Tyttöily ja Onlyfans.

Anonyymi-ap

Minä olen aina tykännyt vähän kuvata ja esitellä itseäni tyttöillessä ja tuossa vuoden vaihteessa päätin kokeilla mitähän tapahtuisi jos laittaisi OF muutaman kuvan.
Jumatsuikka, että alkoi tulla tilaajia ja pyyntöjä. Enpä olisi ihan uskonut, että fetissi voi olla näppärä pieni sivu bisnes.

Kasvo kuvia laitan vain siten että meikkaa ja työntää peruukin hiuksia että vähän peittää, ettei ihan selvästi tunnistettavissa.
Tosin tässä joutuu näkemään vähän vaivaa, kuten naisilla yleensä kun valmistautuvat. Ei riitä että laittaa vaan jotain pientä ylle, vaan pitää laittautua oikeasti.

Muutama tippi ja pyyntökin tullut. Vähän jännittää että miten tämä kehittyy.

3

443

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kiinnostavaa. Pitäisiköhän itsekkin kokeilla🤔 tykkään pukeutua lateksiin. On huppuja,mekkoja,peruukkeja, sukkiksia yms. Piiskaus koneenkin tein. Sidon itseni ja lipitän kahlittuna omaa spermaa mitä on pakkasessa varattuna. Kone lätkii perseelle ja itsellä pilli suussa josta valuu joskus viikonkin satsit kituseen. Siveysvyötä pidän että ei pääse kiima loppumaan. Avaimet on jäädytettynä ja sulaminen kestää lähes 10h

• Anonyymi

Siitä vain kokeilemaan. :) Ei siinä ainakaan menetä mitään.

• Oon vaalea mies ja rakastan maailmassa kaikkein eniten nahkahanskoja rakkaudella käyttäviä ja itseään rakastavia kauniita vaaleita naisia. ❤️ Vaaleiden naisten itsensä kuvaamiset ovat myös todellista itsensä rakastamista. ✌️
      Rukoukseni Luojalta eivät ole kuitenkaan tuoneet meitsille kaunista vaaleaa itseään rakastavaa naista. ❤️ Mutta aion jatkaa rukouksia. 🖐️ Olis tosi ihanaa kulkea vaaleena miehenä jonkun kauniin vaalean naisen kaa 🫂 ottaen kauniita yhteiskuvia 🫂 ja käyttäen rakkaudella leggingsejä ja kalseella ilmalla naisten nahkahanskoja. Kyllä kiittäisin ja halaisin naistani sekä niiaisin naiselleni. 🫂 Kauneus ja sexikkyys ovat tosi ihania Luojan lahjoja. ❤️
      Mikä on nimesi siellä Onlyfans-sivuilla?

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4954
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      4005
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2341
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2144
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1948
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1838
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1557
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1481
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1195
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1134
    Aihe