Onko kukaan korjannut tällaista vikaa, kyse on yli 400 tkm ajetusta 2 L Toyotasta.
Alhainen puristus sylintereissä 2 ja 3
9
176
Vastaukset
- Anonyymi
Joku on varmasti korjannut tuollaisen vian, olen melko vakuuttunut asiasta.
- Anonyymi
olen korjannut muutaman sata tollaisesta viasta kärsiviä moottoreita.
- Anonyymi
Jos männärenkaat, niin hieman öljyä tippakannusta pyttyyn ja mittaus, jos auttoi niin männänrengas ongelma.
- Anonyymi
Ensimmäisenä tuosta tulee mieleen kansitiivisteen vuoto 2 ja 3 sylinterien välillä.
- Anonyymi
Vähän vaikea todeta, kun tarkastuskamera näyttää vain männän päätä, ehkä sen voi todeta jotenkin tulpan reijistä. Onko siitä kameran peilistä mitään apua.
- Anonyymi
eihän aloittaja kysynyt arviota ongelmasta vaan hän kysyi että onko kukaan korjannut kyseisenlaista vikaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eihän aloittaja kysynyt arviota ongelmasta vaan hän kysyi että onko kukaan korjannut kyseisenlaista vikaa
Kasva aikuiseksi poika!
- Anonyymi
Yleensä revennyt tiiviste tuottaa kovaäänisen pöhötysäänen lähimpään sylinteriin sytytystulpan reiästä moottorin tyhjänä pyörityksen yhteydessä.
- Anonyymi
Just Toyotasta en ole tuollaista vikaa korjannut mutta paristakin muusta merkistä kyllä. Korjaus tapahtui tilaamalla romumetallifirmalta kuljetus pois pihasta. Oli myös edullinen korjaus, ei maksanut mitään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224554- 203685
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4052417- 272121
- 342014
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391969- 351784
- 151698
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191497- 121351