Kaikkein pahin talvipuute liittyy kuitenkin Teslan ajettavuuteen. Aiemmin mainittu synteettinen ohjaus tekee liukkaalla kelillä pidon hahmottamisesta aivan mahdotonta. En muista oikeasti ikinä ajaneeni autolla, jolla tien pinnan tilanteesta olisi yhtä paljon kartan väärällä sivulla.
Vielä enemmän harmia aiheuttaa Teslan todella polarisoitunut voimalinjan toiminta: Teslassa ei ole enää hetkeen ollut saatavilla regeneroinnin, eli sähkömoottorin kautta toteutettavan energian talteenoton säätöä. Tämä johtaa siihen, että vähänkään liian paljon kaasua saa auton kiihdyttämään liian voimakkaasti, jonka johdosta liukkaalla kelillä auton takapää irtoaa alkavaan luistoon. Tämän voisi normaalisti korjata löysäämällä kaasua, mutta Teslassa tämä johtaakin voimakkaaseen, lähes käsijarrumaiseen moottorijarrutukseen, joka saa niin ikään auton takapään irtoamaan luistoon.
https://moottori.fi/koeajo/koeajo-tesla-model-3-rwd-selvasti-aiempaa-parempi-mutta-jaatava-ajaa-liukkaalla/
Tällainen on sähköauto
Anonyymi-ap
1
81
Vastaukset
- Anonyymi
Tesla on auton irvikuva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224824- 203905
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4082524- 272291
- 342114
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391979- 371928
- 151798
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191537- 121461