https://tekniikanmaailma.fi/vuoden-sahkoauto-japanissa-on-byd-seal/?shared=1435171-0294de67-500
ja euroopassa voittaa eurooppalainen auto....rahamainoksia?
vuoden-sahkoauto-japanissa-on-byd-seal
13
223
Vastaukset
- Anonyymi
Upeet muodot byd sealissa😍
- Anonyymi
Kyllä se ruoste pukkaa kohta tuulilasin tiivisteen alta näkyviin ja maali kukkii.
- Anonyymi
Aasiassa on ihan oma rotunsa ja autot omituisia ja pääosin surkeita. Ahtaus ja ruuhkat ja niissä seisominen on normaalia, ei ajo-ominaisuudet.
- Anonyymi
Kannattaa käydä edes koeajamassa seal ennen kuin kommentoi…
- Anonyymi
Byd Sealion oli harkinnassa, mutta en uskaltanut ostaa kiinalaista autoa. Lähinnä pelko arvon säilymisestä painoi vaakakupissa ja päädyttiin volkkariin.
Oikea vai väärä valinta, aika näyttää. - Anonyymi
Siis japanilaiset toistamiseen valitsivat BYDin parhaaksi sähköautoksi? Se tarkoittaa jo jotain, toisin kuin kaavamaiset Toyotan dissaamiset. Voi olla, etteivät Toyotan dissaajat halua kuitenkaan ottaa kiinalaista BYDiä lyömäaseekseen.
Kiinalla on enemmän resursseja kuin Muskilla kehittää akkuja ja sähköautoteknologiaa. Sen takia BYD (joka valmisti 4,3 miljoonaa autoa viime vuonna) ohitti Teslan niin vaivattomasti ja perävalotkin katoavat jo Tesla-kuskin näköpiiristä. Siinäpä minun herjani.
Ja onhan BYD Seal on tyylikäs (sähköautoksi). - Anonyymi
Enkä yhtään ihmettele. Ajanut kohta vuoden sealilla, loistava auto, ei häpee vastaaville 30 000€ kalliimmille euroautoille yhtään.
- Anonyymi
Hihii, huonompi yritys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hihii, huonompi yritys.
Ei mikään yritys. Saman suorituskyvyn (alle 4s sataseen), vastaavan varustetason ja laatuvaikutelman omaavat euroautot maksavat oikeasti tuon 30k€ enemmän. Mesessä mennään jo yli 50k€ kalliimmaksi. Takuut sealissa 6v vs 2v.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mikään yritys. Saman suorituskyvyn (alle 4s sataseen), vastaavan varustetason ja laatuvaikutelman omaavat euroautot maksavat oikeasti tuon 30k€ enemmän. Mesessä mennään jo yli 50k€ kalliimmaksi. Takuut sealissa 6v vs 2v.
Sähkiksissä tuo kiihtyvyys alkaa olla aika triviaalitietoa. Kaikki kiihtyvät riittävästi. Edellinen autoni pääsi sataseen kuudessa sekunnissa, nykyinen kahdeksassa, käytännössä kummallakin pärjää hienosti. Sähkiksen vääntö on riittävää heti lähdössä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sähkiksissä tuo kiihtyvyys alkaa olla aika triviaalitietoa. Kaikki kiihtyvät riittävästi. Edellinen autoni pääsi sataseen kuudessa sekunnissa, nykyinen kahdeksassa, käytännössä kummallakin pärjää hienosti. Sähkiksen vääntö on riittävää heti lähdössä.
Kautta aikain automiehet ovat arvostaneet autoissa moottorin voimaa ja kiihtyvyyttä, kunnes tuli sähköautot, sen jälkeen se on ollut merkityksetöntä.
Voin kyllä sanoa, että edellisen Teslan jälkeen kaikki inhimillisen hintaiset eurosähköautot tuntuvat onnettomilta lussuilta, eikä minkäänlaista omistamisen halua tullut, Byd Seal oli sitten valintani.
- Anonyymi
oikein
- Anonyymi
Entä sitten? Japanissa on varmasti ihan toiset vaatimukset ja mieliteot autojen suhteen. Ainakin tahtovat tehdä itse sellaisia jotka eivät ole eurooppalaiseen mieleen ja aasialaiset tahtovat aina hävitä vertailut ja testeissä jäävät jälkeen eurooppalaisista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406973
- 323938
- 453320
- 402929
- 172706
- 372238
- 162186
- 412133
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392010