Autoa tässä olen etsinyt, ja pannut merkille, että jo myyty auto ilmestyy viikon sisällä myyntiin toisen yksityisen toimesta eri paikkakunnalle? Mitä tässä on järkeä ostaa auto ja heti myydä pois. Hinta yleensä nousee kun myyjä vaihtuu. Onko auto ollut huono ja vahinko kieroon vai mikä tässä on syynä? Erehdyin yhtä autoa katsomaan, myyjä sanoi omistaneensa sen vuoden. Trafi kuitenkin kertoi että oli omistanut viikon ja sama auto löytyi nettiautosta myydyistä ja ilmoitus oli päivätty viikko sitten.
Yksityiset ostaa auton ja pian sama auto myynnissä miksi?
Anonyymi-ap
5
135
Vastaukset
- Anonyymi
Halvalla ostaa ja kalliilla myy, bisnes!
- Anonyymi
¤
Autokauppa vilkastuu, kun kesä lähestyy ja "kesäloma-autot" - menee nyt kaupaksi .
¤
- Anonyymi
Jobbarit, jobbarit...
Ite myin autoni tietäen, että kiertoon lähtee. Mitä sitten? Minä sain rahat hyvin palvelleesta biilistä. Ei mua kiinnosta sen jatkoelämä enää. - Anonyymi
Miks vaihtaa hyvä auto.
- Anonyymi
Miksi pohditte ,
ja tutkitte autojanne myyntinne jälkeen?
: KATEUS
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225344- 254518
- 282631
- 342294
- 372048
- 151978
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191627- 121561
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211317Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101224