Kyllä jotain pitää tapahtua että tää hulluus loppuu.
En ymmärrä miksi niin monet pitää sitä Ukrainalaista näyttelijää jumalana. Sodan alussa olin selkeästi ukrainan puolella sodassa, mutta sitten ylimielinen näyttelijä alkoi kiertää maailmaa ja syyttämään ja arvostelemaan kaikkia muita mahdollisia kaikesta. Zelcki ei tosiaan ole mikään mannerheim joka oli suoraselkäinen aatteen mies. Odotan vaan sodan jälkeistä aikaa jolloinka selviää paljonko zelcki on pystynyt varastamaan omaisuuttaperheelleen ja totuus selviää. Toivottavasti sitä ennen joku toinen tosi ukrainalainen tulee ruoriin ja tekee rauhan tavalla tai toisella.
Sairas maailma
Anonyymi-ap
2
111
Vastaukset
- Anonyymi
Eiköhän ukrainan koomikko juuri itse muutanut maansa perustuslakia muutama vuosi sitten, ettei vaaleja voi käydä sodan aikana. Mutta mitä sitten, voittajathan aina kirjoittavat historian, että ei sillä väliä. Mutta syvästi toivon, että mitä sitten tapahtuukaan, niin ihmisten oikeudet ja sanan vapaus toteutuvat kaikkialla täydessä mitassaan.
- Anonyymi
juuri itse muutanut Kyllä hän itte on diktaattori sitte.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427145
- 323988
- 523463
- 412988
- 172756
- 372248
- 162216
- 412183
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472177- 442133