameroista ja jojoilijoista.
- Anonyymi
Seuraava yritys saada MG-sähköt kaupaksi on jo alle 20000 euroa.
- Anonyymi
Hylätty talvitestissä, surkea resu.
- Anonyymi
Suurin osa joka sähköauton haluaa on jo sellaisen hommannut, loput odottavat 5-10 vuotta kunnes range alkaa olemaan bensiiniautojen luokkaa (jos milloinkaan). Tästä seuraa se, että autot eivät yksinkertaisesti mene kaupaksi edes pilkkahintaan, jolloin koko autoteollisuus ja siihen liittyvä sidostoiminta romahtaa -- kiitos EU:n naiivien päästötavoitteiden ja sääntelyn. Sähköautosta on tullut monelle kirosana enkä muista nähneeni ainuttakaan verkkolehtien keskustelu- tai kommenttiketjua, missä tykätyimmät kommentit eivät olisi olleet niitä, missä sähköautot haukutaan maan rakoon.
Kiinan kaltaisessa tiheään rakennetussa kaupunkivaltiossa missä sähköautot ovat naurettavan halpoja sähköautojen läpimurron ymmärtää, mutta ei tässä Eurostoliitossa.- Anonyymi
Jos autoilu olisi vain lyhyitä pyrähdyksiä kaupungissa liikennevaloista liikennevaloihin, niin kyllä minuakin alkaisi harmittaa polttikset joutokäynnillä. Ja stop/start-systeemi se vasta onkin kauhea. Joten pelkässä kaupunkiajossa tavallaan ymmärrän sähköauton. Toisaalta pelkkä kaupunkiajo liikennevaloista liikennevaloihin on niin vastenmielistä, että tuskin houkuttaisi edes hankkia omaa henkilöautoa. Ajamisen ilo on jossain muualla kuin liikennevaloissa. Ja siellä missä on ajamisen iloa, missä auto tuo liikkumisen vapautta, siellä on sitä oikeaa, intohimoista autokulttuuria.
- Anonyymi
Minun ensimmäisen bensa-autoni kantama oli 70-luvulla noin 250km. 20 litran jerrykannu oli vakiona peräkontissa, huoltoasemathan eivät olleet auki koko iltaa, saati öisin. Nykyisen sähköautoni todellinen kantama on noin 450 km, jonka jälkeen on jo päästävä kuselle, ja samalla on hyvä ladata autokin, vuorokauden ajankohdasta ei ole enää niin väliä.
- Anonyymi
Tämä on täysin oikea kuvaus tämän hetken tilanteesta autoliikkeissä:
"Käytännössä pelkästään polttomoottoriin perustuvia uusia autoja ei myydä enää juuri lainkaan. Autonmyyjänä tämä trendi on näkynyt jo pitkään ja muutos on ollut yhtä nopea kuin automaattivaihteistoihin siirtyminen aikanaan.
Jotkut asiakkaat eivät vain silti halua vieläkään nähdä tätä ja suoranaisesti kieltäytyvät edes kokeilemasta sähköautoja. No, heille sitten tilataan ne harvat polttisautot, jääräpäisimmille jopa dieselinä. Nykyään uuden dieselin ostaminen on kuitenkin samaa kuin heittäisi rahat kaivoon.
Jokainen sähköautoa kokeillut on koeajon jälkeen melko lailla myyty ja haluaa sellaisen, sillä ajokokemus on todellakin aika erilainen ja edustaa eri aikakautta."
Terveisin automekaanikko.- Anonyymi
Voihan täällä aina keksiä sopivan ammatin itselleen. Ja automekaanikot yleensä vihaavat sähköautoja.
- Anonyymi
Totta kai sähköauto tuntuu paremmalta ajaa ainakin ensimmäiset kuukaudet, mutta realiteetit tulevat pian vastaan uutuudenviehätyksen haihtuessa. Tämä myyjien kaunopuheiden luoman illuusion romahtaminen tapahtuu lähes aina viimeistään säiden kylmettyä, minkä seurauksena aivan ensimmäiseksi alkaa tosissaan vituttamaan, kun sitä autoa saa latailla joka hiton väli että pääsee kohteeseensa. Siinä vaiheessa harmittaa kun ei tullut ostettua vanhaa kunnon polttista 1000+km rangella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta kai sähköauto tuntuu paremmalta ajaa ainakin ensimmäiset kuukaudet, mutta realiteetit tulevat pian vastaan uutuudenviehätyksen haihtuessa. Tämä myyjien kaunopuheiden luoman illuusion romahtaminen tapahtuu lähes aina viimeistään säiden kylmettyä, minkä seurauksena aivan ensimmäiseksi alkaa tosissaan vituttamaan, kun sitä autoa saa latailla joka hiton väli että pääsee kohteeseensa. Siinä vaiheessa harmittaa kun ei tullut ostettua vanhaa kunnon polttista 1000 km rangella.
