Johan facebook mennyt ketuille.Olin vuosia tuolla ja jokunen vuosi sitten poistuin siitä mutta nyt oli tarkoitus liittyä takaisin,noh kaikki meni siihen asti hyvin jos ei oteta huomioon sitä että joka kerran ensimmäisenä päivänä tuli meili että tililläsi epäilyttävää toimintaa vaikka kirjautuja olin joka kerta itse.Profiilikuvaksi tuli valkattua sellainen joka ollut siellä ennenkin,kuitenkin päivän päätteeksi napsahti facebookista sähköpostia josa kerrottiin että tili estetty ja plaahplaah,jotain olin rikkonut kun en edes julkaissut muuta kun oman kuvan?????Tosin pistin yhteen ryhmään liittymispyynnön ja toiseen kaveripyynnön,ei kait olisi pitänyt koska katottu että tuolla toiminnalla rikon jotain facen normia.Saavat nyt pitää tunkkinsa kaikkine normeineen.Tuossa toiminnassa ei ole kyllä mitään v..tun järkeä.
Facebook mennyt aivan.....
Anonyymi-ap
0
142
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225154- 254338
- 272461
- 342244
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211247Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174