Johannes 12:1-13 FB38
[1] Kuusi päivää ennen pääsiäistä Jeesus saapui Betaniaan, jossa Lasarus asui, hän, jonka Jeesus oli herättänyt kuolleista. [2] Siellä valmistettiin hänelle ateria, ja Martta palveli, mutta Lasarus oli yksi niistä, jotka olivat aterialla hänen kanssaan. [3] Niin Maria otti naulan oikeata, kallisarvoista nardusvoidetta ja voiteli Jeesuksen jalat ja pyyhki ne hiuksillaan; ja huone tuli täyteen voiteen tuoksua. [4] Silloin sanoi yksi hänen opetuslapsistaan, Juudas Iskariot, joka oli hänet kavaltava: [5] "Miksi ei tätä voidetta myyty kolmeensataan denariin ja niitä annettu köyhille?" [6] Mutta tätä hän ei sanonut sentähden, että olisi pitänyt huolta köyhistä, vaan sentähden, että hän oli varas ja että hän rahakukkaron hoitajana otti itselleen, mitä siihen oli pantu. [7] Niin Jeesus sanoi: "Anna hänen olla, että hän saisi toimittaa tämän minun hautaamispäiväni varalle. [8] Sillä köyhät teillä aina on keskuudessanne, mutta minua teillä ei ole aina." [9] Silloin suuri joukko juutalaisia sai tietää, että hän oli siellä; ja he menivät sinne, ei ainoastaan Jeesuksen tähden, vaan myöskin nähdäkseen Lasaruksen, jonka hän oli herättänyt kuolleista. [10] Mutta ylipapit päättivät tappaa Lasaruksenkin, [11] koska monet juutalaiset hänen tähtensä menivät sinne ja uskoivat Jeesukseen. [12] Seuraavana päivänä, kun suuri kansanjoukko, joka oli saapunut juhlille, kuuli, että Jeesus oli tulossa Jerusalemiin, [13] ottivat he palmupuiden oksia ja menivät häntä vastaan ja huusivat: "Hoosianna, siunattu olkoon hän, joka tulee Herran nimeen, Israelin kuningas!"
https://bible.com/bible/365/jhn.12.1-13.FB38
"Köyhät teillä on aina keskuudessanne, mutta minua teillä ei ole aina ".
Anonyymi-ap
2
57
Vastaukset
- Anonyymi
Aamen!
- Anonyymi
Lasarus oli se Jeesuksen rikostoveri, joka näytteli sovitusti kuollutta, kala kainalossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477705
- 334263
- 573735
- 503210
- 172896
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652601- 642498
- 522403
- 402349
- 162296