Ja ostavat vieläkin kylmiä ja koko ajan hajoilevia sähköautoja, kun on mahdollista hankkia lämmin ja mukava bensa-auto. Sähköautoja joutuu lataamaan kalliilla sähköllä joka toisella kilometritolpalla, jos sitä sähköä siellä nyt edes on saatavilla. Monimutkainen tekniikka vaatii paljon kalliita huoltoja ja uusimmissa sähköautoissa on todella paljon kalliita sähkömoottorivikoja ja mikään vika sähköautoissa ei koskaan mene takuuseen, tästä hyvä esimerkki on Tesla.
Pitääkin olla melkoisen löylynlyömä tyyppi ajaakseen ylihintaisella sähköautolla ja siltikin on vielä kourallinen urpoja jotka valitsee uudeksi autokseen säälittävän sähköauton.
PATTERITAUNOT HOITOON
Miksi ihmiset kiduttavat itseään?
7
153
Vastaukset
- Anonyymi
Sähköauton toimintamatka ei toteudu jos ulkona on :
-pakkasta
-hellettä
-sataa
-tuulee
-käytetään radiota tai navigaattoria
-kuski painaa yli 60kg
-joku kyytiläinen on juuri syönyt
-matkalla on ylämäkiä, mutkia, soraa
-kärpänen lentää tuulilasiin
-jos ajon aikana aivastaa
-tai paikallisella liito-oravapopulaatiolla on vuotuinen lisääntymisaika
https://www.youtube.com/watch?v=fOgQELlmJHw
-Oikeita kavereita Teslapojulla ei vaan ole!! - Anonyymi
Ainoastaan köyhät leikkii keskentekoisilla sähköleluilla.
- Anonyymi
Köyhä
Köyhempi
Sähköautoilija
😅🤣😅🤣😅🤣 - Anonyymi
Miksi ihmiset kiduttavat tuttua autokorjaajaa niillä jatkuvasti hajoavilla romuilla ja nimenomaan kylmillä polttomoottoriautoilla.
Valtamerkki VW ajettu 250000 km.
Murheellinen laitos katsastuksessa
Päästöt
Etujarrut
Takajarrut
Umpiot
Öljyvuodot
OBD vikakoodeja täynnä IGR jumissa.
Ulkopuolelta, lämmityslaitteen puhallin jumissa, ollut myös pieni palon alku
Levyt, palat, liukutapit ja toinen takasatula.
Pakoputken vuoto
Umpioiden kiillotus.
Lämmityslaitteen korjaus.
Hintaa 650€ osineen, ukko kehtasi vielä julistaa, että tulipa siihen hintaa. Tokaisin siihen, että seuraavaksi voit aivan mielihyvin viedä sen rotiskosi muualle.
Aikaisemmat. 200000 km
Takajouset, puslat, iskunvaimentajat ja helmapellit.
220000 jakoketju VVT pyörä jne.- Anonyymi
Toinen paska Toyota Avensis
210000 kytkin, starttimoottori, laturi, takatukivarret, etujarrut, monurahihnan kiristäjä, jarruputket taakse ja sokerina pohjalla 1,4 litraa öljyä/100km. Ei kovin paljon vakuuta.
- Anonyymi
Miksi takertua johonkin Toyotaan kun voi hommata oikea auton!!!
Viiden tonnin Volkswagen Phaeton!! Siinäpä vasta kunnon kiesi!
Miettikääpä: Saat viidellä tonnilla auton, jonka kehityskustannukset huiteli aikoinaan miljardeissa. Äärimmäistä luksusta, hiljaisuutta, ajomukavuutta ja teknistä edistyksellisyyttä, joka aikanaan haastoi jopa Rolls-Roycen. Massiivinen moottori, nahkaa, jalopuuta, ilmastointia jopa hanskalokerossa – Phaeton on konsernin todellinen kruununjalokivi, jonka valmistamiseen VW:n pomo Ferdinand Piëch antoi suunnittelijoille täysin vapaat kädet hinnasta piittaamatta.
Vertailun vuoksi miettikääpä nyt jotain nykypäivän kiinalaista sähkösyttyrää, jossa ainoa kipinä syntyy ehkä silloin, kun akusto oikosulkee parkkipaikalla. Näissä "insinöörien" kahvitauolla suunnitelluissa kopiokehitelmissä ei ole mitään sielua, historiaa tai tunnetta mukana.
Ovat kuin muovileluja, joista unohtuu se tärkein: autoilun nautinto.
Kumpaan siis sijoittaisitte roposenne – luksuksen huipulle, jollaista ei enää koskaan tule, vai persoonattomaan sähkökotteroon, joka ei herätä minkäänlaisia intohimoja?
Minulle vastaus on selvä: Phaeton, kiitos.
Uskomaton oikea konsernin kruununjalokivi, jonka kehitykseen poltettiin varmaan miljardi euroa, ja tämän äärimmäisen luksuksen saa nyt taskurahalla. - Anonyymi
Lienee trendikästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406973
- 323938
- 453320
- 402929
- 172706
- 372238
- 162196
- 412133
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392010