Minä olin yllätynyt ja iloisellinen kun on muitakin Jumalan neuvosta kiini päässeitä tässä asijassa.
" Meidän elinpäivämme
ovat seitsemänkymmentä vuotta
taikka enintään kahdeksankymmentä vuotta;
ja parhaimmillaankin ne ovat vaiva ja turhuus,
sillä ne kiitävät ohitse,
niinkuin me lentäisimme pois."
"Opeta meitä laskemaan päivämme oikein,
että me saisimme viisaan sydämen."
Salmi 90 jaje 10,1
Olen havainnoillisoinut olevain viisauven suhteen persollinen että olen sitä rukoillut ja mikäli olen jo oppinut sisäistämällisoppimallisoimaan tämän Jumalan opetuksen ja lupauksen niin minlla on viisaksellinen syvänmellinen. Sitä vaan on vaikejahko itte arvijoija millainen syjän ihhellään on, mutta toivollisuujessa on hyväällistä ainakin senkin suhteen eläällisöija että olisi jo viisas syvän taika sen jossain kohjin saisi, kunahn vaan ensin oppii laskemaan päivällisensä oikein.
Kyllä se oman maallisen elon rajallisuujen ymmärtämys kuitenkin tuo muassan ilon siitä ettei täällä kauvan enää tarvii tässällisessä kropallisessa hikoilla. Ilohan on juuri siinä kun tietää varmasti saavansa kaiken paljollisesti parempallisena kuin se kaikkisuus mikä itsellä juuri nyt on.
Toivo pelastumisestani on iso asija, isoimpija asioita syvänmessäni. Kaikkein isoin ejessä oleva tavoitteeni on olla jossain vaiheessa siinä tilanteessa että saan LOPULLISEN VARMISTUKSEN siitä etä olen varmasti pelastunut eli olen ensimmäisessä ylösnousussa tai ylöstempauksessa henkilökohtaisesti mukana. Kaikki muunlaisuuvet on mulle tavoitelistalla hinkuvuuvessa enimmäkseen turhuuksijen turhuuksija, mutta onhan tietenkin iärinmäisen tärkijäitäkin asijoita kuten evankelijumi, ihmisille vakuuttelu Jumalan olevan olemassa ja Hänen kykynsä ovat ihmisille ihmeelliset ymmärtää miten kyvykäs kyvykkyys Jumala on ja kuinka ymärrettävää lopulta on sekin miksi ( Jeesuksessa etesmenneet ja Hänellisessä yhä eläväliset) olemme ylösoton jälkeen paremmassa ikuisessa asemassa.
Ylöstempaus on pijallisesti. Jokaisen kristityn tulisi tehjä jälkeenjääneille ne asijat selväksi, joissa halujaa varoittaa niistä keskeisyyksistä, joista haluaa varjella läheisijäänsä. Vaikka jälkeenjääneistö ei uskoisi sanaakaan mitä heille kerrot niin sen jälkeen sinua ei ylösoton jälkeen kismitä se ettet sitä ja sitä asijaa ilmoittanut läheisellesi, jotta hänellä olisi vielä oma tilaisuutensa olla esim. ottamatta peton merkkijä ihteensä.
Ilmestyskirjassa kerrotaan ylöstepauksessa haetusta kristittyjen tyhmästä ja myös ajallisesti toisesta kristittyjen ryhmästä, jotka tulevat Jaakopin ahjistuksen ajasta marttyyrikuolleina ennen kuin Herra Jeesus palaa kaikkijen pyhijensä kanssa maan päälle, silloin on kaikki taivaassa asuneet ja
sieltä saapuvat pyhät kohtaavat kolmannen ihan viimeisten viimeisten päivijen ajan ajallisesti ja kokemuksellisesti kolmannen kristittyjen ryhmän, sillä silloin on aika nähjällisöijä vastaus Jeesuksen kerran esittämään kysymykseen vastaus onko maan löytäneekö hän maan päältä uskoa.
Löytää tietenkin kun ainakin juutalaisten kolmasosajuusto on juuri siinä aijemmin huutanut Jeesuksen Kuninkaanaansa avukseensa.
Jumalan armo ei lopu ylösottoon. Marttyyrikuoleman kautta pelastautuminen on armoa samoin kuin kolmasosajuutalaiskansan uskoontulo Jaakopin ajan ahjistuksen loppusoinnuksi.
Selef Urge
Miten rejakoit tähän uutisilliseellisuuteen?
11
144
Vastaukset
- Anonyymi
Uutinen linkkiläisyytenä unohtui laittaloija. Täs se on mikä laukas näpytelmöimisellisyyjen aamullisen. En ehtinnä aamupalaa syämäänkään ja nyt mä äkkijä pukeuvun ja autoollisuuteen sukeuvun.