Jos se polttis sitten lähtee edes käyntiin.
- Anonyymi
Melkoista propagandaa , nimenomaan osta diesel , iso vapaasti hengittävä , siinä autoa vuosikymmeniksi ja kulkee perushuolloilla ja korjauksilla ilman ongelmia , ei tartte pelätä tekniikan pettämistä .
- Anonyymi
Ihmisparka. Vanha mies Petkelikylän parkkisuolta.
- Anonyymi
Autoliikkeestä ulosajon jälkeen arvo on 0 euroa.
- Anonyymi
Sekö oikea tieto on propagandaa?
- Anonyymi
EIhän vapaastihengittäviä dieseleitä ole enää kuin romupihoilla ja museossa. Niissä on ollut turbot jo kymmeniä vuosia, ja uusimmissa AdBlue-tankit.
- Anonyymi
Miksiköhän tuollaista erinomaista tuotetta on vaikea myydä ilman tukia ?
- Anonyymi
Jos tarkoitat sähköautoja niin viimeiset kuukaudet niitä ei ole ollut vaikea myydä. Päinvastoin. Kasvu on ollut todella rajua.
- Anonyymi
Ei sähköautoja Suomessa tueta millään tavoin. Verotuskinperustuu samoihin pykäliin, kuin kaikille muillekin. Käytetytkin maahan tuodut sähköautot myydään melko nopeasti. Kun katselee noiden myyntiaikoja, niin ei monikaan viihdy myyntihallsssa viikkoa tai kahta pidempään. Siksihän niitä rahdataankin tänne sellaisia määriä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sähköautoja Suomessa tueta millään tavoin. Verotuskinperustuu samoihin pykäliin, kuin kaikille muillekin. Käytetytkin maahan tuodut sähköautot myydään melko nopeasti. Kun katselee noiden myyntiaikoja, niin ei monikaan viihdy myyntihallsssa viikkoa tai kahta pidempään. Siksihän niitä rahdataankin tänne sellaisia määriä.
Epäsuorasti tuetaan hyvinkin paljon. Valtio antaa tukea julkisten laturien asentamiseen ja taloyhtiöiden latureihin. Lisäksi sähköautoilla ei ole enää autoveroa mikä muissa autoissa on.
Lisäksi sähköautoilijat loisivat muiden rahoilla, koska eivät maksa veroja riittävästi. Olisi reilua, jos sähköautoille lätkäistäisiin reippaasti lisää veroja. Esimerkiksi kilometrivero olisi näppärä tapa saada sähköautoilijatkin osallistumaan verojen maksuun. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Epäsuorasti tuetaan hyvinkin paljon. Valtio antaa tukea julkisten laturien asentamiseen ja taloyhtiöiden latureihin. Lisäksi sähköautoilla ei ole enää autoveroa mikä muissa autoissa on.
Lisäksi sähköautoilijat loisivat muiden rahoilla, koska eivät maksa veroja riittävästi. Olisi reilua, jos sähköautoille lätkäistäisiin reippaasti lisää veroja. Esimerkiksi kilometrivero olisi näppärä tapa saada sähköautoilijatkin osallistumaan verojen maksuun.Päästöperustainen autovero sähköautoille jäi niin pieneksi, että valtio muutti sen vuosittain maksettavaksi ajoneuvoveroksi, se tuottaa paremmin jatkuvaa tuloa valtiolle. Käyttövoimaveroa niistä maksetaan aivan kuten muistakin muulla, kun bensalla kulkevista autoista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päästöperustainen autovero sähköautoille jäi niin pieneksi, että valtio muutti sen vuosittain maksettavaksi ajoneuvoveroksi, se tuottaa paremmin jatkuvaa tuloa valtiolle. Käyttövoimaveroa niistä maksetaan aivan kuten muistakin muulla, kun bensalla kulkevista autoista.
Ei autovero ole mihinkään kadonnut bensa- ja dieselautoista. Uudesta autosta pitää edelleen maksaa autovero sähköautoja lukuun ottamatta. Vuosittainen ajoneuvovero tulee vain tuon päälle.
- Anonyymi
Kaikista uusista autoista vain 54 % meni helmikuussa yksityisille ostajille. Tesloista 32 %, BYDeistä 30 %.
