Jostain kumman syystä haluaisin juoda tytöltä pissaa suoraan suusta suuhun?
Pissaa tytöltä
7
271
Vastaukset
- Anonyymi
Sama. Pissaleikit on alkanut kiinostaa ja olisi ihanaa päästä naisen kanssa kokeilemaan. Mä oon tullut siihen tulokseen että mulle käy kaikki.
- Anonyymi
👍👍👍
- Anonyymi
Opettele nyt edes anatomiaa ensin, ei ne tytöt suullaan kuse kuten näytät luulevas.
- Anonyymi
Olen 37 vuotta ja kuin enkeli. Minulta voit saada. Tosin en tiedä missäpäin asut ja missä voimme suorittaa? Kotiini en sua halua ei tule kysymykseen myös että lähden sinun kotiisi? Myöskin hinta pitää sopia etukäteen. Ja niinkuin ehkä tiedätte maksu pitää suorittaa ensin!!
- Anonyymi
Joo, ei. Siinä pitää olla kummallakin halu samasta syystä. Oikeesta kiinostuksesta, ei rahasta.
Kiitos kuitenkin. Ehkä jollekin muulle. - Anonyymi
Sun parasta ennen-päiväys meni jo ajat sitten joten sun pissasi kelpaa enää terveyskeskuksen labraan diabetes- ja hepatiittikokeisiin.
- Anonyymi
Tytön pissa ei tule suusta. Jostakin voi löytyä joku kuva tai joku, josta näkeen mihin se oma suu pitää laittaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225164- 254348
- 272461
- 342254
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191597- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211247Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174