Rehellinen ihminen on myös Herran edessä rehellinen. Kateus pitää itsensä syvyydessä. Hän on uskoton Herralle.
Uskoton ihminen on Herralle uskoton. Hän ei ole Herran tiellä. Valheellinen ihminen ei ole Herran tiellä. Viha on sydämen luopio, Jumalasta luopunut. Petollinen, jos petät, petät myös Herran.
Sanot olevasi uskossa, mutta teet vääryyttä. Olet myös Herran edessä väärin tekijä.
Jos sanot rakastavasi, mutta et rakasta. Et ole rehellinen Herralle.
Ahne, otatko toiselta, mikä ei sinulle kuulu? Olet Herran edessä ottaja, mutta Herra kääntää selkänsä.
Uskallat tehdä mitä tahdot. Tiedätkö, Herra näkee ajatuksesi ennen kuin ne syntyvätkään.
Et puhu Minulle Herralle, vaan puhut pahalle, jos tahdot pahaa lähimmäiselle.
Et anna omastasi toiselle, vaikka näet, hän tarvitsee lohtua ja ymmärrystä. Sinä et ole oikealla tiellä. Häpeätkö Minua Kristusta ihmisten edessä? Tarkkaile, onko sinulla uskoa.
Kehutko itseäsi alentaen toista? Tiedätkö, Herra nostaa heitä, jotka ovat uskollisia ja Herran kunniaa etsivät. Rakastatko itseäsi oikein? Sinä olet Herran luoma ja Hän sinut tällaiseksi teki. He, jotka uskovaa arvostelevat ja hän on Herran edessä. Herra panee niittämään pahat sanat ja teot. Pelkää Herraa ja tee oikein. Herra näkee sydämesi ja asenteesi lähimmäistä kohtaan. Jos sinulla on väärä asenne, tee parannus. Oletko tottunut olemaan minä, minä? Turhaan nostat itseäsi. Sinun omat virheesi näkyvät, olet Herralle vieras. Hän ei sinua kuule.
Room. 8:
5 Sillä niillä, jotka elävät lihan mukaan, on lihan mieli, mutta niillä, jotka elävät Hengen mukaan, on Hengen mieli.
6 Sillä lihan mieli on kuolema, mutta hengen mieli on elämä ja rauha;
7 sentähden että lihan mieli on vihollisuus Jumalaa vastaan, sillä se ei alistu Jumalan lain alle, eikä se voikaan.
8 Jotka lihan vallassa ovat, ne eivät voi olla Jumalalle otolliset.
Usko ja ulottuvuus
40
458
Vastaukset
- Anonyymi
Rauha olkoon kanssanne ja sydämmenne täynnä Jeesukseen uskoa.
- Anonyymi
Roomalaisille ITALIASSA Paulus kirjoitteli mietteitään että lihan himot on turmelus. Mutta synti riippuu kiinni lihassa. Hengellä on yhtä luojan kanssa mutta liha ei voi olla. Älkää siis tuomitko ketään syömisistä tai juomisista.
- Anonyymi
ON TOSI HYVÄ ALOITUS . SIINÄ ON MIETTIMISTÄ KERRAKSEEN, MITÄ TIETÄ KULJEN. KIITOS HERRALLE JEESUKSELLE KUN OLET KANSSANI.
AAMEN- Anonyymi
No kateudesta Jeesus tapettiin. Naapurilla hienompi asuntoauto. Tai mopo tai talo. Ahneus myös. Mutta ei niin holtittomasti voi vetää Raamatusta lauseita.
- Anonyymi
Sinä, joka katsot Minua sanoen, olen uskova, mutta sinä et usko, koska katsot itseäsi. Sanot, minä olen minä. Tiedän mitä tahdon. Teet itsekeskeisiä päätöksiä, olet narsisti.
Tiedätkö, Herra Kristus ei näe, eikä tunne sinua, koska elät itsellesi.
Sinä, joka luet raamattua, mutta et ymmärrä mitä luet. Miksi? Koska Jeesus ei ole sinulle kirkastanut sanaansa. Opi heiltä, jotka ovat koko sydämisiä. Heille sana kirkastuu ja he opettavat teitä.
