Olen pian 75 vuotias. Aina olen joutunut käymäån yksityislääkärillä kun on tarvittu todistusta ajokorttia varten.
Millähän lihaksilla muut ovat saaneet todistukset julkiselta.
Aina saa kuulla yllätyksiä. Toisaalta minusta on ollut outoa kun puhutaan että pitäisi ottaa käyttöön omalääkärit terveysasemille.
Minulla sellainen on ollut hyvin pitkään, olen nyt asunut Malmin alueella n. 26 vuotta, ainakin minulle on kerrottu kuka on omalääkäri. Sen jälkeen kuin tuli Maisa käyttöön, siellä on ollut tiedoissa kohta Omatiimi, siinä omalääkäri, tosin nyt jonkin aikaa nimellä "Omakontakti", ja myös "Hoitovastaava", siis käsittääkseni sairaanhoitaja, tosin en ole varma, hoitaja kuitenkin.
Lisäksi, yllätys kai muille, kaikki on hoitinut erinomaisesti, vaikka olen sairastellut normaalia enemmän. Liekö Malmi ainoa jossa hommat toimii, kun vain valitusta kuuluu. No, ehkä on niin että vain minua on hoidettu asiallisesti.
Toki on ollut joitakin erimielisyyksiä vuosien mittaan, pidän yleensä puoliani, mutta asiallisesti.
Ajokorttilain muutos.
Anonyymi-ap
0
56
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 396915
- 323898
- 453280
- 342844
- 162662
- 372228
- 162176
- 372092
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482047- 381963