Tilillä rahaa

Anonyymi-ap

Kuinka paljon tilillä saa olla rahaa ilman että Ulosotto vie niitä ?

30

647

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Maksa velkas suosiolla kun olet kerran velkaantunutkin, niin ei tarvitse miettiä luihuiluja.

• Anonyymi

Nöf nöf.

• Anonyymi

Muistaakseni taitaa olla 1,5 - 2 kertaa suojaosuus. Tuo edellinen kirjoittaja on täysi pelle ja pihalla elämän reaaliteeteistä.

• Anonyymi

Huomioidaanko tähän jos on huolettavia eli onko silloin suojaosuus isompi ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomioidaanko tähän jos on huolettavia eli onko silloin suojaosuus isompi ?

Muistaakseni tiliä ei koske elätettävät eli suojaosuus on se n. 1500e, tuon verran voi olla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muistaakseni tiliä ei koske elätettävät eli suojaosuus on se n. 1500e, tuon verran voi olla.

Tai noh...en tiedä, voihan se ollakin että määrä on isompi koska ohjeistuksissa puhutaan aina 1,5 x suojaosuus....ja suojaosuushan aina nousee jos elätettäviä....joten..?

• Anonyymi

Vain täysi pelle päätyy ulosottoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vain täysi pelle päätyy ulosottoon.

Kaikki ei asu aikamiespoikana kotona ja saa äidin laittamaa ja maksamaa ruokaa.

• Anonyymi

Moni luulee, että kun uo ottaa palkasta osansa, se on siinä.
      Mutta jos tilille alkaa kertyy niin raja menee siinä jossain 1200 euros.

En tiedä tän hetken tilannetta.
      UO tietää tilin saldon koska itselläni ei ollut mitään tietoa
      ulosottotoimenpiteistä,
      mutta kun saldo ylitti yhtenä päivänä ulosottoon riittävän määrän, oli tehty ulosotto tietämättäni.

Nykyjärjestelmä on tällainen;
      1. Tulorekisteri
      2. Menorekisteri (luotot)

3. Oikeus nähdä tilin saldo!

• Anonyymi

AINA voi keskeyttää ulosoton käräjäoikeuden kautta, mutta se vaatii sen että TIEDÄT että ulosotto on menossa!
      Ulosoton keskeytys käräjäoikeuteen!

• Anonyymi

Joopa..mutta uo pitää rahat kunnes asia on päätetty

• Anonyymi

Tiedä siitä mutta tappava totuus on ettei voutikaan elämästä selviä hengissä jos ei pysy lestissään.

90 luvun sikailu vaan jatkuu.

Nyt näitä yksityisiä nousee kuin sieniä sateella ja touhu kuin villistä lännestä.

Viidakon laki pätee siihenkin.

Hammurabin laki on silmä silmästä ja henki hengestä.

Ei kannata kokeilla.

• Anonyymi

Tääl on Suomen laki!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tääl on Suomen laki!

Koitahan gubbe noudattaa niitä suomen lakeja ,toiselle pahanteko on rikos,niinku varastaminenkin!vielä sinut tunnistetaan.....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koitahan gubbe noudattaa niitä suomen lakeja ,toiselle pahanteko on rikos,niinku varastaminenkin!vielä sinut tunnistetaan.....

Ei ole hän ukko, vaan 90-vuotias mummo talikon varresta. Sai tarpeekseen kompostitarkastajasta ja ajatteli antaa palaa joka suuntaan. Suomen Puolustaja Mummo.

• Anonyymi

Mitä ihmeen yksityisiä? Ulosottolaitos on Suomen Oikeusministeriön alainen virasto.

• Anonyymi

Mulla on sata tonnia, ei ole vienyt kun olen maksanut kaikki laskuni ajoissa

• Anonyymi

Olet tosi Spede persaukinen.

• Anonyymi

Jos olisit kirjoittanut tämälleen saman kysymyksen googleen, olisit löytänyt jo vastauksen. Mikä googlen käytössä on niin vaikeaa?

Tiesin vastauksen toki ilman googleakin mutta en vituuttani kerro sitä.

• Anonyymi

Silti päätit näyttää olevasi mulkku ja tulit pätemään. Viddu mikä hiiri!

