Minulla on ulosoton kanssa maksusuunnitelma että tilitän palkasta itse aina summan. Minulla 1 lasku vain ulosotossa. Nyt sinne siirtymässä valitettavan 2 muuta. Mietin että purkautuuko maksusuunnitelma koska ulosottoon tulee myös muita laskuja ? Vai pysyykö maksusuunnitelma voimassa vaikka laskuja tulee olemaan useampi. Kiitos.
Maksusuunnitelma
5
274
Vastaukset
- Anonyymi
Mun mielestä pitää tehdä uusi suunnitelma tai ainakin infota ulosottoa.
- Anonyymi
Eli on mahdollista tehdä uusi suunnitelma vaikka tulisi lisää laskuja ulosottoon ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli on mahdollista tehdä uusi suunnitelma vaikka tulisi lisää laskuja ulosottoon ?
No mulla ei onnistunut suunnitelma ensinkään koska liikaa oli velkaa ja palkan ulosmittaus oli UO:n mielestä varmempi ja vaivattomampi. Eli jos sulla ontulossa paljonkin lisää velkaa niin voipi tulla hylky....
- Anonyymi
Maksusuunnitelma on aina samansuuruinen kuin ulosotto muutenkin olisi. Maksusuunnitelmia tehdään käytännössä vain ulosoton salaamiseksi velallisen työnantajalta.
Ulosoton määrä on aina sama per palkka, eikä siihen vaikuta kokonaisvelan määrä, joten ulosottomiehellä ei ole mitään syytä purkaa maksusuunnitelmaa.
Lain mukaan jos velallinen ilman hyväksyttävää syytä laiminlyö maksusuunnitelman noudattamisen tai selvityksen antamisen eikä laiminlyöntiä voida pitää merkitykseltään vähäisenä, ulosottomies voi päättää maksusuunnitelman raukeamisesta ja välittömästi ulosmitata palkan. - Anonyymi
Uusistahan tulee aina vireilletuloilmoitus ja siitä sitten ulosmittauspäätös..eli ne pitää sitten sopia erikseen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224554- 203685
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4052417- 272121
- 342014
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391969- 351784
- 151698
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191497- 121351