Sulhasellani on pelivelkoja 30te. Nyt hän on ollut pelaamatta 3v eikä uusia velkoja ole. Olemme ostamassa kaksiota hinta 268te ja ehkä menossa naimisiin kesällä. Minä voisin nyt sijoittaa asuntoon 100te mutta joudumme ottamaan velkaa. Mieheni ei sitä saa ja ehdottaa että maksaisin pois hänen pelivelkansa ja tekisimme siitä velkakirjan minulle vaikka pankissa. Näin hän saisi asuntoa varten lainaa. Mies kieltäytyy ehdottomasti avioehfosta. En rakasta häntä.
Isäni on raivona ja pyytää minua lopettamaan suhteen. Vaikkei mies enää pelaa ja aloitti töissäkin .
Entisen pelivelkaisen kanssa naimisiinko vai ei
5
170
Vastaukset
- Anonyymi
Siis olen saanut oman rahani lähinnä isältä lahjana
- Anonyymi
Parempia miehiä on kaikkialla.
- Anonyymi
Isallesi asia ei kuulu.
- Anonyymi
"En Rakasta häntä" Riittää.
Unohda kaikki investoinnit joista voit joutua yksin vastuuseen. - Anonyymi
"Mies kieltäytyy ehdottomasti avioehfosta. En rakasta häntä.
Isäni on raivona ja pyytää minua lopettamaan suhteen. Vaikkei mies enää pelaa ja aloitti töissäkin ."
Onko kyseessä pila, vai etko itse ymmärrä, mitä kirjoitat ja mitä edellinen tarkoittaa?
Avioliitto on perinteisesti joko rakkaus- tai järkiavioliitto, parhaimmillaan tietenkin molempia. Kohdaltasi kyseessä olisi varmaankin rakkaudeton ja järjetön avioliitto. Ei jatkoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224554- 203685
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4052417- 272121
- 342014
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391969- 351784
- 151698
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191497- 121351