Moi!
Löytyisikö tätä kautta paria, joka haluaisi naisen kolmanneksi mukaan seksiin? Olen itse monta vuotta haaveillut siitä, että löytäisin mukavan parin, joka olisi valmis parisuhteen ja seksisuhteen hybridiin. Itselleni on tärkeää, että kemiat kohtaavat jotta myös seksi olisi nautinnollisempaa. Itse olen kiinnostunut naisista ja miehistä tasapuolisesti. Olisi ihanaa tavata yhdessä sekä erikseen ja tehdä asioita niin kuin parisuhteessa olevat tekevät niin treffien muodossa kuin myös makuuhuoneen puolella ❤️
n29
Nainen parille kolmanneksi
Anonyymi-ap
4
191
Vastaukset
Moi. Mistäs päin oot?
- Anonyymi
Kiinnostaako? Täällä hyvin varustettu.
- Anonyymi
Uudeltamaalta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117151- 954721
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista594697Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493859- 513788
- 2153748
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san263333- 512711
- 372594
- 382289