Älkää heitä ylen katsoko, sillä Herra ei tahdo teidän katsovan niin, koska he ovat silmäteriäni ja joka koskeen silmäteriini, koskee Minuun. Ota oppi ja tee oikein. Kiellä itseäsi ja näe uskon tie on suora. Se on opin tie, joka vie sinut kohti kotia.
Tunnista ja tunnusta syntisi ja tiedä sanan mukaan mikä on oikea ja mikä väärä.
San. 8:
4 "Teitä minä kutsun, miehet, ja ihmislapsille kaikuu minun ääneni.
5 Tulkaa, yksinkertaiset, mieleviksi; tulkaa järkeviksi, te tyhmät.
6 Kuulkaa, sillä jalosti minä puhun, ja avaan huuleni puhumaan, mikä oikein on;
7 sillä totuutta minun suuni haastaa, ja jumalattomuus on minun huulilleni kauhistus.
8 Vanhurskaat ovat minun suuni sanat kaikki, ei ole niissä mitään petollista, ei väärää.
9 Ne ovat kaikki oikeat ymmärtäväiselle, suorat niille, jotka löysivät tiedon.
10 Ottakaa minun kuritukseni, älkääkä hopeata, ja tieto ennen valituinta kultaa.
11 Sillä parempi on viisaus kuin helmet, eivät mitkään kalleudet vedä sille vertaa.
12 Minä, viisaus, olen perehtynyt mielevyyteen, olen löytänyt tiedon ja taidollisuuden.
13 Herran pelko on pahan vihaamista. Kopeutta ja ylpeyttä, pahaa tietä ja kavalaa suuta minä vihaan.
14 Minulla on neuvo ja neuvokkuus; minä olen ymmärrys, minulla on voima.
15 Minun avullani kuninkaat hallitsevat, ruhtinaat säädöksensä vanhurskaasti säätävät.
16 Minun avullani päämiehet vallitsevat ja ylhäiset, maan tuomarit kaikki.
17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
18 Minun tykönäni on rikkaus ja kunnia, ikivanha varallisuus ja vanhurskaus.
19 Minun hedelmäni on parempi kuin kulta, kuin puhtain kulta, minun antamani voitto valituinta hopeata parempi.
20 Minä vaellan vanhurskauden polkua, oikeuden teitten keskikohtaa,
21 antaakseni niille, jotka minua rakastavat, pysyvän perinnön ja täyttääkseni heidän aarrekammionsa.
32 Siis te, lapset, kuulkaa minua; autuaat ne, jotka noudattavat minun teitäni!
33 Kuritusta kuulkaa, niin viisastutte; älkää sen antako mennä menojaan.
34 Autuas se ihminen, joka minua kuulee, valvoo minun ovillani päivästä päivään, vartioitsee minun ovieni pieliä!
35 Sillä joka minut löytää, löytää elämän ja saa Herran mielisuosion.
36 Mutta joka menee minusta harhaan, saa vahingon sielullensa; kaikki, jotka minua vihaavat, rakastavat kuolemaa."- Anonyymi
KEKSIT OMASTA PÄÄSTÄSI
- Anonyymi
Avaa ihmisten sydämmet, uskomaan ja tekemään parannusta. Sillä Jeesus Kristus rakastaa heitä, jotka näkevät syntinsä ja tekevät parannusta. Jumalan sana on totuus, totuus tekee vapaaksi.
- Anonyymi
Ottaa joka aamu omaristinsä ja lähteä seuraamaan jeesusta. mutta pitää kuolettaa oma liha ja siinä vain jeesus kristus voi auttaa.
- Anonyymi
Miten teidän lihan himot on kuoletettu. ? Seksihimot. Sokerin himot. Kofeiinin himot . Juoruilun himot. Juonittelun himot. Urkinnan himo. Panettelun ja muiden kivittämisen himot. Unohtuu että kaikki maapallon Jeesus uskoiset on jo sovitettuja.
