The Dumpin on saatava Gröönlanti

Anonyymi-ap

Luonnonvaroineen,koska Putte sai Krimin niemimaan miljardien arvoiset maakaasukentät itselleen.Ja koska The Orange saa Gröönlannin,niin Putte ottaa sitten Huippuvuoret hiili-ja öljykenttineen itselleen. Ja seuraavaksi Lemmenjoen Kulta-esiintymä otetaan Toveri Medvedeville. Näin se menee. Sulle mulle,sulle mulle.Eikä kukaan voi mitään,kun The Oranssi tekee Diilejä.

9

184

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aloittaja on väärässä. Trumpetti lahjoittaa Grönlannin parhaalle kaverilleen,Vladimir Suurelle.

• Anonyymi

Hyvä jos niin on...👍👍👍

• Anonyymi

Muistelkaa, mitä Alaskalle tapahtui. Ei koskaan osa Yhdysvaltoja, siellä sanottiin. Tanskan Metteä Gröönlanti ei kiinnosta tippaakaan. Hän on keskittynyt Venäjän Imperialismin torjuntaan. Maan kaikki tykistöammukset ja F16 hävittäjät on annettu Ukrainalle. Ja kun ne loppuivat, Zelenskylle lähetetään kaikki liikenevät Eurot. Alkuperäiskansat eivät kuulu Tanskan politikkojen eityslistoille, eikä edes niiden lisäpöytäkirjoihin. Muste on liian kallista tuhlattavaksi heidän asioilleen.
      USA:n imperialismista Tanska ei välitä pätkääkään. Kunnes pilkka osuu omaan nilkkaan.

• Anonyymi

Trumpetti pohjustaa Gröönlannin höpötyksillään KGB-Everstin hyökkäystä Huippuvuorille. Sehän tässä on takana.Putte voi oikeuttaa hyökkäyksen Huippuvuorille Trumpetin Gröönlanti puheiden perusteella. Trumpetti on vain pelinappula Moskovan isossa pelissä,ja tekee mitä Isäntä käskee.

• Anonyymi

Stubb tapasi Trumpin. Pelasivat golfia. Juttelivat mukavia. Jäänmurtajia tarvitaan Grönlannissa. Suomi suurin jäänmurtajavalmistaja.

• Anonyymi

Trumpetti tilaa jäänmurtajansa ystävältään Vladimir Suurelta,jonka telakoille Trumpetin Kommunistihallinto ei ole määrännyt 25% tullimaksuja.

• Anonyymi

Pohjimmiltaan on kyse USA:n ja Kiinan valtataistelusta Grönlannin ja Panaman kanavan haltuunotossa.

• Anonyymi

Niin puhuvatki fuusiosta. Sano simpauttaja.

• Anonyymi

Ovathan Englanti ja Ranskakin luovuttaneet kaikki Afrikassa olevat entiset siirtomaansa luonnonvaroineen Venäläisten ja Kiinalaisten haliintaan,niin kyllä Tanskakin voi luovuttaa oman siirtomaansa vaikka Jenkeille.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      3994
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      18
      2996
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      388
      2155
    4. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1919
    5. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      1851
    6. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      31
      1727
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      32
      1619
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      14
      1367
    9. Kulujen jako parisuhteessa

Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      68
      1230
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1171
    Aihe