Minulle on joskus kehuttu POP Pankin palveluja. Olen OP:n asiakas ja soittelin POP pankkiin asiakkuuden vaihtamisesta. Itselläni on sijoitusasuntolainoja aika iso määrä, mutta asuntojen vakuudet ovat paljon enemmän tietenkin. Maksukykyni on aika heikko, kun olen aloittamassa yrittäjyyttä. Kaikki lainani olen aina hoitanut ja luottotietoja en ole koskaan menettänyt. Kyselin josko olisin siirtänyt kaikki lainat OP:lta POP:ille. Se että minulla ei ole kovasti maksukyky aiheutti sen, että minut ristiinnaulittiin heti puhelimessa. Mitään merkitystä ei ole sillä, että on pitkän iän aikana aina hoitanut kaikki eikä sillä, että on koulutettu ja realistinen yrittäjyys alkamassa. Oli kyllä niin syyttävä ja epämiellyttävä nainen Porin POP:ista, että kylmät väreet vieläkin. Eli se siitä POP:in mukavuudesta ja palvelualttiudesta.
POP pankin palvelu järkyttävää..
5
224
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tällaisia asioita pidä puhelimessa hoitaa.
Mene konttoriin ja varaa aika sitä ennen. - Anonyymi
"Se että minulla ei ole kovasti maksukyky aiheutti sen, että minut ristiinnaulittiin heti puhelimessa. "
Se nyt sattuu olemaan ratkaiseva asia lainansaannissa. Ihan hyvä, jos ymmärtävät olla antamatta holtittomasti lainaa. Tässä maassa on nähty ihan riittävän monta kertaa, mihin sellainen johtaa. - Anonyymi
Miksi edes haluat tuollaiseen pärnäspankkiin? Et saa tuossa tilanteessa kilpailutettua lainojasi missään. Yleensä OP antaa muutenkin parhaat tarjoukset.
- Anonyymi
Jos sinulla on useita sijoitusasuntoja, joiden vakuusarvot reilusti sijoitusasuntolainoja korkeammat. Myy osa pois niin johan on taas likvidiä varallisuutta ja varaa neuvotella pankin kanssa.
- Anonyymi
Vai eikö mene kaupaksi hyvään hintaan? Milloin onkaan vakuusarvot viimeksi tarkaistettu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 407003
- 323948
- 463357
- 402949
- 172726
- 372238
- 162196
- 412153
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472097- 402058