- Anonyymi
Nykypäivänä vain se on Raamatun sana viimeinen asia mistä uskovat katsovat se miten pitää elää ja olla.
Voivat ehkä näennäisesti jopa kiivailla laista, mutta siinäkin toimivat täysin vastoin kaikkea sitä mitä kirjoitettu on.
Osin siitä että Raamatun sana on niiin kiusallinen lihalliselle ihmiselle. Niin todella kiusallinen.
"Mitä erinomaista te siitä teette, jos rakastatte niitä, jotka teitä rakastavat. Eikö pakanatkin tee samoin. Rakastakaa niitä jotka teitä vihaavat ja vainoavat, niin olette Isänne lapsia"
Kääk, millainen juttu.- Anonyymi
Lihallinen käy synnyttämässä lihaan on pantu naimisen rytke käy. Kovin on lihan himoissa. Kokeile olla naimatta edes pari vuotta.
- Anonyymi
Vapaudu miettimään onko sinun sydämesi Jeesuksessa. Lue raamattua ja tutustu Jeesukseen. Sinä, joka mieluummin kuljet omia polkujasi ja tahdot elää oman järjen päätelmäsi mukaan. Tiedätkö, sinulta puuttuu paljon. Mietit miksi olosi on vaikea. Siksi, että rukouksiasi ei kuulla. Sinä olet oman itsesi Herra. Mutta, jos sinä käännyt tieltäsi. Silloin Minä näen sinut ja sanon, tule Minun rakkauteni suojaan.
Pysähdy ja tahdo olla Kristuksen oma.
Oletko sinä taloudellisesti rikas? Olet päättänyt elää mammonassa ja et näe edes häntä, joka on köyhä, mutta rikkaampi kuin sinä. Hänellä on Minut Kristus. Hän on sydämen rikas ja hän on vapaa, onnellinen ja hän elää sanassa. Hän rukoilee ja pysyy siinä raamatun mukaan.
Ei ole hänelläkään helppoa, mutta hän vartioitsee itseään ja pysyy valitsemallaan tiellä.
Matteus 6- Anonyymi
Kuka ei kuule rukouksia. Juutalaisten rukoukset on näön vuoksi pitkiä. Ihmisten tähden. Niistä ei välitä edes Jumala.
- Anonyymi
Onko sinulla etsikkohenki?
Ota vastaan Herran kutsu. Silloin tulet ymmärrykseen siitä, mitä Jumalan, Jeesuksen rakkaus on. Kun otat kutsun vastaan, lue raamattua ja siitä lähtee kutsun täyttäminen. Katso, jos pelkästään kuuntelet saarnoja, et pääse sen kautta kasvuun.
Moni saarnaaja puhuu heille, jotka uskossa ovat olleet kauan. Minä Jeesus olen rakkaus ja sen ymmärrät, kun tutustut Minuun Jeesukseen sanan kautta. Rakkautta on myös nuhde. Se on tärkeää oppia, koska se on suurinta rakkautta. Rakkaus itseä kohtaan on myös tärkeää. Koska, jos itsesi hyväksyt sellaisena kuin olet, silloin ymmärrät myös heitä, jotka lähimmäisiä ovat.
Kun luet sanaa, kasvat näkemään sanan kautta ne asiat, mitkä kasvussasi voit tuoda Jeesuksen eteen, kun Herra ne sinulle sanan kautta kirkastaa. Jeesus puhdistaa ja parantaa. Rukouksesi kuullaan ja voit tuoda itsesi ja lähimmäisesi rukouksessa Minun Jeesuksen eteen.
Joh. 7:
37 Mutta juhlan viimeisenä, suurena päivänä Jeesus seisoi ja huusi ja sanoi: "Jos joku janoaa, niin tulkoon minun tyköni ja juokoon.
38 Joka uskoo minuun, hänen sisimmästään on, niinkuin Raamattu sanoo, juokseva elävän veden virrat."- Anonyymi
Etsitkö oli juutalaisilla eikä kristityillä.