• Anonyymi

Kuulepas, tämä on keskustelupalsta ja monelle vertaistuki. Jos olet kuukelin käyttäjä ja uskot kaiken mitä sinne on syötetty, olet aikas tollukka. Sellainen, joka on kokenut ITSE jotain, on paras infon antaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulepas, tämä on keskustelupalsta ja monelle vertaistuki. Jos olet kuukelin käyttäjä ja uskot kaiken mitä sinne on syötetty, olet aikas tollukka. Sellainen, joka on kokenut ITSE jotain, on paras infon antaja.

Eli kaikki mitä suomi24:lla vastataan lienee sitten ehdottomasti totta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Silti päätit näyttää olevasi mulkku ja tulit pätemään. Viddu mikä hiiri!

Harmittaako? :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

:D :D :D :D Opetteleppa sellainen asia kuin lähdekritiikki.

Montas eri vastausta tässä ketjussa onkaan? :D

• Anonyymi

MAX. 1400€.

• Anonyymi

Minulla on rahaa tilillä hyvänen summa, vuosikymmenien säästöt. Ei ulosotto ole niitä vienyt, vaatinut saati kysellyt. Miten niin? Outo kysymys aloittajalta.

• Anonyymi

Samaa ihmettelen minä. Liittyykö asia joitenkin maksamattomiin laskuihin? Eli jos ei maksa laskujaan, maksu otetaan väkisin? Muuta selitystä en keksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa ihmettelen minä. Liittyykö asia joitenkin maksamattomiin laskuihin? Eli jos ei maksa laskujaan, maksu otetaan väkisin? Muuta selitystä en keksi.

Kyllä ainakin if-vakuutus alkoi perimään liikennekäytöstä poistetun auton vakuutusmaksuja useamman vuoden sen jälkeen kun auti oli romutettu ja ensimmäisen tiedon sain pankin kautta kun tililtä oli suoritettu ulosmittaus. Ulosmittaajalta tiedusteltuani mistä on kyse kun en mitään etukäteisilmoitusta koko asiasta ollut saanut niin sanoivat nämä liikenne vakuutusmaksut on suoraan ulosottokelpoisia ei tarvitse ilmoittaa.

Toinen asia tuntui kokonaan olevan se, että vakuutusmaksu oli täysin perusteeton, vaikka tämän romutettavan auton hakenut henkilö ei ollut tehnyt tarvittavia auton rekisteristä poistoon vaadittuja ilmoituksia. Eli auto oli minun nimissä tietämättäni, mutta tässä tapauksessa kenelläkään muulla ei olisi ollut mahdollisuutta ottaa autoa takaisin liikennekäyttöön joka on vakuutusmaksun perusta ja en missään nimessä ota sellaista autoa liikennekäyttöön jota minulla ei ole olemassa.

Sain toki ulosoton kautta perityt rahat jälkeenpäin takaisin, mutta ylimääräistä työtä se teetti aivan aiheettomasti. Ajoneuvo piti poistaa rekisteristä merkinnällä luovutus tuntemattomalle koska auton luovutuksesta oli kulunut niin paljon aikaa etten enää muistanut hakijan nimeä, jonka olisi pitänyt hoitaa tämä prosessi rekisteriotteeseeen merkityn luovutuspäivän mukaisesti, enkä ollut saanut mitään ilmoitusta ko. autosta ennen ulosmittausta.

• Anonyymi

Suomessa on näennäinen pankkisalaisuus tilitietojen yksityisyydestä ainakin vähävaraisimmille henkilöille, jotka joutuvat alvariinsa esittelemään näiden tyhjien tilien tietoja viranomaisille. Kirjoittakaa viranomaisille valtakirja jolla valtuutatte heidät kyselemään tilitietojanne jokaisesta suomen rahoituslaitoksesta niin viranomaiset voivat pyytää pankkia ilmoittamaan heille, jos tilille tulee tavanomaisesta poikkeavia rahasuorituksia.

• Anonyymi

Kyllähän nyt viranomaisilla tulee olla oikeus nähdä tilille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5054
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      24
      4171
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2401
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2214
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1978
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1878
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1577
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1481
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1209
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1144
    Aihe