Mitä mahtaa kustantaa?

Anonyymi-ap

Kahden lapsen koulutus kaikkinensa ammattiin, joka ei ole makeiden hodareitten valmistamista tai ranssilla multasormena, esimerkiksi antaen aivokapasiteettinsa Thaimaan korkeatasoiselle lääketieteelle?

8

137

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tällä kertaa Pasanen on huolissaan Kympin lasten lääjetieteellisen koulutuksen kustannuksista. Googlaten sekin selviää! Kaikkea sitä mielessä pyöriikään.

Kuusi vuotta kaikkineen majoituksineen, terveysvakuutuksineen ruokineen, kausimaksuineen, kirjoineen, kuljetuksineen päivineen $10,700 - $33,400 koko setti Thaimaan kansalaiselle. Nuo kertaa kuusi vuotta on 65.000 - 200.000 kaikkineen eli ei paljon paskaakaan.
      https://www.standyou.com/study-abroad/mbbs-in-thailand/

Siellä on taulukko erittelyistä, jos Pasanen vaivautuu avaamaan.

• Anonyymi

Taulukkoelämää, minkä taulukon mukaan mahtaneen raxipossut kouluttautua korkealaatuisissa olosuhteissa jossa kaikki on parasta mitä rahalla saa, kuten on vauvasta asti tottunut?

Elämänkustannusten taulukko, voi hyvänen aika sentään mitä teorialemää tämä popula elää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taulukkoelämää, minkä taulukon mukaan mahtaneen raxipossut kouluttautua korkealaatuisissa olosuhteissa jossa kaikki on parasta mitä rahalla saa, kuten on vauvasta asti tottunut?

Elämänkustannusten taulukko, voi hyvänen aika sentään mitä teorialemää tämä popula elää.

Enpä tiedä kaveri vaan valitteli kun pennuista tulee murkkuja, kustannukset on hyvin kalliita, seuraavat 10 -15 vuotta, hyvä yliopisto maksaa 20.000 - 50.000 euroa lukukausi, eikä koulun käyminen takaa mitään, jos et kuulu piireihin... Ei en vaivaudu, ei koske minua, minulla ei ole thaipentuja, omat ja vieraat on jo aikuisia, huolehtivat itse omista pennuistaan,

Saas nähdä miten osamaksumiljonääri pärjää, kun totuus alkaa valjeta, mutta toivon kuitenkin että pärjää, siellä omillaan, ettei tarvitse kerätä perheensä halpalennolla suomeen, kerrostalo asujiksi, siinä on iso elämän muutos, joka vaatii pennuilta paljon, kun eivät osaa sanaakaan suomea.

By NumBall Vantaa 64v. (vaimolla sormukset sormessaan ja omat hampaat)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enpä tiedä kaveri vaan valitteli kun pennuista tulee murkkuja, kustannukset on hyvin kalliita, seuraavat 10 -15 vuotta, hyvä yliopisto maksaa 20.000 - 50.000 euroa lukukausi, eikä koulun käyminen takaa mitään, jos et kuulu piireihin... Ei en vaivaudu, ei koske minua, minulla ei ole thaipentuja, omat ja vieraat on jo aikuisia, huolehtivat itse omista pennuistaan,

Saas nähdä miten osamaksumiljonääri pärjää, kun totuus alkaa valjeta, mutta toivon kuitenkin että pärjää, siellä omillaan, ettei tarvitse kerätä perheensä halpalennolla suomeen, kerrostalo asujiksi, siinä on iso elämän muutos, joka vaatii pennuilta paljon, kun eivät osaa sanaakaan suomea.

Hyvä että jaksat kuitenkin pohtia täällä matkailupalstalla toisten asioita ilman omaa elämää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä että jaksat kuitenkin pohtia täällä matkailupalstalla toisten asioita ilman omaa elämää.

Juu kiitos samat sinne, paljon kannat huolta täysin turhaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Kaveri kertoi pennuista" taas kerran ;)))

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Kaveri kertoi pennuista" taas kerran ;)))

Mikäs se sitten onhan ne murkkujakin.

• Anonyymi

Sinulla Pasanen on päässä vikaa, miksi et hae apua?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5184
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4358
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2471
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2264
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1998
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1918
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1597
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1531
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1257
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1174
    Aihe