Telian laskuviestit kummallisia

Anonyymi-ap

Maksoin perjantaina minun Teliassa laskun ja se meni maksettu-tilaan. Keskiviikkona tuli tekstiviesti että lasku on maksamatta ja peritään 5 euron maksu plus viivästyskorko.

Tänään tuli tekstiviesti että on uusi lasku tulossa maksettavaksi summa 0,0 euroa eräpäivä 4.4.2025. Minun Teliassa kaikki laskut näkyvät maksettu-tilassa, myös tuo 0,0 euron lasku.

Onkohan Teliassa kaikki hyvin?

4

280

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joku häikkä joskus noissa pankkisiirroissa on. Laskutusjärjestelmä erehtynyt, ettei laskua olisi maksettu. Varmaan aika automatisoituja nuo laskutukset on. Mut loppu hyvin kaikki hyvin.

• Anonyymi

Mitä hyvää siinä on jos seuraavaan laskuun lisätään 5 euron viivästysmaksu ja kun tuota 0,0 euron laskua ei kuitenkaan pysty maksamaan, niin siitäkin tulee viivästysmaksu ja menee ulosottoon, joka lisää oman osuutensa. Tuo 0,0 euron lasku ei liity mitenkään tuohon toiseen laskuun. On siis kaksi erillistä tapahtumaa

• Anonyymi

Nyt tuli jo ulosotosta maksuvaatimus siitä perjantaina maksetusta laskusta. Myöhemmässä keskiviikkoisessa muistutusviestissä lukee, että jos lasku on jo maksettu, viestistä ei tarvitse välittää.
      Oma Teliassa edelleen kaikki laskut maksettu-tilassa. Ulosoton vaatimuksessa viitenumero täsmää maksetun laskun kanssa.

Ei enää naurata.

• Anonyymi

Olin yhteydessä Telian asiakaspalveluun. Jotain häikkää siellä päin on ollut ja asia selvisi nopeasti. Onneksi ei ollut uusi huijausyritys joltain hakkerilta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      47
      7705
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4263
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3735
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3210
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2896
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2601
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      64
      2498
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      52