En tiedä kuuluuko tämä syrjäytymisen keskustelupalstalle, mutta minä olen ollut lapsuudesta saakka syrjitty. Kukaan ei ole ollut kiinnostunut seurastani, olen kärsinyt kiusaamisesta ja yksinäisyydestä aivan pienestä lapsesta lähtien. En tiedä mikä minussa on vikana. Vanhempani eivät kannustaneet minua lapsena eivätkä välittäneet miten minua kiusattiin. Sain vain syyllistämistä osakseni vanhemmiltani, olin muka vaikea lapsi, vaikka olin hiljainen ja liian hyväluontoinen ja ehkä siksi muut kiusasivat, kun en osannut puolustautua.
Kiusaamista koen edelleen aikuisena, en sovi mihinkään työpaikan porukoihin, en osaa seurustella ihmisten kanssa.
Onko tämä tavallinen tarina syrjäytyneiden ih keskuudessa? Johtuu kaikki lapsuudessa koetusta kiusaamisesta ja hyljeksinnästä?
Lapsesta asti syrjitty
Anonyymi-ap
3
223
Vastaukset
- Anonyymi
Johtuu tietenkin ja jättää loppuiän jäljet kun on lapsuudesta asti perustarpeet ja huolenpito laiminlyöty niin kiusaajilla on helppoa ottaa sellaisia uhrikseen kaikkialla, opiskelu ja työpaikoissakin.
Jotkut kiusaajat katuvat ja muuttuvat mutta ei valitettavasti kaikki.- Anonyymi
Outokumpu suomi24
- Anonyymi
On siitä lapsena erillään olosta ollut kuitenkin hyötyä. Se kasvattaa sisua ja
vielä aikuisenakin viihtyy hyvin yksin vaikka viihtyy myös porukassa .
Kyllä sitä on hyväksytty työporukoihin ja vapaa-ajan harrastuksiin ihan hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224074- 183116
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3902201Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391929- 271881
- 311777
- 321629
- 141397
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681250- 121211