- Anonyymi
Juutalaiset huusi ristiin naulitse ristiin naulitse. 2000 vuotta sitten. Jo ja nytkin huutaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etsitkö oli juutalaisilla eikä kristityillä.
Etsikko oli juutalaisilla se puhuu juutalaisille siinä. Mene synagogalla saarnaamaan vaan et uskalla.
Anonyymi kirjoitti:
Juutalaiset huusi ristiin naulitse ristiin naulitse. 2000 vuotta sitten. Jo ja nytkin huutaa.
Jeesus sovitti medän rikkomuksemme. Meidän on se hyväsyttävä, että se olisi meille armoksi. Kääntykää, tehkää parannus. Turvautukaa Jeesuksen suorittamaan sovitukseen ja eläkää sen mukaisesti Hänen yhteydessään.
- Anonyymi
Kuka uskaltaa lähteä kamppailuun Minua Jeesusta vastaan? Monet tekevät tietäen, että joka käy Minua vastaan, ja Minun omia opettajiani vastaan, Minä olen näkevä sen. Minä näytän omieni paikan.
Te voitte katua, pyytää anteeksi koko sydämestä tai jatkaa arvostelua.
Voi sinua, et tiedä mitä Minä teen. On oleva heitä, jotka eivät ymmärrä. Minä olen omieni puolustaja.
Rakkaus on myös nuhdetta, joka on suurinta rakkautta.
Tahdo olla Minun Jeesuksen puolella.
Joh. 5:
24 Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka kuulee minun sanani ja uskoo häneen, joka on minut lähettänyt, sillä on iankaikkinen elämä, eikä hän joudu tuomittavaksi, vaan on siirtynyt kuolemasta elämään. - Anonyymi
ON IHANA LUKEA NÄITÄ KIRJOITUKSIA JOITA ALOITTAJA KIRJOITTAA.
AAMEN- Anonyymi
Älä kumarra ihmisiä älä enkeleitä. Terveisin Jeesus.
- Anonyymi
Jeesuksen veri puhdistaa, ole rehellinen häne edessään. Ethän voi mitään syntiä peittää, kun hän tuntee ajatuksesikin ennenkuin ne syntyvätkään.
- Anonyymi
Aloittajan viritykset uskottomuudesta on ihan omaa keksintöä ja hälinää . Ei tarvi olla tyhmä opintuulten viskelemiä. Akkoja. Naiset suu kiinni ja tiskaamaan. Olet vaan niin juoruinen ja utelias ahne että sorkit toisten elämää.
- Anonyymi
Jeesuksen rakkaus on kirjoitettuna raamattuun. Siksi on tärkeää lukea raamatun sanaa. Sielä on käskyt, joita tulee noudattaa. Jotta pysyisimme Herran tiellä, joka on itsensä kieltämisen tie.
- Anonyymi
Kiellä itsesi äläkä roiku Suomi24 llä. Netissä !!! Kiellä himosi .
- Anonyymi
Joh. 14:
1 "Älköön teidän sydämenne olko murheellinen. Uskokaa Jumalaan, ja uskokaa minuun.
2 Minun Isäni kodissa on monta asuinsijaa. Jos ei niin olisi, sanoisinko minä teille, että minä menen valmistamaan teille sijaa?
3 Ja vaikka minä menen valmistamaan teille sijaa, tulen minä takaisin ja otan teidät tyköni, että tekin olisitte siellä, missä minä olen.
4 Ja mihin minä menen-tien sinne te tiedätte."
5 Tuomas sanoi hänelle: "Herra, me emme tiedä, mihin sinä menet; kuinka sitten tietäisimme tien?"
6 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.
Jumala itse opettaa ja kasvattaa meitä sanansa kautta, sillä sitä kautta me kasvamme Hänen tuntemisessaan. Sillä Hän on sana ja sana tuli lihaksi.
Joh. 1:
1 Alussa oli Sana, ja Sana oli Jumalan tykönä, ja Sana oli Jumala.
2 Hän oli alussa Jumalan tykönä.
14 Ja Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme, ja me katselimme hänen kirkkauttansa, senkaltaista kirkkautta, kuin ainokaisella Pojalla on Isältä; ja hän oli täynnä armoa ja totuutta.
