Vapaa Ajattelija -lehden numero 1/25 on ilmestymässä:
https://vapaa-ajattelijat.fi/va-lehti/
Ks. ykkösnumeron kansi ja ensimmäisen jutun erillisjulkaisu. Viime vuoden ja vuosien numeroissa paljon yhä valitettavan ajankohtaista asiaa.
Ateisteille asiaa Vapaa Ajattelijassa
11
177
Vastaukset
- Anonyymi
Viimeinen ateria kiirastorstaina. Pääsiäismunia. Mämmiä.
- Anonyymi
Jeesukselle annettiin ristille hapanviiniin kastettu sieni. Kyllä ei ristinkuolema olisi ollut niin hankalaa, jos Jeesukselle olisi työnnetty kepillä mämmirove ristille. Olisi siinä ollut makoisaa kuolla makea mämmi suupielistä valuen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesukselle annettiin ristille hapanviiniin kastettu sieni. Kyllä ei ristinkuolema olisi ollut niin hankalaa, jos Jeesukselle olisi työnnetty kepillä mämmirove ristille. Olisi siinä ollut makoisaa kuolla makea mämmi suupielistä valuen.
Mämmin päälle vielä roveellinen sahtia,niin konstikos tuossa olisi ollut leppeässä iltapäivan auringossa olla höllötellessä,Ylösnousemusta valmistellen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mämmin päälle vielä roveellinen sahtia,niin konstikos tuossa olisi ollut leppeässä iltapäivan auringossa olla höllötellessä,Ylösnousemusta valmistellen!
Joo, tuossa käy todella selkeästi ilmi, että jumme on sadisti, kun ei tuollaista järjestänyt jesselle tarjottavaksi!
Ei jatkoon!
- Anonyymi
Lue. Tue. Liity vapaa-ajattelijoihin.
- Anonyymi
Jos haluat kirkon ja valtion eroa, Liity.
- Anonyymi
Fundamentti yhdistyksellä on harhaanjohtava nimi.
Tämä on pieni kerho ja suosittelen eroamaan nimi vain sähköpostiin. - Anonyymi
Lapset. Elokuussa eeteehen!
- Anonyymi
Mielen kiintoisia.
- Anonyymi
Tuo T-paita oli hieno ja totuudenmukainen. Siinä luki:
"Olen parempi kristitty kuin yksikään Trumpin kannattaja. Ja minä olen ateisti."
Trumpin kannattajat vaikuttavat saatananpalvojilta... - Anonyymi
Hyväettä edes tämä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477745
- 334293
- 573775
- 503220
- 172916
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons692656- 682550
- 582479
- 402349
- 162306