Selef Urge - Anonyymi
Tasko linkki jäi? Kiire niin joo...Jesus on mun Herra!!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/a7443c55-a99f-4b4e-aceb-e4b14066639e
Selef Urge - Anonyymi
Ja sittenkin se rajallinen elonaika on ainut mitä meillä on. Ei sitä kannata tuhlata joutaviin uskonhörhöilyihin. Parempi hyväksyä totuus kuin rimpuilla sitä vastaan. Vain täydellinen narsisti tavoittelee jatkoaikaa. Katso luontoa ja huomaa. Et ole kesäheinää kummempi.
" Iankaikkinen elämä" jatkuu vain jälkeläisissä, jos evoluutio suo.
Ahven - Anonyymi
Siis erämaavaelluksen aikana israelaiset kokivat: Meidän elinpäivämme
ovat seitsemänkymmentä vuotta
taikka enintään kahdeksankymmentä vuotta;
ja parhaimmillaankin ne ovat vaiva ja turhuus,
sillä ne kiitävät ohitse,
niinkuin me lentäisimme pois."
Israelin kansa puhui pahaa luvatusta maasta ja kansa kieltäytyi menevästä Jumalan antamaan perintöosaan: Jumala vastasi: ei kukaan niistä miehistä, jotka ovat nähneet minun kirkkauteni ja minun tunnustekoni, jotka minä olen tehnyt Egyptissä ja tässä erämaassa, mutta kuitenkin nyt jo kymmenen kertaa ovat minua kiusanneet eivätkä ole kuulleet minun ääntäni,
ei yksikään heistä ole näkevä sitä maata, jonka minä valalla vannoen lupasin heidän isillensä; ei yksikään minun pilkkaajistani ole sitä näkevä.
Tähän erämaahan kaatuvat teidän ruumiinne, teidän kaikkien, jotka olette katselmuksessa olleet, niin monta kuin teitä on kaksikymmenvuotisia ja sitä vanhempia, jotka olette napisseet minua vastaan.- Anonyymi
Ja Mooses kusetti kansaansa 40 pitkää vuotta - kahden viikon patikkamatkaan. Vapautti kansan vasta kuollessaan häntä passaamasta.
Todellinen uskovaisen esikuva! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja Mooses kusetti kansaansa 40 pitkää vuotta - kahden viikon patikkamatkaan. Vapautti kansan vasta kuollessaan häntä passaamasta.
Todellinen uskovaisen esikuva!Israelilaiset eivät halunneet astua luvattuun maahan niinpä kaikki, jotka olivat Mooseksen johdolla lähteneet Egyptissä, kaatuivat erämaahan. "Mutta te ette tahtoneet mennä sinne, vaan niskoittelitte Herran, teidän Jumalanne, käskyä vastaan." Mooseskaan ei päässyt Luvattuun maahan. Egyptistä lähteneistä ainoastaan, Joosua ja Kaaleb saivat perintöosan Luvatusta Maasta.
- Anonyymi
Naispappeus ja jmalattomien miesten päästäminen Jumalan papeiksi kirkkoon valehtelemaan ja syntiähyväksymään on syy tulevaan kiroukseemme ja ylipäätään syntihyväksynnän laajuus. Vankilatuomiotkin näen yhtenä syynä: naiset toimittavat miehiä syyttöminä vankilaan valheellisin tarinoin rahaa saadakseen monet tuhannet eurot. Tarina ei ole koskaan mikään luotettava todiste kun jumalaton todistaa jostakin asiasta. Kun jumalaton todistaa niin se voi olla totta, mutta voi olla valhetta. Jumalaton valehtelee päivän aikana monet kerrat.
https://www.youtube.com/watch?v=yfoqZoGKV0Q- Anonyymi
Jokainen joka vakavissaan puhuu jumalasta, valehtelee, olipa pappi tai ei.
Vitsailu aiheesta on sentään asiaankuuluvaa.
- Anonyymi
EN MITENKÄÄN
- Anonyymi
Se ei ole mikään yllätys. Ihan vois sanoa että viimeistä viejään.Monellisessakin mielessä. Sekä tämän viikonlopun osalta että henkilökohtaisesti.
Lisäksi ollaan käteisestä luopumisissa olla monellisessa paikassa siinä kehityksessä että käteisestä ollaan luopumallioitumassa, jotta pejonmerkkiä saatanan lapset pääsevät ottamaan mikrosiruja otsallisiinsa ja oikejaisiin käteisiinsä.
Selef Urge
- Anonyymi
Helluntailaisten kannattaisi puhua oman lahkokuntansa suurmiesten Parhamin ja Olsenin tavasta johtaa seurakuntaa kohti luvattua maata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477745
- 334293
- 573765
- 503220
- 172916
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons692646- 672532
- 582479
- 402349
- 162306