Tällä tavoin Hän itse todistaa itsestään. Lukekaa raamattua ja opitte tuntemaan Jumalan, Jeesuksen.- Anonyymi
Helluntailainen .
- Anonyymi
Jeesuksen rauha on enemmän, kuin ihmisen rauha. Jeesuksen rauha on silloin, kun tunnistat ja tunnustat syntisi. Jeesuksen edessä
- Anonyymi
Kuulkaas nyt. Jeesus toi sovinnon kaikille . Ei vain muutamalle lestalle joita ei Jeesuksen aikana ollut olemassakaan. Juutalainen leeviläinen pappeus vanheni . Jeesus tuli . Ristiin naulittu ja siihen lesta lisää nauloja ristiin. Uudestaan.
- Anonyymi
VOI SANOA ALOITTAJAN KIRJOITUKSISTA
AAMEN - Anonyymi
Avaa sydämmesi ovet, silloin näet mikä on oikein ja mikä väärin. Tiedosta mitä on synti lue Raamattua. Käskyt ja rakkauden laki ovat voimassa.
- Anonyymi
Kristityn ei todellakaan tarvi lukea jostain kirjasta mikä on syntiä. Kristitty katsoo ristille ja elää armosta. Eikä ruuista opintuulista. Risti on kristityn rauhan merkki.
- Anonyymi
Täällä maan päällä kristitty joutuu raiskaajien väkivaltaisten varkaiden uhriksi joten pidä suusi kiinni ja auta jotain edes .
- Anonyymi
Ei ihminen voi nostaa itse itseään. Jeesus pyhässä Hengessä nostaa sitten kun hän näkee sen kasvussa parhaaksi. Hän odottaa että tahtomme taipuu hänen tahtoonsa.
- Anonyymi
Et tiedä mikä Jeesuksen tahto on vai. Usko Jeesukseen ja julista evankeliumia maan ääriin. Rakasta toisia ihmisiä. Et vai tiedä Jeesuksen tahtoa uskonnollisuuden takia valkoiseksi kalkittu seinä.
- Anonyymi
Rauha tulee ylhäältä Jeesukselta ja se on sydämmen rauha. Kuka on rauhan antaja ei ihminen vaan Jeesus.
- Anonyymi
Herramme Jeesus Kristus meni syntiemme tähden ristille. Hän uhrasi henkensä meidän edestämme. Eikö se ole suurinta rakkautta.
- Anonyymi
Vl .n en luota oikein.En ota heidän firmojaan töihin.
Paljon huijauksia kuullut,että he vanhuksia huijaa kallilla sopimuksilla.
Voi,olla mutta he sanovat pääsevänsä taivaaseen muut ei. - Anonyymi
Room. 8:
5 Sillä niillä, jotka elävät lihan mukaan, on lihan mieli,
Niin paljon on pedoa Vl ja muka uskonlahko?
Entä hoitokokoukset ja kaikki alistaminen(nainen,tyttölapsi).
He Vl kylllä elää lhan mukaan,kun nainen on kokoajan raskaana ja näkistte miten väsyneitä he on kokoajan.
30v nainen näyttää naamastaa 50v.. huh,huh.. - Anonyymi
Apt. 15:
28. Pyhä Henki ja me olemme nähneet hyväksi, ettei teidän kannettavaksenne pidä panna mitään taakkaa. Annamme ainoastaan nämä välttämättömät ohjeet:
29. karttakaa epäjumalille uhrattua lihaa, samoin verta ja sellaista lihaa, josta ei ole verta laskettu, sekä haureutta. Kun näitä vältätte, kaikki on kohdallaan. Voikaa hyvin."
Ap. t. 16:4; Ap. t. 21:25; Ilm. 2:14; Ilm. 2:20
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224914- 203985
- 272331
- 342134
- 371938
- 151828
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191547- 121471
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons191185Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101124