Kuulun Pyhän Henrikin katedraaliseurakuntaan ja olen jo nyt väsynyt piispa ”Raimoon”! Hänellä ei näytä olevan mitään hengellistä annettavaa. Etenkin hänen saarnansa ovat kuin lapsille kirjoitettuja, joten joko a) hän on harvinaisen yksinkertainen tai b) hän pitää meitä seurakuntalaisia tyhminä. Taivun vaihtoehto a):n kannalle.
Suomalaisina olisimme ansainneet suomalaisen piispan. En tiedä, voinko koskaan antaa anteeksi Opus Dein suomalaisille kätyreille, jotka asettautuivat tuon tekohymyä vääntävän ”Raimon” puolelle ja suomalaisia piispaehdokkaita vastaan. Nämä ihmiset ovat maanpettureita enkä voi toivoa heille enkä heidän perheilleen mitään hyvää!
Tämän ”Raimon” myötä olemme nyt täysin paitsiossa. Ei meitä huomata eikä noteerata. Vielä tämän sulattaisin, jos piispa olisi aidosti hengellinen. Sitä hän ei todellakaan ole!
Jo nyt väsynyt piispa Raimoon!
Anonyymi-ap
3
377
Vastaukset
- Anonyymi
Piispa Raimo on lääkäri, jolla on laajat tiedot psykiatriasta ja onpa piispa Raimo teologiassakin dogmatiikan tohtori.
- Anonyymi
Kaikki nämä oppiarvot on hankittu Opus Dein omista ”yliopistoista”, joiden taso on niin ja näin.
Minua hävettää piispa ”Raimon” suomen kielen taso!
- Anonyymi
Missä ne muut ehdokkaat olivat sen neljä vuotta kun Suomessa ei ollut piispaa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod223994- 182996
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3882155Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391919- 271851
- 311727
- 321619
- 141367
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681230- 121171