- Anonyymi
Kukaan ei ole kieltämässä diesel- autoja.
Matti Vanhanen
https://www.youtube.com/watch?v=xzlWeXGf2uU - Anonyymi
Alvitonta dieseliä firman piikkiin.
- Anonyymi
Jokainen joka katsoo historiaan ja tulevaisuuteen tietää, että aloituksen jokainen sana on totta.
Katso kehitys näistä tilastoista. Niistä voit nähdä tulevaisuuden:
https://www.aut.fi/tilastot/ensirekisteroinnit/ensirekisteroinnit_kayttovoimittain/henkiloautojen_kayttovoimatilastot- Anonyymi
Ja tilastoista näkee, että sähköautojen rekisteröinnit laski viime vuonna.
- Anonyymi
jokainen ajaa lompakon mukaan ei ilmaston.. mitä jos laitetaan siihen lentomatkustamiseen lisää hintaa ja sieltä vauhditetaan sähköautojen myyntiä..ei huono idea..vaikka 2€ per lippu..ei näy matkailijalla missään ,mutta sähkäautojen mnyynti lisääntyy ja ilmasto kiittää...olipa helppoa ratkaista tämäkin ongelma..
- Anonyymi
Sanotaan mieluummin että sähköautonmyyjän haave kun varasto makaa keräämässä turskaa.
- Anonyymi
Tilastot kertovat valtavasta sähköautojen suosioista.
- Anonyymi
Voihan sitä esittää, tosiasia on, että ajellaan vanhemmilla kiesellä ja saat potkut kun ei uusia osteta
- Anonyymi
Hölmö aloitus. Hallitus pakottaa meidät ostamaan sähköautoja ilman muita vaihtoehtoja niin ei siinä tarvita enää automyyjän viisaita analyysejä lisäillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hölmö aloitus. Hallitus pakottaa meidät ostamaan sähköautoja ilman muita vaihtoehtoja niin ei siinä tarvita enää automyyjän viisaita analyysejä lisäillä.
Miksi ei saisi pakottaa.
- Anonyymi
Kauheen polarisoituneita mielipiteitä täällä.
Ostaisin uuden sähköauton minäkin. Mutta uuteen ei oikein ole varaa ja käytettyä paljonajettua sähkistä en halua.
Mutta periaatteessa olen myönteisesti sähköautoihin suhtautuva.
Paitsi Teslaan. Arvannette syyn .- Anonyymi
Mikä siinä Teslassa hiertää? markkinoiden paras sähköauto edelleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä siinä Teslassa hiertää? markkinoiden paras sähköauto edelleen.
Lue uutisia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä siinä Teslassa hiertää? markkinoiden paras sähköauto edelleen.
Elonin poliittinen toiminta käänsi minunkin autovalinnan Tesla model Y:stä, VW id.4:n ostajaksi. Teslan ostosta meni vain maku, auton osto on kuitenkin pitkälti mielikuvakaupppaa.
- Anonyymi
Sähkön hinta nousee 3 x kovemmaksi ydin voimaa ei riitä ovat remontissa kuten rans kalaiset autot viikon välein
- Anonyymi
Tahallana pysäyttelevät ja supistavat tuotantoa. Pitäisi saada kuriin.
- Anonyymi
Kevään aikana loppu sähköautojen vastustaminen. Lukemat ovat niin valtavia.
- Anonyymi
Lukemat ovat minimaalisen pieniä tällä hetkellä ja tuskin paranee koko vuoden aikana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lukemat ovat minimaalisen pieniä tällä hetkellä ja tuskin paranee koko vuoden aikana.
Niin sähköautojen vastustminen loppu pian lähes kokonaan.
- Anonyymi
Vesi kielellä odotan sitä, että ne vähän käytetyt dieselit muuttuu arvottomiksi (niin kuin on nyt manattu jo pitkään).
Ei minulla ole mitään sähköautoja vastaan (paitsi ettei ole varaa, eikä järkevää latausmahdollisuutta), joten jospa kohta saisi sellaisen vähän ajetun dieselin todella halvalla? Tai voi se olla bensa-autokin, jos niiden kohtalo on sama.- Anonyymi
Ei nuo nyt ihan ilmaisia vielä ole.
Esim viisi vuotta vanha ja 182 000 ajettu, hintaa vielä 29 000 € toimituskuluineen...
https://www.autotalli.com/vaihtoauto/39961947/Volvo/V60 Cross Country/2020/Järvenpää?pos=0&page=1&searchType=usedCar
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406983
- 323938
- 453330
- 402939
- 172716
- 372238
- 162196
- 412143
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482077- 402028