Valokuitukustannukset

Anonyymi-ap

Mitä mieltä olet kustannusten jakaantumisesta veronmaksajien ja käyttäjien kesken?

a)Käyttäjien pitäisi maksaa nykyistä enemmän
b)Nykyinen on hyvä
c)Veronmaksjajien pitäisi maksaa nykyistä enemmän

A voisi olla vaikka 10e/kk isompi käyttäjämaksu
B voisi olla vaikka 10e/kk pienempi käyttäjämaksu

8

267

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuka tuosta maksusta muuten päättää? Olisi kiva tietää onko näillä vaaleilla mitään väliä asiaan?

• Anonyymi

Ei käyttömaksuilla enää voida rahoittaa investointia. Investointitappiot (yli 2 M€) jäivät veronmaksajille.

Laajakaistaliiketoiminta on myyty.

• Anonyymi

Eli enää veronmaksajat ei kompensoi sitä, että käyttäjät saavat valokuiden kohtalaisen edullisella kuukausimaksulla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli enää veronmaksajat ei kompensoi sitä, että käyttäjät saavat valokuiden kohtalaisen edullisella kuukausimaksulla?

"Eli enää veronmaksajat ei kompensoi sitä, että käyttäjät saavat valokuiden kohtalaisen edullisella kuukausimaksulla?"

Ei. Veronmaksajien piikkiin ei enää kukaan liikennöi. Nyt pitää vaan kaivaa kuvetta ja maksaa verkon rakentamisesta aiheutuneet velat pois.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Eli enää veronmaksajat ei kompensoi sitä, että käyttäjät saavat valokuiden kohtalaisen edullisella kuukausimaksulla?"

Ei. Veronmaksajien piikkiin ei enää kukaan liikennöi. Nyt pitää vaan kaivaa kuvetta ja maksaa verkon rakentamisesta aiheutuneet velat pois.

Mulle kylläkin on väitetty, että valokuitutoiminta olisi edelleen tappiollista tai siis, että käyttömaksut eivät kata kuluja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulle kylläkin on väitetty, että valokuitutoiminta olisi edelleen tappiollista tai siis, että käyttömaksut eivät kata kuluja.

Saattaa hyvinkin olla, mutta jos niin on, tappion kärsijä on Valokuitunen Oy
        valokuitunen.fi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saattaa hyvinkin olla, mutta jos niin on, tappion kärsijä on Valokuitunen Oy
        valokuitunen.fi

Eikä kunnalla osuutta siinä? No hyvä. Mä ehdin oleen nää kaikki vuodet ajatuksessa, että minä kärsin heikkenevistä langattomista yhteyksistä ja samalla maksan, jotta jotkut saa supernopean netin edullisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä kunnalla osuutta siinä? No hyvä. Mä ehdin oleen nää kaikki vuodet ajatuksessa, että minä kärsin heikkenevistä langattomista yhteyksistä ja samalla maksan, jotta jotkut saa supernopean netin edullisesti.

Tosiasiassa taisivat siinä laajakaistahuumassa sisäpiiriläiset saada supernopean netin ihan ilmatteeks.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      112
      7356
    2. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      70
      5861
    3. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      5034
    4. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      52
      4305
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      4136
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      223
      3996
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      28
      3758
    8. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      42
      3615
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      55