Hänen äänensä oli hiljainen, hän oli osa suurta massaa. Yhtä äkkiä hän päätyi työskentelemään samaan tilaan kanssani. Huomasin että voin luottaa meillähän on hauskaa ja tämä pelottava ihminen onkin juuri sitä mitä olen kaivannut. Meidän suhde etenee sille tasolle että pystytään puhumaan mistä vain. Paitsi siitä että olen ihan myyty. Nyt asia on vain muisto, joka vaivaa päivittäin. Olet siellä jossain, joku jota vain odottaa. Sanoit minulle kerran: "Millä tasolla olet?" Poistuit hetkeksi, tulit takaisin ja sanoit: "kulta?" Poistuit taas ja tulit takaisin kysymään: "Miksi hymyilet?" En ollut rehellinen olisi pitänyt vastata: "Sinun takia."
Rakastuin kerran työpaikalla
7
853
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä tästä opimme - ei se kannata.
- Anonyymi
Ei kannata hymyillä? Muuten tällainen kokema tuntuu toisesta petokselta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hymyilen aina, mikä olisikaan pahempaa kuin itsepetos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenestä toisesta se tuntuu, siinä tilanteessa meitä oli vain kaksi, muut on muita jaelämä ei ole aina sitä miltä se näyttää. Joskus se on vain niin, voisi olla toisinkin.
- Anonyymi
Janin charmi on, usein sangen vastustamaton.
- Anonyymi
Ei ole Janille tämä.
- Anonyymi
Näin unta sinusta, olisipa se totta- aloittaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447276
- 324038
- 573565
- 483082
- 172786
- 372258
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482246- 432228
- 162226
- 482209